am si eu un BX19 si as vrea sa-i curat instalatia hidraulica cu hydraurincage
Si as vrea sa cumpar si niste furtune de retur la instalatia hidraulica ,noi daca se poate!E vorba de "caracatita"legata la vasul cu LHM
vreau niste nr de telefon daca se poate
multumesc anticipat!
Hydraurincage si furtune ptr retur la instalatia hidraulica
Moderator: Echipa Tehnica
- Aurel Miruta
- simpatizant
- Mesaje: 66
- Membru din: Dum 03-Iun-2007 23:30
- Localitate: Gorj
WLD scrie:Hydraurincage avem, pentru ca cei ce au comandat nu l-au platit. Costa 120ron bidonul de 5L. "caracatita" gasesti numai la ATS sau la Augsburg, costa ~50EUR pe sectiune si sunt 3
Pt hydraurincage suna-ma la 0742112175 sau 0788372618
mersi ptr raspuns,abia acum am citit raspunsul la problema mea
maiadun niste bani si sa vedem mai vb!
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
a
eu zic ca nu are rost sa inlocuiti caracatite aiurea.e si greu si aproximativ inutil.pierderile de ulei din acea zona se datoreaza in special folosirii unui ulei hidraulic impropriu pt.citroen , care fiind mai viscos nu mai trece prin retururi.
a doua cauza este o piesa care are uzuri exagerate( dozator,vana securitate,corector -sau chiar telescop fata am intilnit care nu arunca retururile de linga el fiind intepenie ci le arunca pe sub masina pe unde apuca-care elibereaza pe retururi debite mult mai mari decit normalul.
inca ceva,de multe ori am intilnit bx-uri cu servodirectie care arunca returul subtire de la conjunctor din teul de intilnire cu returul din vana de securitate de pe punte.la toate sfera centrala era descarcata sau sparta.
in concluzie e mult mai bun un diagnostic exact decit o piesa noua pusa inutil.retururile de la caracatita se rezolva elegant prin adaugare cu conducte de 3.5 mm,nefiind supuse la presiunu mari ,exceptind ,atentie , retururile de la corectoarele de inaltime fata si spate care in momentul punerii masinii pe o treapta inferioara sint supuse la presiuni insemnate(pt. un furtun eventual adaugat).
a doua cauza este o piesa care are uzuri exagerate( dozator,vana securitate,corector -sau chiar telescop fata am intilnit care nu arunca retururile de linga el fiind intepenie ci le arunca pe sub masina pe unde apuca-care elibereaza pe retururi debite mult mai mari decit normalul.
inca ceva,de multe ori am intilnit bx-uri cu servodirectie care arunca returul subtire de la conjunctor din teul de intilnire cu returul din vana de securitate de pe punte.la toate sfera centrala era descarcata sau sparta.
in concluzie e mult mai bun un diagnostic exact decit o piesa noua pusa inutil.retururile de la caracatita se rezolva elegant prin adaugare cu conducte de 3.5 mm,nefiind supuse la presiunu mari ,exceptind ,atentie , retururile de la corectoarele de inaltime fata si spate care in momentul punerii masinii pe o treapta inferioara sint supuse la presiuni insemnate(pt. un furtun eventual adaugat).
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO