Sfera verificate si incarcate, sfera centrala nou-nouta, LHM curat, rezervor curatat, si masina tot se lasa jos foarte repede, circa 30 de min - 1 ora. Ce alte cauze ar mai fii, ca nu mai stiu ce sa-i fac............:))
mersi
problema !?!?
Moderator: Echipa Tehnica
De o vreme, in curbe, m-i se aprinde becul rosu si STOP-ul. In mod normal inseamna, ca este cam putin ulei in sistem, insa m-i se aprinde doar cand virez spre dreapta, adica greutatea se pune pe partea stanga, unde aveam sfera defecta. Dupa ce mi-am schimbat sfera respectiva, cu una noua, dupa vreo 2 zile iarasi a inceput sa se aprinda becul in curbe, dar numai cand virez spre dreapta. Din ce motiv ? Ce as putea sa fac ?!
Nivelul LHM-ului este bun, si din cate am vazut, foarte rar se mai aprinde si in caz de frana brusca.
Nivelul LHM-ului este bun, si din cate am vazut, foarte rar se mai aprinde si in caz de frana brusca.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nivelul de LHM se verifica astfel: se ridica masina la max si nivelul indicat de plutitor tb sa fie intre cele 2 cerculete rosii. Daca nu e mai completeaza.
Daca se aprinde la frine bruste, asta poate insemna ca la un moment dat ai o lipsa acuta de presiune. Verifica sfera centrala.
Daca se aprinde la frine bruste, asta poate insemna ca la un moment dat ai o lipsa acuta de presiune. Verifica sfera centrala.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
la mine avea simptomul asta (dar nu mai stiu daca era stanga sau dreapta), cand aveam o problema la servodirectie: in momentul cand viram in partea respectiva, pierdea ulei pe la un semering. culmea ca nu pierdea decat la rotirea volanului in partea aia. un alt simptom era ca mergea mai greu sa rotesc volanul intr-o parte decat in cealalta (initial credeam ca e de la geometrie).
citroen - o pasiune permanenta
Martorii astia sunt cam aiuriti.
De exemplu, si eu am vazut becul de hidraulica aprins de cateva ori (curbe dure, cu masina incarcata), "caderi" de pe borduri mai inalte etc. Totusi, daca inalt masina la maxim, ciuperca e la linia de sus, deci ar trebui sa nu se aprinda nimic...Cum se explica?
Eu, de cele mai multe ori, tin lichidul nitel peste maxim (ciuperca peste linia de sus cand masina e urcata la max) si asa nu mai am batai de cap cu martorii de la bord. Undeva, ceva nu e in regula. Dar eu completez fff rar lichid: in 2 ani jumatate, n-am completat decat odata!
De exemplu, si eu am vazut becul de hidraulica aprins de cateva ori (curbe dure, cu masina incarcata), "caderi" de pe borduri mai inalte etc. Totusi, daca inalt masina la maxim, ciuperca e la linia de sus, deci ar trebui sa nu se aprinda nimic...Cum se explica?
Eu, de cele mai multe ori, tin lichidul nitel peste maxim (ciuperca peste linia de sus cand masina e urcata la max) si asa nu mai am batai de cap cu martorii de la bord. Undeva, ceva nu e in regula. Dar eu completez fff rar lichid: in 2 ani jumatate, n-am completat decat odata!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo