Am ajuns la concluzia ca mi-am achizitionat un BX cu sistemul hidraulic la pamant.
In conditiile in care:
-se ridica in foarte multe minute
-se ridica intai fata sau spatele, dupa cum are chef
-are scurgeri: fata-centru, fata-dreapta, spate-stanga
-nu amortizeaza, adica e tzapana rau de tot
-are un bec rosu aprins pe bord - un semn cu o chestie din care intra si iese o conducta
, credeti ca am vreo sansa sa o repar? Cam cat m-ar costa? La cine as putea sa apelez?
Probleme
Moderator: Echipa Tehnica
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Probleme
In conditiile acestea cel mai bine ar fi sa-l contactezi pe WLD, sa vada exact despre ce este vorba.(pe viu).
Din ce spui cred ca ai sferele descarcate(daca mergi demult cu ele asa chiar sparte),regulator de presiune defect,corectori murdari iar scurgerile de la roti facind legatura cu frina ta inexistenta s-ar putea sa fie de la etrieri si multe alte chestii marunte.Cu rabdare si ceva bani se poate pune pe picioare.
PS. Ridicatul greu este de la ulei(este prea viscos).
Din ce spui cred ca ai sferele descarcate(daca mergi demult cu ele asa chiar sparte),regulator de presiune defect,corectori murdari iar scurgerile de la roti facind legatura cu frina ta inexistenta s-ar putea sa fie de la etrieri si multe alte chestii marunte.Cu rabdare si ceva bani se poate pune pe picioare.
PS. Ridicatul greu este de la ulei(este prea viscos).
In timp ce curatam filtrele LHM am gasit pe fundul rezervorului o biluta de otel, rezervorul trebuie sa aiba asa ceva pe undeva sau pur si simplu a fost scapata la un moment dat inauntru?
Inca o chestie, daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta... am cumparat garnituri pentru conducta pompa-disjunctor dar nu reusesc sa le bag inauntru, sigur sunt dimensiunea care trebuie, pe conducta intra usor, inauntru in schimb nu reusesc sa le bag pana in capat astfel incat sa pot infileta piulita de strangere. Nu am nici o idee cum sa fac sa bag garniturile alea inauntru fara sa le rup. Apreciez orice sfat/idee.
Inca o chestie, daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta... am cumparat garnituri pentru conducta pompa-disjunctor dar nu reusesc sa le bag inauntru, sigur sunt dimensiunea care trebuie, pe conducta intra usor, inauntru in schimb nu reusesc sa le bag pana in capat astfel incat sa pot infileta piulita de strangere. Nu am nici o idee cum sa fac sa bag garniturile alea inauntru fara sa le rup. Apreciez orice sfat/idee.
Biluta nu trebuie sa fie in rezervor, ci la returul cilindrilor fata (singurul retur care intra in rezervor vertical, un furtun subtire cu cot la 90 de grade)
Garnitura trebuie fixata pe conducta, retrasa astfel incat sa ramana 1-2 mm din capatul conductei liber. Umezita cu lhm si apoi introdusa conducta in pompa (si disjunctor). Cu putina atentie, reusesti.
Garnitura trebuie fixata pe conducta, retrasa astfel incat sa ramana 1-2 mm din capatul conductei liber. Umezita cu lhm si apoi introdusa conducta in pompa (si disjunctor). Cu putina atentie, reusesti.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Sa o luam pe rind:
-se ridica in foarte multe minute
Uleiul e prea viscos: precis nu are LHM. Pun pariu ca nici frina nu e prompta. Poate ai sa aflii noutati, dar masinile astea au frine excelente.
-se ridica intai fata sau spatele, dupa cum are chef
Nu e relevant, in masura in care in final si spatele si fata ajung la aceeasi inaltime. Altfel corectoarele de inaltime sint colmatate.
-are scurgeri: fata-centru, fata-dreapta, spate-stanga
Foarte probabil retururi care curg datorita folosirii a altceva decit LHM, garnituri refolosite la disjunctor, etc.
-nu amortizeaza, adica e tzapana rau de tot
Sfere descarcate/sparte. Incarca-le de urgenta, altfel distrugi punti, rulmenti, etc.
-are un bec rosu aprins pe bord - un semn cu o chestie din care intra si iese o conducta
Nu ai presiune hidraulica.
Toate problemele tale sint rezolvabile, dar necesita timp si ceva bani.
-se ridica in foarte multe minute
Uleiul e prea viscos: precis nu are LHM. Pun pariu ca nici frina nu e prompta. Poate ai sa aflii noutati, dar masinile astea au frine excelente.
-se ridica intai fata sau spatele, dupa cum are chef
Nu e relevant, in masura in care in final si spatele si fata ajung la aceeasi inaltime. Altfel corectoarele de inaltime sint colmatate.
-are scurgeri: fata-centru, fata-dreapta, spate-stanga
Foarte probabil retururi care curg datorita folosirii a altceva decit LHM, garnituri refolosite la disjunctor, etc.
-nu amortizeaza, adica e tzapana rau de tot
Sfere descarcate/sparte. Incarca-le de urgenta, altfel distrugi punti, rulmenti, etc.
-are un bec rosu aprins pe bord - un semn cu o chestie din care intra si iese o conducta
Nu ai presiune hidraulica.
Toate problemele tale sint rezolvabile, dar necesita timp si ceva bani.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Toata instalatia este plina cu ulei de transmisie si asa cred ca e de cativa ani buni. In privinta asta m-am inscris si eu pentru Hidraurincage.
Scurgerile din fata sunt de la garnituri, am cumparat garnituri noi-noute dar nu reusesc sa le montez, sunt prea groase, cred ca pana la urma am sa le mai subtiez putin cu smilgher, cat sa incapa. Oricum, mi se pare ciudat ca nu intra, ca ele sunt cele originale, luate de la ATS.
M-am mai linistit in privinta hidraulicii, incet-incet am sa o pun la punct. Acum ma ingrijoreaza altceva, am descoperit o gaura de vreo 5 cm in, ceea ce cred eu ca este, carcasa cutiei de viteze, o chestie mare cu perete solid de metal aflat sub motor in dreapta. Masina a mers pana acum cu tot cu gaura, e grav? Daca nu e grav, ma gandesc ca trebuie oricum sa astup gaura sa nu intre murdarie pe acolo..
Alte cateva chestii marunte. De unde pot face rost de o macara (foarfeca de metal) si de sinele de aluminiu (care se lipesc pe geam) pe care culizeaza rolele macaralei atunci cand ridica geamul? La dezmembrari auto am sanse sa gasesc asa ceva? Sau voi fi nevoit sa dau o groaza de bani sa le iau noi (daca se gasesc)?
Scurgerile din fata sunt de la garnituri, am cumparat garnituri noi-noute dar nu reusesc sa le montez, sunt prea groase, cred ca pana la urma am sa le mai subtiez putin cu smilgher, cat sa incapa. Oricum, mi se pare ciudat ca nu intra, ca ele sunt cele originale, luate de la ATS.
M-am mai linistit in privinta hidraulicii, incet-incet am sa o pun la punct. Acum ma ingrijoreaza altceva, am descoperit o gaura de vreo 5 cm in, ceea ce cred eu ca este, carcasa cutiei de viteze, o chestie mare cu perete solid de metal aflat sub motor in dreapta. Masina a mers pana acum cu tot cu gaura, e grav? Daca nu e grav, ma gandesc ca trebuie oricum sa astup gaura sa nu intre murdarie pe acolo..
Alte cateva chestii marunte. De unde pot face rost de o macara (foarfeca de metal) si de sinele de aluminiu (care se lipesc pe geam) pe care culizeaza rolele macaralei atunci cand ridica geamul? La dezmembrari auto am sanse sa gasesc asa ceva? Sau voi fi nevoit sa dau o groaza de bani sa le iau noi (daca se gasesc)?
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Conductele hidraulice sunt de trei dimensiuni:3.5;4.5;6.0 ,deci si garniturile sunt diferite.Confuzia se face intre cele de 3.5si 4.5 pt. ca sunt mai apropiate ca dimensiuni.Ele trebuiesc sa fie aproape fixe pe teava.Daca nu intra de tot conducta ca sa o poti strange inseamna ca nu a intrat varful acesteia in locasul ei.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo