Incarcare sfere
Moderator: Echipa Tehnica
pardon, e TDI nu HDI... mmmm se poate, ce sa zic...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Nu e HDI, e un Peugeot 605 din 1995. TDI, cred, nu HDI, ceea ce e diferit.
De unde stii cat are masina mea, o cunosti?
Stii cum arata?
Inteleg ca nu esti strain de service-ul lui Ciocarlan.
Apropos, el vroia sa-si vanda Peugeotul 309 alb pe care il are acum si ma gandeam ca n-ar fi o masina rea. Ce parere ai? Ma rog, e cam mica pentru mine, dar cred ca e buna. Iar daca a fost a lui, e clar ca nu poate fi o rabla.
De unde stii cat are masina mea, o cunosti?
Stii cum arata?
Inteleg ca nu esti strain de service-ul lui Ciocarlan.
Apropos, el vroia sa-si vanda Peugeotul 309 alb pe care il are acum si ma gandeam ca n-ar fi o masina rea. Ce parere ai? Ma rog, e cam mica pentru mine, dar cred ca e buna. Iar daca a fost a lui, e clar ca nu poate fi o rabla.
khan scrie:e f posibil ca masinii asteia sa i se fi impotrivit ceva tare in partea din fata atita vreme cit capota motorului nu e de gti (e de la un diesel mai exact, are pisla aia negra pe ea), nici radiatorul si nici bara.
asa m-am gandit si eu...
totusi exista cumva bx gti de 1.6 ca pe peugeot 205??
off topic (total):
paco, parerea mea personala, este ca masinile mecanicilor sunt in conformitate cu zicala "cizmarul nu are pantofi...etc"
adica, nu sunt ingrijite ca a mea (sau cel putin cum as vrea eu). datorita faptului ca au acces la tot felul de piese si subansamble, masinile mecanicilor sufera de "transplanturi" dese, nu totdeauna de calitate, dar si de "carpaceli" specifice, de genul "las' ca merge si asa"...
cand se ajunge in situatii mai complicate, masina se vinde, si cea care ii ia locul merge pe aceeasi cale
parca tu ziceai ca motorul iti consuma ulei.......este cel mai elocvent exemplu....
inca o data, asta este parerea mea
on topic (total):
astazi am fost la Ionut State in Giulesti, pt. verificat si incarcat sfere.
incarcare 250.000 lei
verificarea presiunii 100.000
scule si dispozitive, manometru de presiune, totul ok
s-a masurat presiunea de 40 atm pt sferele fata si 25 atm pt sferele spate, sfera centrala ok
paco, parerea mea personala, este ca masinile mecanicilor sunt in conformitate cu zicala "cizmarul nu are pantofi...etc"
adica, nu sunt ingrijite ca a mea (sau cel putin cum as vrea eu). datorita faptului ca au acces la tot felul de piese si subansamble, masinile mecanicilor sufera de "transplanturi" dese, nu totdeauna de calitate, dar si de "carpaceli" specifice, de genul "las' ca merge si asa"...
cand se ajunge in situatii mai complicate, masina se vinde, si cea care ii ia locul merge pe aceeasi cale
parca tu ziceai ca motorul iti consuma ulei.......este cel mai elocvent exemplu....
inca o data, asta este parerea mea
on topic (total):
astazi am fost la Ionut State in Giulesti, pt. verificat si incarcat sfere.
incarcare 250.000 lei
verificarea presiunii 100.000
scule si dispozitive, manometru de presiune, totul ok
s-a masurat presiunea de 40 atm pt sferele fata si 25 atm pt sferele spate, sfera centrala ok
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
On topic:
Draku: lasa si tu numarul lui Ionut State din Giulesti, adresa, etc. la sectiunea de adrese utile. Presiunea la tine ar trebui sa fie 55 pe fata, 40 pe spate si 62 sfera centrala.
Off topic:
Nu stiu de ce va mirati cind vedeti o masina suspecta de kilometraj minarit, alaturi de alte minareli. Daca masina aia cu nr de Prahova (pe care sigur am mai vazut-o pe autovit), are radiator scurt, atunci radiatorul e de motor de 1.6, ceea ce inseamna ca in Bucuresti vara, cam ai sanse sa fierbi motorul. Radiatorul de 1.9 e din far in far. Capota de 1.9 e taiata mai scurt, tocmai pentru a permite un flux mai mare de aer. Daca masina a fost lovita e mai putin important. Conteaza insa sa nu fie afectate elementele de rezistenta a masinii. Si a mea a fost busita in fata, dar usor. Se vad pe radiator urmele cind s-a proptit in sfera centrala, iar radiatorul, nu s-a spart si nici nu pierde zeama.
Pentru Ford_V6: moderatorii nu dorm, ci lasa discutiile libere. Atunci cind insa cineva a pus pe forum preturile la care noi cumparam uleiurile de la distribuitor, Eugen a sters postul imediat pentru ca ne-am inteles cu distribuitorul ca preturile sa ramina confidentiale.
Draku: lasa si tu numarul lui Ionut State din Giulesti, adresa, etc. la sectiunea de adrese utile. Presiunea la tine ar trebui sa fie 55 pe fata, 40 pe spate si 62 sfera centrala.
Off topic:
Nu stiu de ce va mirati cind vedeti o masina suspecta de kilometraj minarit, alaturi de alte minareli. Daca masina aia cu nr de Prahova (pe care sigur am mai vazut-o pe autovit), are radiator scurt, atunci radiatorul e de motor de 1.6, ceea ce inseamna ca in Bucuresti vara, cam ai sanse sa fierbi motorul. Radiatorul de 1.9 e din far in far. Capota de 1.9 e taiata mai scurt, tocmai pentru a permite un flux mai mare de aer. Daca masina a fost lovita e mai putin important. Conteaza insa sa nu fie afectate elementele de rezistenta a masinii. Si a mea a fost busita in fata, dar usor. Se vad pe radiator urmele cind s-a proptit in sfera centrala, iar radiatorul, nu s-a spart si nici nu pierde zeama.
Pentru Ford_V6: moderatorii nu dorm, ci lasa discutiile libere. Atunci cind insa cineva a pus pe forum preturile la care noi cumparam uleiurile de la distribuitor, Eugen a sters postul imediat pentru ca ne-am inteles cu distribuitorul ca preturile sa ramina confidentiale.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Google [Bot] și 8 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib