intrebare

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
ionsv
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 11-Apr-2009 11:57
Localitate: suceava

intrebare

Mesajde ionsv » Lun 29-Iun-2009 08:54

la dozatorul de frina sunt 2 furtune care ajung in rezervorul de lhm, intrebareea este daca au vreo legatura intre ele deoarece am constatat ca pe cel de sus nu curge ulei,dar cel care are traseul pe jos curge destul de tare cind il scot de la rezervor, este normal asa ? lamuriti-ma si pe mine va rog.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 29-Iun-2009 12:31

cele 2 iesiri de retur comunica inauntru; normal sa iese ulei pe cel de jos mai mult ca pe cel de sus...

Avatar utilizator
ionsv
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 11-Apr-2009 11:57
Localitate: suceava

Mesajde ionsv » Lun 29-Iun-2009 20:18

dar e normal sa iasa ulei pe la retururi sau e dozatorul defect?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 30-Iun-2009 00:38

pai daca stai cu motorul pornit si nu apasa nimeni pe pedala, nu trebuie sa iese ulei pe acolo cam deloc; o picatura la cateva secunde se accepta, dar nu sa curga siroi; fasaie rau la franare? (e posibil ca la xantia sa nu auzi fasaitul pt ca dozatorul e pus departe de habitaclu, si la unele se aude, la unele nu)

Avatar utilizator
ionsv
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 11-Apr-2009 11:57
Localitate: suceava

Mesajde ionsv » Mie 01-Iul-2009 22:21

am schimbat pana acum 2 dozatoare si tot fasie cind apas pedala, primul care lam avut pe masina nu fisia asa de tare dar tot curgea pe la furtunurile alea de la retur si cum opream motorul imediat se lasa de spate in jos, iar acum fisie nu sta ridicata si da si mult ulei pe retur si pe deasupra si pompa ori dijunctorul tacane neitrerupt, ce sa fie oare?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 02-Iul-2009 00:11

toate dozatoarele care le-ai folosit uzate....
este clar asta, din moment ce spui ca da ulei pe retur; ulei pe retur trebuie sa dea doar cand ridici piciorul de pe frana, sau este asa macar teoretic in conditii ideale; ca pica masina de spate nu e neaparat tragic, stiu masini care pica rapid si au dozatorul chiar nou... asta poate sa fie si uzura telescoapelor spate; cert este ca fasaiala excesiva, uleiul de pe retur, si poate chiar aruncarea pedalei inapoi la franare, sunt semne clare de uzura;

Avatar utilizator
ionsv
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 11-Apr-2009 11:57
Localitate: suceava

Mesajde ionsv » Joi 02-Iul-2009 10:37

o alta problema pe care nu o inteleg: inainte de a schimba cele 2 dozatoare,cu ala care era pe masina aveam frina buna, nu fisia tare, in schimb se incalzeau rotiile pe spate, acum cu astea 2 ca leam probat pe amindoua se incalzesc rotiile pe fata , as putea sa spun ca merg aproape infrinat cu masina plus ca fisie de ma scoate afara din masina, si pompa tacane parca e mitraliera,care ar putea sa fie cauza?

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Joi 02-Iul-2009 12:29

ambele dozatoare sunt uzate.

asta plecand de la premiza ca ai montat acelasi tip de dozator
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
ionsv
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 11-Apr-2009 11:57
Localitate: suceava

Mesajde ionsv » Joi 02-Iul-2009 14:54

da, ambele dozatoaresunt de acelasi fel(tip 1)
cred ca pina ce voi gasi un dozator bun am sa-l montez pe ala care a fost la inceput si sa vad ce "minuni" vor mai fi.
si as mai vrea o lamurire daca se poate: in timpul cit masina este pornita si ridicata binenteles daca slabesc un pic surubul de la disjunctor se aude asa ca un fluierat si la bord se aprinde becul care imi indica lipsa presiune in instalatie, este normal sa se auda acel fluierat sau nu.....?
vreau sa precizez ca nu am pierderi de lichid vizibile in instalatie
astept ceva lamuriri pentru rezolvarea problemelor mentionate.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Joi 02-Iul-2009 15:40

este normal sa fisie si sa se aprinda becul in bord.daca bate si conjunctorul des probabil e sparta su sfera acumulator.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo