CONJUNCTOR-DISJUNCTOR

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 06-Apr-2005 13:40

Am uitat:
Daca scot garnitura il strang fara nici o problema pana cand capul surubului atinge corpul conj.-disjunctorului.

Hexagonul surubului fara nici un fel de garnitura, strans, nu trebuie sa se lipeasca de corpul regulatorului(raman vreo 2-3mm).
de aia am zis sa masori bila...am senzatia ca ori este mai mica ori scaunul stricat, nu stiu...oricum vezi pe documentatii funcionarea regulatorului si o sa-ti dai seama ca bila are rolul de a inchide :wink:

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 06-Apr-2005 13:57

Nu te juca cu garnituri improvizate pt ca nu orice cauciuc rezista la LHM. Ti se poate intampla sa se rupa si bucati sa intre prin canalizatii si apoi chiar va trebui sa inlocuiesti conjunctorul. Noroc ca sunt toate la fel C X, BX, GSA...


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo