Deci... pretul a fost 200.000 deplasare + 200.000 manopera. Pentru deplasare nu mi se pare deloc un pret mare (avand in vedere ca omul a venit din Giulesti in Pantelimon).. pentru manopera eu ma gandeam ca o sa imi ceara 100.000 ... dar oricum eu sunt foarte multumit ca s-a reolvat si nici nu sunt geul de om care sa ma uit la 100.000 in conditiile astea.
In al doilea rand.. probabil ca atunci cand mi-a pus Stefan din salajean disjunctorul nu mi-a pus si bila acolo.. dar problema e ca masina a mers.. si brusc intr-o zi s-a spart furtunul si nu s-a mai ridicat. Eu nu am umblat deloc la ea inainte de a se rupe furtunul. Deci ma intreb cum a disparut bila de acolo.
Mie acum sincer sa va spun mi-e cam frica sa merg cu masina .. ma tot gandesc ca iar imi plesneste ceva pe drum...
De vreme ce nu mi-a recomandat nimeni un alt mecanic, cred ca o sa astept pana pe 16 martie sa ma duc tot la Ionut State sa vad ce imi spune ca ar mai trebui schimbat la masina in general si poate ma rezolva tot el si cu garnitura.
Multumesc tuturor inca odata ;)
Probleme Sistem hidraulic
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Eu zic sa dai un telefon la ATS si sa iti comanzi garnitura respectiva. E mai ieftina decit uleiul pe care il pierzi acum.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Or fi scumpe bilele in Bucuresti...
Sigur a avut bila cand ti-a montat regulatorul pentru ca nu mergea fara.In momentul cand ti s-a spart furtunul si ai pierdut LHM ti s-a dezamorsat pompa; de aia nu s-a mai ridicat.
Pe urma a urmat faza cand cineva a umblat la regulator fara sa fie atent, dar eu sunt convins ca in viitor va acorda o atentie deosebita bilutei ca doar e scumpa. Nu?
In al doilea rand.. probabil ca atunci cand mi-a pus Stefan din salajean disjunctorul nu mi-a pus si bila acolo..
Sigur a avut bila cand ti-a montat regulatorul pentru ca nu mergea fara.In momentul cand ti s-a spart furtunul si ai pierdut LHM ti s-a dezamorsat pompa; de aia nu s-a mai ridicat.
Pe urma a urmat faza cand cineva a umblat la regulator fara sa fie atent, dar eu sunt convins ca in viitor va acorda o atentie deosebita bilutei ca doar e scumpa. Nu?
paga scrie:200.000 manopera pentru o operatie care nu cred sa fi durat 5 minute sunt de parere ca-i mult.
Nici avocatii nu au un asemenea scor.
In privinta tarifelor la mecanici nu prea va invidiez.
acuma, nu ca vreau sa-i iau apararea lui Ionut, si eu platesc ca oricare altul...
insa operatiunea aia de 5 minute l-a tinut pe cristi cateva zile "pe bara" cu masina...
si cred ca mai mult se plateste how-know-ul (parca asa se scrie, nu?), stiinta de a face acel lucru, adicatelea....
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
La prima "vedere" si eu as zice ca 200 000 / 5 minute e mult, insa Draku are dreptate. Problema de 5 minute m-a tinut pe bara 2 saptamani si in plus, omul a lucrat foarte repede pentru ca se pricepe. Dupa ce mi-a pus bila acolo, m-a pus sa dau contact de vreo 3 ori cate 2-3 secunde, in timp ce el cred ca turna lichid in furtunul pompei (cred). Totul s-a intamplat foarte repede si apoi a fost ok. Probabil ca daca as fi facut eu toate astea ar fi durat mult mai mult .
In al doilea rand, Ionut State probabil ca a petrecut mult timp invatzand toate secretele Citroen-urilor si acum e normal sa ceara bani (cat crede el de cuviinta) pentru ceea ce stie (pentru ca deplasarea nu a costat mult).
Legat de bila: cand am desfacut eu surubul o tura si un pic, am asteptat 2 minute, l-am strans la loc, si dupa inca vreo 10 minute am vazut ca nu se intampla nimic. Atuci am zis sa-l si scot de tot. Stiam ca e o bila in spatele surubului (imi spusese nicum) si am fost foarte atent. Cand am scos surubul nu a cazut absolut nimic (in afara de putin lhm). Am tinut si mana dedesubt ca sa fiu sigur ca nu imi scapa ceva. Dar .. cine stie.. ?!
In al doilea rand, Ionut State probabil ca a petrecut mult timp invatzand toate secretele Citroen-urilor si acum e normal sa ceara bani (cat crede el de cuviinta) pentru ceea ce stie (pentru ca deplasarea nu a costat mult).
Legat de bila: cand am desfacut eu surubul o tura si un pic, am asteptat 2 minute, l-am strans la loc, si dupa inca vreo 10 minute am vazut ca nu se intampla nimic. Atuci am zis sa-l si scot de tot. Stiam ca e o bila in spatele surubului (imi spusese nicum) si am fost foarte atent. Cand am scos surubul nu a cazut absolut nimic (in afara de putin lhm). Am tinut si mana dedesubt ca sa fiu sigur ca nu imi scapa ceva. Dar .. cine stie.. ?!
Astazi de dimineata am fost la Ciocarlan.
Scurgerea de la disjunctor se pare ca era tot de la furtunul care plesnise (de data asta la iesirea din disjunctor). Mi-au inlocuit furtunul, mi-au facut si conducta dintre pompa si disjunctor, care a plesnit pentru ca era prea mare si incovoiata (cand am inlocuit-o nu am putut gasi alta). Dupa ce s-a montat furtunul si am pornit a plesnit inca odata . Probabil ca era cam vechi (mi s-a spus ca nu mai pot gasi furtun de retur de disjunctor nou). Cu ocazia asta am schimbat si filtrul de aer si bujiile (se pare ca s-au mai oprit trepidatiile acum).
Ciocarlan mi-a mai spus ca ar mai trebui schimbata cureaua de distributie, si a ramas sa vedem sambata ce facem.
In concluzie, trebuie sa fac rost de:
- furtun (cat mai original ) de retur disjunctor
- conducta pompa hidraulica - disjunctor
Daca are cineva sugestii de unde si cam cat, as fi bucuros (multumesc anticipat)
Preturi si pareri despre lucrare, la sectiunea de Adrese/linkuri utile.
Scurgerea de la disjunctor se pare ca era tot de la furtunul care plesnise (de data asta la iesirea din disjunctor). Mi-au inlocuit furtunul, mi-au facut si conducta dintre pompa si disjunctor, care a plesnit pentru ca era prea mare si incovoiata (cand am inlocuit-o nu am putut gasi alta). Dupa ce s-a montat furtunul si am pornit a plesnit inca odata . Probabil ca era cam vechi (mi s-a spus ca nu mai pot gasi furtun de retur de disjunctor nou). Cu ocazia asta am schimbat si filtrul de aer si bujiile (se pare ca s-au mai oprit trepidatiile acum).
Ciocarlan mi-a mai spus ca ar mai trebui schimbata cureaua de distributie, si a ramas sa vedem sambata ce facem.
In concluzie, trebuie sa fac rost de:
- furtun (cat mai original ) de retur disjunctor
- conducta pompa hidraulica - disjunctor
Daca are cineva sugestii de unde si cam cat, as fi bucuros (multumesc anticipat)
Preturi si pareri despre lucrare, la sectiunea de Adrese/linkuri utile.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Conducta sigur gasesti la ATS. Pe mine m-a costat fix 550.000. Partea proasta e ca trebuie sa ti-o comanzi (adica vei astepta) pentru tipul tau de motor. Probabil si furtunul de retur tot pe acolo il vei gasi. Daca te arde, o conducta tot incovoiata, dar in stare de functionare, iti pot da eu. Vezi ca conducta asta nu plesneste de la presiune ci din cauza frecarii cu altceva (cum a fost la mine) sau a vibratiilor (mai ales la diesel). O conducta originala are niste cleme de prindere pe blocul motor, care, ai ghicit, trebuie musai fixate.
Bafta!
Bafta!
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11709
Cel mai nou membru csty41