Pagina 1 din 1

pierdere ulei hidraulic pe retur

Scris: Dum 15-Mar-2009 21:08
de ionelghitoaica
se smulge furtun din teu aflat in partea stanga deasupra punti care este cauza de se formeaza presiunea asta? l-am introdus inapoi dupa o perioada de o saptamana 2 iese din nou am folosit ulei lhm

Scris: Dum 15-Mar-2009 21:18
de abarth_mcm
ai pierderi in sistem...strange-l cu un colier de plastic! si nu o sa mai iasa Stiu de care furtunel vorbesti..si mie mi-a iesit o data..oricum pierde putin pe acolo..dar suficient..

Scris: Dum 15-Mar-2009 21:21
de mariusbv
daca e vorba de teul ala de langa vana de securitate , posibil sa fie cilindrul foarte uzat.(banuiesc ca furtunul ala iti tot sare nu?)
din cate stiu in T, intra 3 furtune: cel de la disjunctor, de la cilindru si de la vana de securitate....

vezi ca T-urile alea sunt foarte proaste si se crapa (nu mai tin etans), ar mai fi o solutie sa-ti prelungesti toate cele trei furtunase direct in vas...eu cel putin asa am facut ca sa nu mai am batai de cap cu coliere si alte prostii.(asta doar asa provizoriu...cel mai bine iti rezolvi pierderile din sistem si nu mai ai treaba)

Scris: Dum 15-Mar-2009 21:24
de abarth_mcm
in mod normal trebuie sa stea fara sa il prinzi cu nimic..dar... Pune-i un colier din plastic totusi.
Daca dai roata stanga jos o sa vezi t-ul pus pe lonjeron...cred ca la acela te referi, nu?

Scris: Lun 16-Mar-2009 13:17
de cit_a
degeba se strange cu colier , v-a sari din alta parte ..din cate imi aduc aminte la bx-ul meu a inceput sa sara de undeva de sub puntea din fata . furtunul acela de la retur indica o uzura .....

Scris: Lun 16-Mar-2009 15:43
de abarth_mcm
clar ca nu e in regula..exista pierderi.
mai..la mine nu a mai sarit..posibil si din vibratii ceva sa fi sarit de acolo..fiind si cauciucul vechi si largit..dand in gropi...
eu stiu sigur ca am pierderi pe acolo..

Scris: Mie 07-Iul-2010 11:56
de SilverSpider
Apropo de furtunase, ca sa nu mai deschid alt topic, eu am pe fata, la ambele roti, furtunasele de la retur rupte/smulse si ma intrebam daca sunt greu de schimbat. Banuiesc ca sunt de la retur, nu stiu sigur dar nu am vazut sa picure lichid hidraulic pe acolo si asta cred ca e cam ciudat pt ca masina se comporta normal, se ridica, se lasa sau poate nu stiu eu ce inseamna normal. Un lucru e clar: furtunasele alea trebuiesc schimbate! Va rog sa-mi dati indicatii cum sa schimb acele furtunase si pe unde gasesc asa ceva (in Ploiesti/Bucuresti)

Scris: Vin 09-Iul-2010 22:00
de khan
mergi la Augsburg pentru furtunase. in lipsa de bani le poti inadi cu ceva tevusti, ca sa intre mizerie acolo, nu e complicat

Scris: Sâm 10-Iul-2010 13:50
de SilverSpider
khan scrie:mergi la Augsburg pentru furtunase. in lipsa de bani le poti inadi cu ceva tevusti, ca sa intre mizerie acolo, nu e complicat


ce sa inteleg, ca nu se gasesc in romania? o sa incerc sa le inadesc. multumesc pt sfat!

Scris: Sâm 10-Iul-2010 17:27
de 71-CRY
Augsburg este magazin piese auto.In Bucuresti langa Carrefour Militari.