simptomele sunt urmatoarele:
- La frana, pasaie si dupa ce iau piciorul de pe frana. In cazul mersului in trafic si stat la semafor, daca masina e la relanti, se aprind becurile de lipsa presiune (dar se sting la cresterea turatiei motorului; daca accelerez pe loc, se reaprind la ~ 2 secunde de la revenirea la relanti). La plecarea de pe loc, masina pleaca greu, dand impresia ca e infranata, iar pompa lucreza intr-una. Astazi pe zapada, am plecat greu, deoarece una sau ambele roti motoare patinau (probabil datorita blocarii uneia sau ambelor roti pe spate, sau uneia pe fata; datorita frigului si rularii numai in ambuteiaj, nu am observat incingerea vreuneia in mod deosebit). In mers, pasaitul se accentueaza, banuiesc datorita cresterii presiunii in instalatie datorata functionarii pompei. Si pe loc, daca accelerez puternic, se aude respectivul pasait (initial am crezut ca e de la turbo, care scapa pe undeva, dar motorul trage). Cand stau pe loc, daca apas tare frana (sau numai un pic, pana la pragul in care incepe sa pasaie repartitorul de frana), nu se mai aude nici un pasait si se sting becurile â aceasta doar in cazul apasarii puternice (!). La plecarea usoara de pe loc, urmata de lasarea masinii sa mearga fara tractiune (in ambuteiaj) exista o senzatie ca masina merge dintr-o parte in alta fara interventia directiei (ca o balanganeala stanga-dreapta). Uneori se aude si un zgomot metalic ca ceva ce loveste in altceva.
- Directia, in momentul cand e dreapta, merge ok. In momentul cand rotesc usor volanul spre oricare din parti, incepe sa traga rau de tot in partea respectiva. Doar cu efort o tin pe traiectoria dorita. Senzatia se accentueaza in cazul franarii. Pasaitul directiei, pe care l-am verificat la relanti, se manifesta dupa cum urmeaza: la pozitie fixa a volanului, pasaie usor. La un impuls, dar fara a roti propriu zis, pasaitul se accentueaza, dar dispare cu desavarsire la rotirea propriu zisa â cat timp dureaza aceasta (!).
stie cineva care ar putea fi cauza(ele)?
multumesc
functionare defectuasa frane, caderi de presiune in circuit
Moderator: Echipa Tehnica
functionare defectuasa frane, caderi de presiune in circuit
citroen - o pasiune permanenta
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Dozatorul tau e varza
Pune pe altcineva sa conduca si daca observi ca mergi cu spatele tiris, inseamna ca presiunea pierduta e foarte mare. Presupunind ca sfera centrala e ok, daca conjunctorul tacane intruna, clar pierzi presiune in draci. Iti recomand sa nu mai mergi asa, pentru ca uzezi f. mult masina.
Referitor la directie, cred ca ai unghiurile foarte proaste

Referitor la directie, cred ca ai unghiurile foarte proaste
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
la directie e posibil sa fie vorba si de unghiuri dar si de o uzura mare a repartitorului sau casetei de directie, in caz ca ai servo. daca nu ai servo ramine dozatorul de frina si unghiurile
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
din pacate am dus-o la service si nimeni nu isi da seama ce are. mai ales ca, bineinteles, in cele 2 minute de test nu s-a manifestat. trebuie mers mai mult cu ea, pe la semafoare, etc. cred ca directia trage tot din cauza blocarii rotilor.
cat despre repartitor, l-am schimbat acum o luna...
normal ca presiunea pierduta e foarte mare! pasaie in draci, in timpul mersului. dar se pare ca mecanicul respectiv nu are urechea atat de fina ca sa auda...
asta e, o sa merg asa pana crapa ceva, si atunci sigur o sa inlocuiasca piesa respectiva
cat despre repartitor, l-am schimbat acum o luna...
normal ca presiunea pierduta e foarte mare! pasaie in draci, in timpul mersului. dar se pare ca mecanicul respectiv nu are urechea atat de fina ca sa auda...
asta e, o sa merg asa pana crapa ceva, si atunci sigur o sa inlocuiasca piesa respectiva
citroen - o pasiune permanenta
acum merge acceptabil. se mai intampla ca repartitorul sa trimite in continuare presiune si dupa ce iau piciorul de pe frana, dar mult mai rar. senzatia este ca masina se lasa de spate, ca si cum s-ar incerca plecarea de pe loc cu frana de mana trasa (la masini cu frana de mana pe spate), si pleaca un pic mai greu, adica trebuie acceleret mai mult.
citroen - o pasiune permanenta
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca poti percepe din habitaclu ca masina se lasa de spate, clar in puntea spate se duce presiune in draci. Daca ai discurile calde/incinse dupa un parcurs, clar mergi cu spatele infrinat. Oricum, daca spui ca masina tb accelerata mai mult, clar mergi infrinat.
Cred ca problema ta s-a ameliorat, dar nu s-a rezolvat
Cred ca problema ta s-a ameliorat, dar nu s-a rezolvat

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
si ce pot sa fac?
distribuitorul de frana l-am schimbat acum o luna, asa cum am spus. iar bani de altul nu mai am. sunt chiar dator cu 360 de lei la service.
oricum, e clar ca un repartitor de ocazie nu o sa mai iau niciodata. si nici o masina de ocazie. daca nu o sa am bani sa-mi schimb masina prea curand, o sa strang bani pentru un distribuitor nou.
distribuitorul de frana l-am schimbat acum o luna, asa cum am spus. iar bani de altul nu mai am. sunt chiar dator cu 360 de lei la service.
oricum, e clar ca un repartitor de ocazie nu o sa mai iau niciodata. si nici o masina de ocazie. daca nu o sa am bani sa-mi schimb masina prea curand, o sa strang bani pentru un distribuitor nou.
citroen - o pasiune permanenta
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo