Salutare
Am schimbat membranele corectorului cu altele functionale, insa dupa ce am pus masina jos nu se mai ridica spatele la pozitia normala. Curios (cel putin pentru mine) este ca la celelalte trepte (3 si 4) merge perfect atit fata cit si spatele.
Dupa ce urc la penultima sau ultima treapta, cind dau maneta la cea mai joasa treapta, spatele coboara in "suturi"
Probabil am gresit ca am lasat masina pe cea mai inalta treapta inainte de a desface corectorul. De asemenea am slabit, inainte de a lucra, piulita de aerisire de pe disjunctor.
Corectorul de la care am luat membanele este de CX. Initial am vrut sa inlocuiesc si axul insa este mai gros decit la BX.
Stie cineva care ar fi problema si cum as putea s-o rezolv?
Multumesc
Nu se mai ridica spatele la poz. normala
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Sâm 10-Sep-2005 10:03
- Localitate: iasi
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Eu stiam ca toate corectoarele sunt la fel dar nu bag mana in foc.
Cand spui membrane, te referi la cele de cauciuc? Care dintre ele le-ai schimbat, cele interioare sau cele exterioare de protectie?
In mod normal nu ar trebui sa aiba nici o influenta daca ai montat corect toate piesele. S-ar putea sa ai tijele de comanda gripate sau sa ai murdarie in instalatie.
Intra pe ftp si uita-te in documentatie, la hidraulica vei gasi si o sectiune prin corector, poate te ajuta sa te asiguri ca ai pus toate la loc asa cum trebuie.
Cand spui membrane, te referi la cele de cauciuc? Care dintre ele le-ai schimbat, cele interioare sau cele exterioare de protectie?
In mod normal nu ar trebui sa aiba nici o influenta daca ai montat corect toate piesele. S-ar putea sa ai tijele de comanda gripate sau sa ai murdarie in instalatie.
Intra pe ftp si uita-te in documentatie, la hidraulica vei gasi si o sectiune prin corector, poate te ajuta sa te asiguri ca ai pus toate la loc asa cum trebuie.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Si eu stiam ca corectoarele sint identice (difera intr-adevar pirghiile de actionare). Incearca intii sa faci reglajul inaltimii pe spate.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
dupa demontarea corectorului este absolut necesara refacerea reglajului de inaltime. se ridica daca dai pe maxim pentru ca pirghia actioneaza asupra corectorului abia cind e impinsa de tot, insa nu actioneaza suficient cit sa comande ridicarea cind e pe normal. asta-i tot, refa reglajul, adica roteste pirghia prinsa de bara stabilizatoare pina cind masina incepe sa se ridice, apoi din aproape in aproape pina ii gasesti pozitia normala. e bine ca dupa fiecare reglaj sa plimbi masina sus jos ca sa se aseze.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Sâm 10-Sep-2005 10:03
- Localitate: iasi
Salut
Am schimbat membranele exterioare din cauciuc ( cele peste care sunt montate cite o saiba mare). Miine am sa o urc pe o rampa sa rezolv problema cu inaltimea.
Azi am vazut ca nu mai am pierdere de lichid la corector insa cred ca este o fisura la un furtum subtire tot prin zona corectorului, facut din material plastic. Dupa cum am vazut face legatura intre cele doua sfere din spate, sau cel putin asa cred. Nu cred ca exista prea mare presiune in el (daca exista), avind in vedere materialul din care este facut. La fisura cu pricina este pus un "manson" din banda izoler facut probabil de vechiul proprietar. Stie cineva care este rolul furtumasului respectiv si daca este foarte grav ca "plinge"?
Multumesc mult pentru raspunsuri.
Am schimbat membranele exterioare din cauciuc ( cele peste care sunt montate cite o saiba mare). Miine am sa o urc pe o rampa sa rezolv problema cu inaltimea.
Azi am vazut ca nu mai am pierdere de lichid la corector insa cred ca este o fisura la un furtum subtire tot prin zona corectorului, facut din material plastic. Dupa cum am vazut face legatura intre cele doua sfere din spate, sau cel putin asa cred. Nu cred ca exista prea mare presiune in el (daca exista), avind in vedere materialul din care este facut. La fisura cu pricina este pus un "manson" din banda izoler facut probabil de vechiul proprietar. Stie cineva care este rolul furtumasului respectiv si daca este foarte grav ca "plinge"?
Multumesc mult pentru raspunsuri.
membranele exterioare sint doar de protectie, atita vreme cit sint intregi nu ai de ce sa umbli. cele mai mici, din interior, cele care se fixeaza cu inelul din tabla trebuie sa fie intregi si corectorul trebuie sa fie curat prin interior. de preferat se spala cu ceva benzina si se sufla cu presiune ca sa iasa afara toate impuritatile. furtunul de care zici cred ca e un retur, cu toate ca nu il vizualizez in momentul asta. cert e ca daca tot te sui pe rampa pot sa pui un manson dintr-un furtunel de cauciuc ca sa scapi de improvizatia cu izolier band
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Sâm 10-Sep-2005 10:03
- Localitate: iasi
De fapt probleme am avut cu membranele interioare. Pe acestea le-am inlocuit. Am suit masina azi pe rampa si am rezolvat-o si cu inaltimea la pozitia normala, prin ajustarea pozitiei pirghiei corectorului.
Miine o sa vad ce pot face si cu furtumasul de retur. Mersi mult Khan pentru sugestie.
Mare noroc c-am dat de site-ul asta pentru ca in Iasi nu prea sunt masini dintr-astea si, deci, nici mecanici care sa se priceapa foarte bine.
Sper ca o vreme sa nu mai am probleme, iar daca o sa am o sa apelez la voi pentru ca se vede treaba ca va pricepeti.
Multumesc mult.
Miine o sa vad ce pot face si cu furtumasul de retur. Mersi mult Khan pentru sugestie.
Mare noroc c-am dat de site-ul asta pentru ca in Iasi nu prea sunt masini dintr-astea si, deci, nici mecanici care sa se priceapa foarte bine.
Sper ca o vreme sa nu mai am probleme, iar daca o sa am o sa apelez la voi pentru ca se vede treaba ca va pricepeti.
Multumesc mult.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo