am urmatoarea problema .
am cumparat 2 sfere din magazin pentru ca eram nemultumit de suspensie ptr fata, le-am montat si masina e la fel de rigida, ma gandesc ca e ceva de la inaltimi , pe spate masina sta ridicata la maxim cand e motorul pornit iar de fata se ridica deseori destul de greu , am nevoie de ajutor la reglarea inaltimilor si eventual la verificarea/ curatarea corectorului fata. banuiesc ca sferele mele erau bune dar problema vine din alta parte .
Va multumesc
ajutor suspensie
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
In general cumperi sfere doar cind membrana uneia cedeaza, in rest sferele se pot incarca. E si mult mai ieftin asa. Daca o punte sta ridicata la maxim sau e prea lasata, atunci suspensia pe puntea respectiva va fi rigida. Dupa cum banuiesti, suspensia e sau ar trebui sa fie cel mai confortabila pe setarea normal, presupunind ca totul e in regula evident.
Daca masina se ridica de fata destul de greu asta sugereaza probleme cu corectorul de inaltime, cel mai adesea e colmatat cu mizerie. O masina in stare tehnica buna ar trebui sa se ridice pe pozitia normal in 10, maxim 15s dupa ce ai pornit motorul. Mai poti verifica pirghia de la corectorul fata (la fel si cea din spate). Dupa ce reusesti sa aduci masina la inaltime egala pe cele doua punti si corecta fata de sol, poti incerca un ulei de curatare (hydraurincage). Vei fi surprins cita mizerie e in instalatie.
Iti sugerez sa corectezi problema, pentru ca altfel risti sa fisurezi si chiar sa rupi puntile.
Daca masina se ridica de fata destul de greu asta sugereaza probleme cu corectorul de inaltime, cel mai adesea e colmatat cu mizerie. O masina in stare tehnica buna ar trebui sa se ridice pe pozitia normal in 10, maxim 15s dupa ce ai pornit motorul. Mai poti verifica pirghia de la corectorul fata (la fel si cea din spate). Dupa ce reusesti sa aduci masina la inaltime egala pe cele doua punti si corecta fata de sol, poti incerca un ulei de curatare (hydraurincage). Vei fi surprins cita mizerie e in instalatie.
Iti sugerez sa corectezi problema, pentru ca altfel risti sa fisurezi si chiar sa rupi puntile.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Inaltimea masinii pe pozitia normal: aproximativ 4 degete de la roata din fata pina la aripa. poti sa arunci o privire si prin manualul de service.
Poti curata corectoarele demontindu-le, dar per ansamblu manopera te costa cit te-ar costa uleiul, plus ca uleiul curata prin locuri care altfel sint inacesibile si e mult mai usor de utilizat (practic se inlcuieste LHM-ul cu hydraurincage)
Poti curata corectoarele demontindu-le, dar per ansamblu manopera te costa cit te-ar costa uleiul, plus ca uleiul curata prin locuri care altfel sint inacesibile si e mult mai usor de utilizat (practic se inlcuieste LHM-ul cu hydraurincage)
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Referitor la cilindrul tau, acesta nu curge decit daca e foarte uzat. Probabil nu e vorba decit de o garnitura. Vezi ca e un post cu testarea suspensiei hidraulice. E foarte util in marea majoritate a cazurilor.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Daca nu sunt sferele de vina si zici ca are diferentze de inaltzimi pot fi corectoarele murdare-blocate (la cel din fatza trebe sa ai exact o palma pe verticala intre caroserie si cauciuc); pot fi blocate parghiile care actzioneaza corectoarele. Pe de alta parte daca ridica fatza si spatele nu atunci mai pot fi doua probleme: una ar fi pompa de frana (dar asta o vezi daca fasaie cand tzi piciorul pe ia mai mult sau daca calci frana pe loc sacadat ar trebui sa coboare spatele si sa se infraneze in mers); iar a doua problema de care ma-m lovit eu ar fi bratzele spate duse mai precis rulmentzii (ridico de tot si vezi daca sta cracanata)....sper ca tzi-am fost de folos....
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
bx
Conform manualului Haynes inaltimea fata tre sa fie 166mm +10 -7mm iar inaltimea spate de 223mm +10 -7mm la punctele de masurare(pe puntea fata resp. spate)
Bafta,
Bafta,
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib