Pagina 1 din 1

curatare, schimbare

Scris: Joi 04-Aug-2005 14:37
de magyari
In primul rand, va rog sa ma scuzati, daca cumva intrebarea mea are deja raspuns pe undeva pe forum.

Eu in momentul in care am cumparat masina, nu am stiut nimic, nu m-i s-a spus nimic, din ceea ce incep sa inteleg de abia acum, aici pe site.
Rugamintea mea ar fi, daca ar avea cineva rabdare si timp, sa-mi trimita un mail, sau aici pe forum, sa-mi explice detailat, in ce consta curatarea intregului sistem hidraulik. Ce trebuie sa fac si cum, cum sa-l aerisesc dupa aia, si stiu eu, daca mai este ceva ce ar trebui sa stiu. Se spala cu apa? :)

Cam ordinea si exact ce si cum se face.......

va multumesc
adresa mea este: szabi802002@yahoo.com

Scris: Joi 04-Aug-2005 17:49
de nicum
Uita-te pe forum s-a mai discutat despre asta, inclusiv pasii. Curatirea nu o faci tu decit la rezervorul de LHM, in sensul ca cureti filtrele. Restul e facut de uleiul de curatare care iti aduce mizeria in rezervor, pe care il cureti din cind in cind.

Scris: Vin 05-Aug-2005 07:15
de magyari
L-am si facut deja, si spre surprinderea mea am observat schimbare, masina se ridica mult mai repede, si nici pompa nu lucreaza asa de mult, de la cca 2-3 secunde, a crescut cam la 8-10 secunde intervalul in care pompa lucreza.

Oricum, astept sa-mi trimita cineva pretul pentru LHM si dupa aceea o sa-l comand, cu solutia de curatare.

Scris: Vin 05-Aug-2005 07:18
de magyari
Am facut insa o mare prostie, am bagat prea mult ulei in rezervor. Dupa ce am ridicat masina, imi arata ca am peste limita maxima.
Este vreo problema, va trebuia sa scot iarasi rezervorul si sa-l scot putin ulei ???

Ce probleme pot sa apara, daca am mult prea mult ulei ????

Scris: Vin 05-Aug-2005 11:33
de eugenro2001
Nivelul lichidului trebuie sa fie intre cele doua semne cumasina ridicata la maxim.
Tot ce se poate intampla este sa dea pe afara.