Problema disjunctor
Moderator: Echipa Tehnica
gigel scrie:Astazi cand am dat sa pornesc mi-a scuipat o groaza de ulei prin marginea disjunctorului... Problema a devenit foarte serioasa.
e posibil sa mai fie ceva inafara de simpla uzura a o-ringului, s-ar putea ca presiunea sa ramina in disjunctor dupa ce pompa a completat (a facut conjunctia). si la mine se intimpla asta, doar ca avea ca efect ruperea pe banda rulanta a curelei de la pompa. l-am remediat provizoriu, pina la gasirea altuia scotind una din saibele din spatele arcului din interior pentru a permite o descarcare mai rapida a presiunii catre sistem. oricum, nu mai circula pina nu ii da de cap, ar putea pocni, doamne fereste
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Conform standardului ISO 3601-1/1998 (care reglementeaza dimensiunile si tolerantele o-ringurilor) se scrie prima data diametrul interior si apoi diametrul sectiunii (in milimetri). Eu am dat si diametrul exterior, el fiind practic implicit.
Pentru o-ringul in cauza, diam int. este 29mm si diametrul sectiunii 2,7 mm.Lali , foarte important este materialul: NBR 80 este un cauciuc nitrilic cu o duritate de 80 Shore. Nu orice cauciuc rezista la actiunea lhm-ului. Daca vanzatorul nu-ti poate spune din ce material este confectionata garnitura, inainte de a o monta, lasa o-ringul 1-2 zile in lhm si observa daca nu-si modifica dimensiunile si daca nu se inmoaie.
Pentru o-ringul in cauza, diam int. este 29mm si diametrul sectiunii 2,7 mm.Lali , foarte important este materialul: NBR 80 este un cauciuc nitrilic cu o duritate de 80 Shore. Nu orice cauciuc rezista la actiunea lhm-ului. Daca vanzatorul nu-ti poate spune din ce material este confectionata garnitura, inainte de a o monta, lasa o-ringul 1-2 zile in lhm si observa daca nu-si modifica dimensiunile si daca nu se inmoaie.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Conform standardului ISO 3601-1/1998 (care reglementeaza dimensiunile si tolerantele o-ringurilor) se scrie prima data diametrul interior si apoi diametrul sectiunii (in milimetri).
Acest standard nu specifica care diametru se scrie prima data ci doar impune sa se treaca cele doua diametre cu tolerantele respective, in cataloage.
Eu am dat si diametrul exterior, el fiind practic implicit.
Ai dreptate asa trebuia sa fie ... numai ca 29 + 2.7 nu este egal cu 34.4 cat ai spus tu ca ar fi diam. ext.

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu