Problema noua

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

nick
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Joi 02-Noi-2006 18:39
Localitate: Ploiesti

Problema noua

Mesajde nick » Joi 12-Apr-2007 22:52

Atunci cand ridic partea stanga fata cu cricul si bx-ul este pe nivelul de inaltime 2 (normal), dupa un timp se aude un fasait si se lasa pe partea dreapta fata, probabil se muta greutatea.
Ideea e ca nu mi se intampla inainte.
Are idee cineva ce ar putea fi?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 13-Apr-2007 11:49

Dupa un timp pierzi presiune pe undeva, probabil pe la cilindrul de suspensie de pe partea respectiva. Nu ai probleme cu corectorul de inaltime, pentru ca s-ar fi lasat toata fata.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Vin 13-Apr-2007 11:55

:lol:
Nu ai probleme cu corectorul de inaltime, pentru ca s-ar fi lasat toata fata.

Pe stg. a zis ca are cricul.Este din corector. Daca a pierdut presiune pe o parte, nu avea cum sa ramana presiune pe partea cealalta.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 13-Apr-2007 12:09

Asa e sorin. ai dreptate! Mea culpa.
@nick: tine masina pe pozitia maxima, ca sa pierzi cit mai putina presiune. Oricum cind toata greutatea pe fata sta pe o roata e normal ca masina sa se lase, dar nu asa repede.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 13-Apr-2007 14:30

procedura schimbarii rotii la BX, CX, Xantia, Xm este aceeasi: se ridica masina la maxim, se pune cricul pe post de proptea (se desurubeaza ca sa ajunga la inaltimea masinii, nu e nevoie de mai mult), se lasa masina la minim si se da jos roata (rotile). daca masina e pe normal si o ridicam cu un cric (la vulcanizare, servive, etc) pe o parte, e normal ca dupa ce roata se desprinde de pamint, dupa un anume timp sa fisie si sa scape presiunea inapoi pe retur din corector. am fost indeajuns de clar?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

nick
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Joi 02-Noi-2006 18:39
Localitate: Ploiesti

Mesajde nick » Vin 13-Apr-2007 18:09

Multumesc pentru raspunsuri, problema era ca si inainte desfaceam roata in acelasi fel si nu pierdea presiune.
Acum si disjunctorul tacane cam des si nu-mi dau seama de ce.


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo