se ridica dar cade

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

kadix
simpatizant
Mesaje: 43
Membru din: Vin 02-Mar-2007 23:02
Localitate: Bucuresti

se ridica dar cade

Mesajde kadix » Joi 29-Mar-2007 22:12

bx 16 TRI . are urmatoarea problema : porneste se ridica cam in 30-40 sec dar fata se lasa brusc periodic apoi se ridica. foloseste ulei hidraulic 46. proprietarul spune ca nu are suficient ulei in rezervor. e adevarat?
multumesc , Lucian

Avatar utilizator
tase.cristi
pasionat
Mesaje: 102
Membru din: Mar 08-Aug-2006 18:55
Localitate: Bucuresti
Masina: Ctiroen C5 II 2,2hdi 2005

Mesajde tase.cristi » Joi 29-Mar-2007 23:03

cand e ridicata unde se afle "floarea" de la rezervorul de ulei?......ea normal trebuie sa se afle intre cele doua dungi....
Daca te simti bine, nu-ti fa griji; totdeauna exista un binevoitor care te ajuta sa-ti treaca!

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Vin 30-Mar-2007 00:32

In primul rand se ridica prea greu. Imi pare rau sa-ti spun, dar H46 nu este deloc ceea ce trebuie.
Coborarea in cazul descris de tine nu are legatura cu cantitatea de ulei care este in sistem. Daca ar fi insuficient nu s-ar ridica la inaltimea care trebuie, dar in niciun caz nu ar cobori apoi. Cred ca etansarea piston-cilindru este distrusa.

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Vin 30-Mar-2007 08:37

vezi ca am mai discutat de H46 in instalatie. nu are aceleasi proprietati cu LHM-ul .. vezi ca este foarte probabil ca masina respectiva sa trebuiasca sa intre in revizie/reparatie capitala cel putin pe partea de sistem hidraulic
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Re: se ridica dar cade

Mesajde nicum » Vin 30-Mar-2007 10:00

kadix scrie:bx 16 TRI . are urmatoarea problema : porneste se ridica cam in 30-40 sec dar fata se lasa brusc periodic apoi se ridica. foloseste ulei hidraulic 46. proprietarul spune ca nu are suficient ulei in rezervor. e adevarat?
multumesc , Lucian


Din pacate nu e asa. Daca nu ai destul ulei in rezervor, ar trebui ca la un moment dat sa se opreasca din ridicat si sa se aprinda un mare STOP pe bord. De asemenea timpul de ridicare e un pic cam mare, dar e explicabil din cauza "uleiului" folosit.
Parere personala: foarte probabil cilindrii fata au uzuri mari, cel putin intr-o anumita zona si din cauza asta pierd presiune. Pierderea de inaltime e corectata imediat de corectorul de inaltime.
Prezenta lui H46 in instalatie poate avea 2 cauze:
- proprietarul a considerat ca LHM-ul e prea scump si a bagat ceva mai ieftin
- uzurile de la hidraulica erau atit de mari incit impuneau folosirea unui ulei mai gros
Evident, nici una din variante nu e de bine.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Vin 30-Mar-2007 10:55

h46 se poate folosi in amestec cu motorina,nu declar ca este cea mai buna solutie.
Primele piese care pica din cauza uleiului h46 sunt: pompa hidraulica si dozatorul de frana.Trebuie curatata instalatia hidraulica de vechiul ulei,corectoarele de inaltime.Verificarea presiuni sferelor si starea cilindrilor fata.
Concluzia : verificarea hidraulici in totalitate.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 30-Mar-2007 10:59

cbx scrie:h46 se poate folosi in amestec cu motorina,nu declar ca este cea mai buna solutie.
Primele piese care pica din cauza uleiului h46 sunt: pompa hidraulica si dozatorul de frana.Trebuie curatata instalatia hidraulica de vechiul ulei,corectoarele de inaltime.Verificarea presiuni sferelor si starea cilindrilor fata.
Concluzia : verificarea hidraulici in totalitate.


Si iata una din cauze pentru care un BX ajunge sa valoreze mai putin decit greutatea lui la fier vechi. Motorina nu este un lichid foarte prietenos cu retururile si cu membranele sferelor.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Vin 30-Mar-2007 11:04

nicum scrie:
cbx scrie:h46 se poate folosi in amestec cu motorina,nu declar ca este cea mai buna solutie.
Primele piese care pica din cauza uleiului h46 sunt: pompa hidraulica si dozatorul de frana.Trebuie curatata instalatia hidraulica de vechiul ulei,corectoarele de inaltime.Verificarea presiuni sferelor si starea cilindrilor fata.
Concluzia : verificarea hidraulici in totalitate.


Si iata una din cauze pentru care un BX ajunge sa valoreze mai putin decit greutatea lui la fier vechi. Motorina nu este un lichid foarte prietenos cu retururile si cu membranele sferelor.

Ma bucur ca ai reusit sa dai o valoare realista Bx-ului. :D

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 30-Mar-2007 14:17

Nu e vorba de valoare realista, e vorba ca orice masina neintretinuta isi pierde din valoare. Dar deja sintem off-topic.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 02-Apr-2007 12:40

fenomenul se mai intimpla citeodata si din cauza servodirectiei, daca pierde presiune f mare pe la servo (distribuitor, caseta sau cilndru) poate sa dea efectul asta, indiferent de uleiul folosit. asta nu inseamna insa ca e bine sa folosesti H46, nici pe departe
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Lun 02-Apr-2007 21:22

si daca e de la servo se verifica usor. Fenomenul ar trebui sa inceteze daca tii rotile bracate la maxim. Trebuie sa fortezi volanul in directia dorita si sa-l tii asa pentru a inchide circuitul de servo. Chestia mai e utila si atunci cand din cauza scaparilor de presiune masina se ridica greu. Se bracheaza la maxim pana se ridica...
Relu


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo