conducta buclucasa

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Joi 16-Iun-2005 12:28

Daca are cineva nevoie de o conducta din asta scurta sa ma contacteze :)

Nicu,
Deci omul vrea sa o dea pe aia care a luat-o si e scurta

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 16-Iun-2005 14:24

Sorry, lipsa de alcool in singe... :lol:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigel » Joi 16-Iun-2005 21:22

As aprecia daca ai putea sa mi-o imprumuti o vreme. Maine fac comanda la ATS pentru una noua, dar am multe de facut la masina si m-ar oftica sa stau in loc din cauza tzevii asteia.

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigel » Sâm 25-Iun-2005 10:46

Am pus conducta, am trecut prin toti pasii descrisi de nicum dar pompa nu scoate nici un sunet, parca e moarta. Mi-am inchipuit ca de vina e aerul.. am desfacut surubul de la disjunctor, am asteptat, dar nimic. Am pus manual ulei pe conducta de alimentare a pompei, m-am gandit ca nu se amorseaza... dar degeaba. Ce as putea sa mai incerc?

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Sâm 25-Iun-2005 11:06

Deci ai pus LHM pe furtunul acela gros care vine de la rezervor catre pompa?Poate nu ai fost atent cand ai montat conducta cea noua si obturat-o cu garnitura de cauciuc.Holenderele acesteia s-au infiletat destul de mult in pompa si regulator?

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigel » Sâm 25-Iun-2005 12:18

Exact in furtunul ala am pus ulei. Cam cat filet ar trebui sa ramana in general in afara dupa ce e stransa piulita de prindere a conductei? Pentru ca la mine a ramas un pic, dar conducta sigur a intrat pana in capat si e stransa bine.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 27-Iun-2005 09:34

@gigel: daca pompa nu scoate nici un zgomot, e bine, nici nu trebuie sa scoata. Cred ca vrei sa spui ca nu tacane disjunctorul. Foarte probabil nici masina nu se ridica. Incearca asa: motorul sa mearga la relanti si sa torni cu pilnia ulei pe furtunul gros de unde isi trage ulei din rezervor.
Filet trebuie sa ramina afara, atit cit sa nu permita scurgeri de LHM. E bine sa stringi in pasi, nu dintr-o data.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Lun 27-Iun-2005 20:34

Probabil ca nu s-a amorsat pompa. Se mai intampla.
Procedura corecta de amorsare e urmatoarea:
pornesti motorul
desfaci surubul de aerisire de pe conjunctor
torni lhm in furtunul de admisie in pompa
in momentul in care incepe sa suga LHM-ul, conectezi furtunul la rezervor, strangand bine colierul ca sa nu traga aer fals.

Nu te speria daca nu merge din prima, uneori se amorseaza f. greu.

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigel » Mie 29-Iun-2005 23:56

Am facut intocmai, dar nimic. Nu trage. Pare sa fi facut totusi ceva presiune, pentru ca am slabit usor piulita conductei principale la iesirea din pompa, si uleiul da sa iasa pe acolo.

Ma gandeam ca as putea sa verific pas cu pas traseul uleiului, poate cine stie s-o fi infundat in vreun fel. As putea sa scot disjunctorul cu conducta principala infipta in el si sa suflu pe conducta sa vad daca iese ceva prin iesirea pentru conducta subtire? Teoretic ar merge, nu? Ca nu e nevoie de presiune prea mare pentru asta, treaba disjunctorului fiind sa intoarca pe retur ce depaseste o anumita presiune.
O chestie pe care nu am mentionat-o. Eu am schimbat conducta principala, iar in procesul asta disjunctorul s-a golit de ulei. Oare trebuia sa-i torn ulei inauntru inainte sa-l montez la loc?

Ca sa dau drumul la o posibila presiune in sistem e suficient sa desfac surubul disjunctorului (cel cu biluta la capat)?

Gasisem la un moment dat un fisier PDF care explica foarte detaliat, pe pasi, cum functioneaza sistemul hidraulic, dar l-am pierdut... Poate ma ajuta cineva cu o adresa.

P.S. Nu ma sfatutiti va rog sa chem un mecanic, ma incapatanez sa fac asta singur :D Plus ca vreau sa invat cum functioneaza smecheria asta de sistem.

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigel » Joi 30-Iun-2005 00:17

Inca o chestie :D Ce debit ar trebui sa aiba pompa hidraulica?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 30-Iun-2005 08:07

gigel, stai cuminte sa nu o strici de tot.
Prima chestie: debitul pompei de BX este 4cm3 per ciclu, deci la masinile noastre vechi, foarte probabil mai putin.
NU scoate conjunctorul, caci iti trebuiesc alte garnituri noi, daca le refolosesti pe cele vechi, iti vor curge.
Lucrurile ar trebui facute asa:
- montezi toate piesele (conducta, etc)
- slabesti surubul de la disjunctor (cel de 12) 1 tura maxim 2, pina la nivelul la care il poti invirti cu mina. Nu e nevoie sa il desfaci mai mult. Daca prin absurd iese, ai grija sa nu pierzi bila.
- pornesti motorul si il lasi sa mearga la relanti
- torni ulei cu pilnia in furtunul din care se alimenteaza pompa hidraulica
- urmaresti in continuare cum pompa isi trage ulei din furtun si completezi
- in momentul in care in rezervorul hidraulic apare ulei pe retur, inseamna ca pompa s-a amorsat si poti sa stringi surubul de la disjunctor (nu e nevoie sa-l stringi foarte tare)
- daca masina e pe pozitia normal, ar trebui sa sa "scoale"
Sper ca nu am aberat prea tare... :lol:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigel » Joi 30-Iun-2005 21:12

M-am descurcat.. Cred ca din cauza faptului ca in instalatia de la masina mea nu e LHM ci un ulei mult mai gros decat ar trebui, nu reusea aerul sa iasa. Am scos conducta subtire din disjunctor si am lasat lichidul spumos sa iasa. Acum totul e bine. Urmeaza sa vad de la ce imi curge pe la o roata din spate.
Abia astept sa rezolv scurgerile astfel incat sa pot pune hydraurincage-ul.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 01-Iul-2005 08:16

Daca masina ta are in instalatie altceva decat LHM, trebuie sa verifici sau sa schimbi tot ce inseamna garnitura/furtun in sistemul hidraulic.
Orice altceva decat LHM-ul ataca componentele de cauciuc.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 01-Iul-2005 08:21

Confirm: schimba de urgenta zeama din instalatie cu LHM. Vei observa diferentele.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigel » Vin 01-Iul-2005 10:15

Am sa fac asta imediat cum rezolv orice scurgere. Nu imi permit sa pierd LHM..


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo