Vana de securitate
Moderator: Echipa Tehnica
Vana de securitate
Avand in vedere faptul ca am testat toate celelalte componente si nu exista pierderi semnificative am ajuns la concluzia ca pentru faptul ca fasaie des e posibil sa fie de vina vana de siguranta. Din poza am observat ca are un arc reglabil. Nu cumva e posibil sa se fi slabit si nu mai tine la presiune cum trebuie? Se poate curata? Unde e situata vana se securitate la un Bx 16 TRS din 87?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Este pe puntea fata pe stinga in directia de mers a masinii, aproximativ sub dozator.
Nu stiu cum ai testat tu, dar "pierderile alea nesemnificative" la fiecare componenta in parte se aduna si in final iese o pierdere totala mare.
Pina la urma care e problema ta? Ce nu merge?
Nu stiu cum ai testat tu, dar "pierderile alea nesemnificative" la fiecare componenta in parte se aduna si in final iese o pierdere totala mare.
Pina la urma care e problema ta? Ce nu merge?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Vana
Am schimbat dozatoru de frana care nu mai fasaie, franeaza perfect. Si totusi spatele se lasa repede. Retururile sunt OK adica da pe ele cate o picatura. Mai mult se lasa si fata. La fel. Incet si constant. Sfera centrala cred ca e relativ buna pt. ca cu motoru oprit daca o dau pe inaltime maxima se ridica si spatele si fata. Putin pt. ca am deja doi ani de cand am incarcat sferele, dar se ridica. Mai am de testat corectoarele de inaltime (e posibil sa fie de vina?) si conjunctoru si vana de securitate.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
conjunctorul nu are treaba.... cand nu mai e presiune in sistem vana de securitate blocheaza circuitul; deci cauzele pot fi urmatoarele:
- vana de securitate;
- corectoarele de inaltime
- uzura la cilindrii, dar aici mai putin daca ai spus ca pe retur nu vine mai nimic;
iti sugerez sa verifici retururile de la corectoare, cu masina lasata pe normal, si cu motorul oprit.
- vana de securitate;
- corectoarele de inaltime
- uzura la cilindrii, dar aici mai putin daca ai spus ca pe retur nu vine mai nimic;
iti sugerez sa verifici retururile de la corectoare, cu masina lasata pe normal, si cu motorul oprit.
vana
Vana asta de securitate se poate curata cumva? Sau se mai poate strange arcul. La mine este urmatoarea chestie: dupa ce opresc motorul in partea stanga la motor se aude un fasait o perioada de timp si se lasa o bucata repede. Apoi nu mai fasaie si se lasa incet dar sigur dupa cum am mai spus.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Verifica retururile din vas. Fiecare retur e legat de o componenta. Pe unde curge, inseamna ca acea componenta are pierdri mari.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo