Problema disjunctor

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Vin 15-Iul-2005 09:26

al meu "musteste" de vreo 6-7 luni, dar mai mult nu face...
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 15-Iul-2005 11:37

gigel scrie:Astazi cand am dat sa pornesc mi-a scuipat o groaza de ulei prin marginea disjunctorului... Problema a devenit foarte serioasa.


e posibil sa mai fie ceva inafara de simpla uzura a o-ringului, s-ar putea ca presiunea sa ramina in disjunctor dupa ce pompa a completat (a facut conjunctia). si la mine se intimpla asta, doar ca avea ca efect ruperea pe banda rulanta a curelei de la pompa. l-am remediat provizoriu, pina la gasirea altuia scotind una din saibele din spatele arcului din interior pentru a permite o descarcare mai rapida a presiunii catre sistem. oricum, nu mai circula pina nu ii da de cap, ar putea pocni, doamne fereste
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

lali
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Mie 17-Mar-2004 14:55
Localitate: Craiova

Mesajde lali » Dum 26-Mar-2006 11:24

stie careva dimensiunile de la acest o-ring???
multumesc
:)

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Dum 26-Mar-2006 12:10

29x34,4x2,7 material NBR 80
Posted from a Sony Ericsson mobile phone

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 26-Mar-2006 12:28

29x34,4x2,7 material NBR 80

Cred ca 2.7x29 deoarece acestea se masoara asa:
Imagine
Ultima oară modificat Vin 21-Apr-2006 17:21 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.

lali
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Mie 17-Mar-2004 14:55
Localitate: Craiova

Mesajde lali » Dum 26-Mar-2006 14:45

mersi mult o sa o caut pe la magazine sa vad poate reusesc sa o gasesc

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Dum 26-Mar-2006 15:26

Conform standardului ISO 3601-1/1998 (care reglementeaza dimensiunile si tolerantele o-ringurilor) se scrie prima data diametrul interior si apoi diametrul sectiunii (in milimetri). Eu am dat si diametrul exterior, el fiind practic implicit.
Pentru o-ringul in cauza, diam int. este 29mm si diametrul sectiunii 2,7 mm.Lali , foarte important este materialul: NBR 80 este un cauciuc nitrilic cu o duritate de 80 Shore. Nu orice cauciuc rezista la actiunea lhm-ului. Daca vanzatorul nu-ti poate spune din ce material este confectionata garnitura, inainte de a o monta, lasa o-ringul 1-2 zile in lhm si observa daca nu-si modifica dimensiunile si daca nu se inmoaie.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 26-Mar-2006 16:44

Conform standardului ISO 3601-1/1998 (care reglementeaza dimensiunile si tolerantele o-ringurilor) se scrie prima data diametrul interior si apoi diametrul sectiunii (in milimetri).

Acest standard nu specifica care diametru se scrie prima data ci doar impune sa se treaca cele doua diametre cu tolerantele respective, in cataloage.
Eu am dat si diametrul exterior, el fiind practic implicit.

Ai dreptate asa trebuia sa fie ... numai ca 29 + 2.7 nu este egal cu 34.4 cat ai spus tu ca ar fi diam. ext. :wink: De aia era bine daca foloseai 2 cote.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Dum 26-Mar-2006 16:48

MARIAN scrie:
Ai dreptate asa trebuia sa fie ... numai ca 29 + 2.7 nu este egal cu 34.4 cat ai spus tu ca ar fi diam. ext. :wink:


:!: Diametrul exterior este egal cu dimetrul interior +(2x diametrul sectiunii): 29 + (2x 2,7) = 34,4

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 26-Mar-2006 17:36

Diametrul exterior este egal cu dimetrul interior +(2x diametrul sectiunii): 29 + (2x 2,7) = 34,4

Ups. Mii de scuze. :oops:

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Dum 26-Mar-2006 17:55

e ok. :)

lali
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Mie 17-Mar-2004 14:55
Localitate: Craiova

Mesajde lali » Lun 27-Mar-2006 10:57

Baieti va multumesc mult 8)
Acu chiar ca stiu ce sa caut :P
Toate cele bune
Laurentiu


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu