dozator frana - informatii si sfaturi
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
dozator frana - informatii si sfaturi
Cu totii stim ca dozatoarele de frana de la BX se duc cam repede. Iar un dozator bun il gasesti f greu.
La BX exista doua tipuri de dozatoare: modelul vechi cu aerisitorul sus si modelul nou unde in loc de aerisitor are pusa o conducta, iar pe lateral unde vine conducta are pus un surub. Se potrivesc aceste dozatoare si poti monta linistit dozator model nou in loc de dozator model vechi, fara sa faci nicio modificare la conducte.(chestia e ca imediat treb sa aerisiesti la etrier pt ca altfel ai rotile blocate si nu le poti debloca).
O alte nedumerire am eu: se potrivesc alte dozatoare pe BX?(macar de XM). De Xantia daca s-ar potrivi ar fi excelent..pt ca se gasesc usor...Asta ar fi intrebarea mea, porbabil utila si pt ceilalti colegi. Multumesc.
La BX exista doua tipuri de dozatoare: modelul vechi cu aerisitorul sus si modelul nou unde in loc de aerisitor are pusa o conducta, iar pe lateral unde vine conducta are pus un surub. Se potrivesc aceste dozatoare si poti monta linistit dozator model nou in loc de dozator model vechi, fara sa faci nicio modificare la conducte.(chestia e ca imediat treb sa aerisiesti la etrier pt ca altfel ai rotile blocate si nu le poti debloca).
O alte nedumerire am eu: se potrivesc alte dozatoare pe BX?(macar de XM). De Xantia daca s-ar potrivi ar fi excelent..pt ca se gasesc usor...Asta ar fi intrebarea mea, porbabil utila si pt ceilalti colegi. Multumesc.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Acum ca am doua masini pot sa fac o comparatie intre dozatoare:
1. Break-ul cred ca sta de spate sus si cateva saptamani(sta sigur 5 zile sus..am probat-o..dar cred ca sta si mai mult).
Insa mai fasaie uneori....
2.Hatchback-ul sta cam o zi-doua zile sus de spate, insa nu fasaie absolut deloc.
Intrebarea mea:care e mai bun dozatorul?(daca tot fac transferul de piese sa stiu si eu cum sta treaba)
Ca observatie:niciunul nu da nicio picatura de ulei pe retur cand nu apas pedala.
Tare as vrea sa stiu cum se comporta un dozator nou ca sa fac o comparatie...
Multumesc anticipat de raspuns.
1. Break-ul cred ca sta de spate sus si cateva saptamani(sta sigur 5 zile sus..am probat-o..dar cred ca sta si mai mult).

2.Hatchback-ul sta cam o zi-doua zile sus de spate, insa nu fasaie absolut deloc.
Intrebarea mea:care e mai bun dozatorul?(daca tot fac transferul de piese sa stiu si eu cum sta treaba)
Ca observatie:niciunul nu da nicio picatura de ulei pe retur cand nu apas pedala.
Tare as vrea sa stiu cum se comporta un dozator nou ca sa fac o comparatie...

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
A..ms de raspuns..
Deci nu prea poti sa le compari pt ca depind si de celelalte componente din nefericire
...cred ca cel de la break mai fasaie pt ca am ulei lhm nou de la omv in instaltie.., iar la hatchbak nu cred sa fi schimbat cineva de cand e masina uleiul pana acum(am mai complectat eu 1l)
Concluzia e ca dozatorul e strict legat si de ulei si de cilindrii
Iar un dozator nou(si celelate componente tot noi) ar trebui sa nu fasaie deloc si masina sa nu se lase deloc, nu?
Ma intreb cum o fi cu un citroen bx nou-nout
Deci nu prea poti sa le compari pt ca depind si de celelalte componente din nefericire

...cred ca cel de la break mai fasaie pt ca am ulei lhm nou de la omv in instaltie.., iar la hatchbak nu cred sa fi schimbat cineva de cand e masina uleiul pana acum(am mai complectat eu 1l)
Concluzia e ca dozatorul e strict legat si de ulei si de cilindrii

Iar un dozator nou(si celelate componente tot noi) ar trebui sa nu fasaie deloc si masina sa nu se lase deloc, nu?
Ma intreb cum o fi cu un citroen bx nou-nout

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
E...ieri am facut mai multe teste..am tot fatait masina prin parcare si cu franari violente..am tinut si mult apasat pedala si in final a fasait un pic.. dar f putin...Destul de ciudat oricum, pentru ca sta doar doua zile sus..ar fi trebuit sa stea cel putin o saptamana...(oricum aveti dreptate, depinde si de celelalte componente).
Stiu, cam toata fasaie...dar am vazut ca nu e motiv de ingrijorare asta.
Ciudate dozatoarele astea..
Stiu, cam toata fasaie...dar am vazut ca nu e motiv de ingrijorare asta.
Ciudate dozatoarele astea..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
mariusbv scrie:tie iti pare rau ca nu fasaie?
e..nu imi pare rau..


a..sm si eu unul care e f prost(atat de prost incat bloca si pompa hidraulica..nu stiu cum reusea...

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- alexshelby427
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
- Localitate: Brasov
Am mers si eu ieri si mi-am schimbat dozatorul. Masina mergea infranata, cobora imediat de spate si martorul de STOP statea aprins tot timpul la ralanti.
Nu mi-a venit sa cred cat ulei dadea pe retur, cel nou doar picura si diferenta s-a simtit imediat. Jantele nu mai frig dupa fiecare drum, ventilatorul radiatorului lucreaza mult mai putin, consumul in oras a revenit la normal.
Nu mi-a venit sa cred cat ulei dadea pe retur, cel nou doar picura si diferenta s-a simtit imediat. Jantele nu mai frig dupa fiecare drum, ventilatorul radiatorului lucreaza mult mai putin, consumul in oras a revenit la normal.

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO