coboara dar nu fasaie!

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

kagri2000
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Mie 25-Noi-2009 15:43
Localitate: timis

coboara dar nu fasaie!

Mesajde kagri2000 » Vin 16-Apr-2010 18:13

exact cum scrie si in titlu spatele cobora foarte repede dupa ce o opresc (fata dupa o zi si ceva), iar azi am pus ceva greutate pe ea (circa 400 de beri si 70 de sticle de suc )si imi cobora spatele si cu motorul pornit la relantiu eram nevoit sa o accelerez putin , apoi statea ridicata,mentionez ca imi pierde si din viteza foarte repede atunci cand schimb treapta, cred ca scade turatia repede, plus ca am frana impecabili dar cu o pedala taresi nu se aude fasaind desi acum 6 luni cand am luat-o se auzea oarecum(orieu nu am ureche de mecanic). ma poteti ajuta cu niste sugesti si chiar poze unde trebuie sa umblu sau ce trebuie sa schimb.sferele sunt bune cred fiindca spatele culiseaza usor cand il apas

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Vin 16-Apr-2010 20:00

Imagine
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Vin 16-Apr-2010 20:07

in lipsa unei poze iti explic asa:
pui masina pe o groapa ,pe pozitia normal si cu motorul pornit.1. verifici telescoapele spate.pentru asta scoti returul de plastic de culoare alba din telescop( cel dinspre sfera, pe care ti- l-am indicat cu rosu), de la fiecare telescop.nu trebuie sa curga nimic dinspre telescop.
2.verifici corectorul de inaltime spate.pentru asta te duci sub puntea fata,urmaresti cele 4 tevi care se afla pe lonjeronul sting si pe cea de jos(pe care ti-am desenat-o cu rosu) o scoti din furtunul in care intra.(tot cu motorul pornit, deasemenea nu trebuie sa curga nimic,eventual citeva picaturi)- cind o bagi la loc sa stringi bine colierul.
daca totul e ok. aici ramine doar distribuitorul de frina. spor la treaba.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu