cric bx
Moderator: Echipa Tehnica
- danyulian
- just curious
- Mesaje: 18
- Membru din: Vin 09-Feb-2007 10:22
- Localitate: beclean,bistrita-nasaud
cric bx
ma lamureste si pe mine cineva cum schimbi roata doar cu cricul original pus la locul lui, undeva pe mijloc,eu am patit si mi sa lasat masina pe spate si m-am chinuit juma de ora sa scot roata din spate
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Ridici masina la maxim si inalti si cricul tot la maxim. Daca cumva stii ca hidraulica nue prea buna si se lasa masina repede de spate, lasa motorul pornit.
P.S. Adica BX-ul nu are loc pt cric si in fata si in spate, are doar unul pe mijloc?? GSA-ul care e la fel de mare are doua locuri de cric. Doar Oltcitul are unul singur.
P.S. Adica BX-ul nu are loc pt cric si in fata si in spate, are doar unul pe mijloc?? GSA-ul care e la fel de mare are doua locuri de cric. Doar Oltcitul are unul singur.
-
- pasionat
- Mesaje: 420
- Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
- Localitate: Ploiesti
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
are un singur loc de cric a mea si e pe mijloc ....
in conditiile in care iti "cade" spatele, reiterez ce a spus eugen, va trebui sa lasi motorul pornit.
si asa nu vei avea nici un fel de dificultate.
in conditiile in care iti "cade" spatele, reiterez ce a spus eugen, va trebui sa lasi motorul pornit.
si asa nu vei avea nici un fel de dificultate.
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Atentie!Si BX-ul are 6 puncte (3 pe o parte).E cel de pe centru (pe care il stie toata lumea) mai e unul in fatza rotii spate (e o piesa din tabla groasa coborata mai mult, cam cat un pachet de tigari) si mai e unul la roata fatza exact pe cantul pragului (se poate folosi chiar pragul pt. cric sau capre).
Aceste puncte sant specificate in manualul de reparatii Haynes.
Aceste puncte sant specificate in manualul de reparatii Haynes.
cbx - Stiu, dar discutia a deviat spre cate puncte de ridicare are BX-ul.Scuze daca am deranjat!!!
danyulian - Cu schimbarea rotilor de pe spate e ceva mai dificil.Am avut si eu probleme.Daca se lasa de spate, cum a spus si eugenro2001, nu vei mai putea scoate cricul de sub masina pana nu pornesti motorul si o ridici.
Eu am patit altceva.Am pornit-o,am pus cricul, am oprit-o (ca sa nu consume benzina de pomana
.)numai ca fiind suspendata pe suportul din spate, nu stiu exact ce s-a intamplat in hidraulica, ca si-a retras roata singura in aripa (probabil a sesizat ca roata nu mai e pe asfalt) si nu am putut scoate roata de la locul ei pana nu am pornit motorul si am inaltat suspensia.
Nu am incercat daca pe pozitia de ridicare maxima mai retrage roata in interior (si cred ca nu).Dar oricum ramane destul spatiu de scos roata.
Astea sant pataniile unui incepator in BX.
.
danyulian - Cu schimbarea rotilor de pe spate e ceva mai dificil.Am avut si eu probleme.Daca se lasa de spate, cum a spus si eugenro2001, nu vei mai putea scoate cricul de sub masina pana nu pornesti motorul si o ridici.
Eu am patit altceva.Am pornit-o,am pus cricul, am oprit-o (ca sa nu consume benzina de pomana

Nu am incercat daca pe pozitia de ridicare maxima mai retrage roata in interior (si cred ca nu).Dar oricum ramane destul spatiu de scos roata.
Astea sant pataniile unui incepator in BX.

-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
eugenro2001 - Credeam ca s-a produs un transfer de LHM de pe sfera spate pe cea din fatza, fiindca erau ridicate ambele roti de pe acea parte de pe asfalt, iar cea de pe fatza am banuit ca ar fi mai grea (cu bratul suspensiei).Aceasta, neavand rabdare sa studiez schema hidraulica si stiind ca ea face acea compensare fatza-spate pe drumuri denivelate, pt. mentinerea pozitiei orizontale.
In schimb un lucru mi-e neclar in continuare si tine tot de capitolul schimbare roti.Cum e cu mersul pe 3 roti cand ai pana???Trebuie ridicata masina pe pozitia maxia ca sa se rigidizeze, sau pur si simplu se poate rula pe pozitia normala???Pana la ce viteza se poate merge???Cum de nu se lasa bratul de suspensie pana la asfalt???
In schimb un lucru mi-e neclar in continuare si tine tot de capitolul schimbare roti.Cum e cu mersul pe 3 roti cand ai pana???Trebuie ridicata masina pe pozitia maxia ca sa se rigidizeze, sau pur si simplu se poate rula pe pozitia normala???Pana la ce viteza se poate merge???Cum de nu se lasa bratul de suspensie pana la asfalt???
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Reglajul inaltimii este separat fata/spate. Fiecare punte are corectorul ei de inaltime si singurul transfer de LHM se face prin cel returnat in rezervorul de LHM.
Se poate merge in trei roti cu masina pe inaltimea maxima, cu viteza moderata.
Bratul nu se lasa pana la asfalt din aceeasi cauza pt care s-a retras cand ai vrut sa schimbi roata.
Se poate merge in trei roti cu masina pe inaltimea maxima, cu viteza moderata.
Bratul nu se lasa pana la asfalt din aceeasi cauza pt care s-a retras cand ai vrut sa schimbi roata.
Ultima oară modificat Sâm 17-Feb-2007 16:32 de către eugenro2001, modificat 1 dată în total.
nu merge in 3 decit daca ii dai jos o roata din spate si o ridici la maxim. bratul nu coboara mai jos pentru ca are limitator de cursa
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO