de ce ramane o pompa hidraulica blocata?

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

de ce ramane o pompa hidraulica blocata?

Mesajde abarth_mcm » Mar 05-Aug-2008 07:39

Asa cum zice si titlul...asta vreau sa va intreb. De multe ori mi s-a intamplat ca pompa sa ramana blocata....adica at cand porneam masina se vedea ca tinde sa se opreasca masina. Am desfacut cureaua incercand sa invart cu mana de pompa...dar fara succes. Numai dupa ce am desfacut conducta sau furtunul de la ea s-a eliberat presiunea.
Pompa cu siguranta nu era de vina. Am schimbat 3 pompe si cu toate facea la fel. Acum am pompa hidraulica aproape noua (are si eticheta pe ea) gasita la un prieten din intamplare. Deci....si cu pompa hidraulica noua tot la fel facea.
Pe parcurs am schimbat dozatorul de frana (pt ca se lasa de spate) si de at pompa nu a mai ramas blocata. Sa fi fost de la dozator? De ce ramanea sistemul sub presiune???

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mar 05-Aug-2008 08:05

sa nu fie cumva de la vana de securitate ..
sa nu mai deschida circuitul sa lase presiunea acumulata sa se elibereze ..:):)

ar trebui eventual verificata si ea
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 05-Aug-2008 08:43

Vana de securitate e cea de sub scaunul soferului, nu?
Cum se verifica?

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mar 05-Aug-2008 11:04

da aceea este, este prinsa de puntea fata .

nu stiu cum se verifica. sorry
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 05-Aug-2008 11:21

nu e vana de securitate... disjunctorul poate sa fie vinovat, si sa nu mai respecte presiunile...


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO