Becuri presiune/nivel lichid hidraulic
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Becuri presiune/nivel lichid hidraulic
Aseara a fost o ploaie foarte mare in cluj si eram cu masina la o plimbare mai mare cu masina (vreo 70 km de cj). mi s-au aprins becurile de presiune hidraulica si becul stop, intamplator si fara nici un semn de probleme. cu alte cuvinte, inafara de acele becuri pornite, totul era in regul. servodirectia era OK, frana, nici o problema, suspensia- perfect normal. Am incercat chiar sa o ridic pe maxim, sa vad ce face. s-a comportat normal, fara vreun semn de slabiciune. am lasat-o pe minim, si dupa aceea am pus-o pe normal. in toate aceste situatii becurile palpaiau fara sa tine seama de nivelul masinii. Mai mult, (ceea ce ma face sa cred ca e doar un martor defect) este ca si radioul era bruiat in momentul in care se aprindeau becurile respective. Azi dimineata am mers cam 25 km prin cluj, nu s-a mai aprins deloc acel martor. Totul in regula. Ar exista posibilitatea ca din cauza ploii, sau a umezelii sa fi ajuns apa undeva unde nu trebuie si sa imi arate astfel de mesaje? Am patin ceva asemanantor dar numai in prima zi in care am avut masina cu martorul rosu de supraincalzire motor -- tot alarma falsa pentru ca masina mergea de doar 5-10 minute si radiatorul nu era excesiv de cald. am verificat vasul de expansiune - abia daca s-a incalzit un pic apa. ulterior nu s-a mai aprins deloc.
"If in doubt, flat out!"
da n-ai verificat nivelul? daca e scazut si mai urci si citiva oameni in masina e posibil sa se aprinda becurile
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
E posibil ca aci martori sa se aprinda din cauza ca un fir sau un traseu electric din spatele bordului nu mai e izolat fatza de masa.Trebuie controlat fiecare circuit electric in parte.Cu schema electrica in fatza...si cu multa rabdare,incearca sa intelegi ce se intampla acolo.Ai putea sa demontezi aparatele de bord si sa verifici in ce stare e cablajul de pe spatele bordului,precum si acele diode lipite pe acest cablaj.E posibil sa ai vreuna dezlipita sau strapunsa.Din ce inteleg e totusi ceva care apare cand si cand.Incearca sa tragi de firele din spatele bordului, cu motorul pornit, sa vezi ce se intampla.E foarte greu sa remediezi o defectiune care apare sporadic.Initial m-am gandit ca poate nu ai suficienta presiune in instalatia hidraulica (lucru care se poate masura) si era posibil ca hidraulica masinii sa functioneze dar vana de securitate sa fie sub presiunea de aclansare a manocontactului si sa-ti aprinda becurile in bord.Era posibil sa ai si o mizerie intepenita in canalul manocontactului de pe vana de securitate.Dar daca spui ca s-a intamplat sa se aprinda si alt martor (sigur poate fi coincidenta) ma gandesc deja ca unul din circuite ia masa din alt loc decat de unde trebuie.Trebuie verificate toate pe rand si de preferat atunci cand mai apare defectul.Daca nu,incearca sa il provoci tu,zgandarind diverse subansamble.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Eu am avut un cablu de la sonda de temperatura rupt. Cablul cazuse pe blocul motor si din cind in cind pilpiia becul respectiva, ca isi lua masa. 

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
din pacate, martorul respectiv nu mintea. Problema chiar a ajuns sa fie la un moment dat servodirectia. atunci am verificat (inca o data) nivelul lichidului si am constatat ca e putin. mai departe am vazut ca imi lasa, efectiv balta sub masina (nu exagerata, dar destula. Acum astept sa fie disponibil mihai sa se ocupe de ea. sper sa nu fie nimic scump
Mai nou a aparut (din cand in cand) martorul de incarcare baterie. cu alte cuvinte cand se porneste, mi se opreste ventilatorul (dar chiar nu stiu de ce). se porneste si se opreste brusc, fara sa clipeasca sau ceva. Fenomenul a aparut dupa ce am pus relee la faruri. sa aiba vreo legatura? Nu am lasat fire dezizolate sau alte figuri nasoale, dar...

Mai nou a aparut (din cand in cand) martorul de incarcare baterie. cu alte cuvinte cand se porneste, mi se opreste ventilatorul (dar chiar nu stiu de ce). se porneste si se opreste brusc, fara sa clipeasca sau ceva. Fenomenul a aparut dupa ce am pus relee la faruri. sa aiba vreo legatura? Nu am lasat fire dezizolate sau alte figuri nasoale, dar...
"If in doubt, flat out!"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo