Pagina 2 din 3
Scris: Mie 13-Mai-2009 08:29
de khan
revin asupra a ce s-a scris mai sus. dozatorul de Xantia sau XM e identic cu cel de BX pina la un punct: arcul care regleaza intensitatea frinarii la puntea spate. corect ar fi ca inainte de a monta un dozator de Xantia/XM pe BX sa se inlocuiasca acel arc cu cel de BX, altfel spatele va frina mai putin
Scris: Mie 13-Mai-2009 11:17
de dj01fad
acum vin si eu cu o intrebare: dozatoarele de la un xm hatch si de la un xm break au arcul la fel sau difera si la astea?
Scris: Lun 15-Iun-2009 15:06
de khan
creca e la fel doseurul, difera etrierele discurile si placutele la break, sint ceva mai mari decit la berlina
Scris: Vin 31-Iul-2009 08:00
de CROCOLINO
Scris: Vin 31-Iul-2009 09:44
de dj01fad
eee.... ala este dozator de cx serie 1 pana in 80 parca sa zic; nu prea inteleg ce cauta pe bx; acel dozator nu are incorporat compensatorul de greutate, si franeaza egal fata-spate, indiferent de incarcatura masinii.... daca cine l-a pus a montat si compensatorul auxiliar de greutate, atunci este bine, dar nu prea cred;
Scris: Vin 31-Iul-2009 10:12
de khan
daca nu ma insel si pe GS/GSA a existat asa ceva. merge bine? ca as avea nevoie de el daca vrei sa il schimbi
Scris: Vin 31-Iul-2009 15:38
de CROCOLINO
Am sa il schimb ca nu mai tine de loc ridicata masina de spate si da pe retur parca curge la robinet.
Scris: Vin 31-Iul-2009 16:15
de sandor mihai
dj01fad scrie:din cate am experimentat pana acum, nu am gasit dozator sa nu fasaie la revenirea pedalei, de la o franare mai violenta; la xm de exemplu se aude fas-ul mai atenuat pentru ca intre dozator si habitaclu mai este un distantier si zgomotul e diminuat; totusi, daca e terminat, se aude fasaind...
eu am pus mai demult la 2 bx-uri dozatoare noi (cam 7 500 000).si acelea fisiiau putin la lasarea pedalei.e normal ,e presiunea din tevile care merg spre etrieri si odata lasata pedala se intoarce spre vas pe retururi.
Scris: Vin 31-Iul-2009 19:30
de dj01fad
andrei, mi se pare ca am eu 2 dozatoare de cx din primele tipuri... o sa ma uit.
Scris: Sâm 01-Aug-2009 10:36
de CROCOLINO
am pus unul de bx dar tot nu e bun de unde pot cumpara unul nou la un pret mai accetabil am fost la citroen suceava si e 10 mil
Scris: Sâm 01-Aug-2009 13:20
de abarth_mcm
din nefericire sunt scumpe noi si asta e pretul lor
decat ca orice lucru nou, e nou.
poate gasesti unul s-h in stare buna
bafta
Scris: Lun 03-Aug-2009 10:00
de DanT
parca nu sunt asa de scumpe astea noi ..
inainte sa va mai ofticati de pret ia bagati un ochi la piese de schimb pentru dacia comunista, la pompa de servo-frana ..
si apoi va rog sa comentati.
Scris: Lun 03-Aug-2009 18:42
de dj01fad
o pompa de servofrana de dacie comunista este 70-75 de lei, si stiu sigur asta pt ca am cumparat una acum cateva saptamani pt cineva.
Scris: Vin 11-Sep-2009 19:59
de abarth_mcm
DanT scrie:parca nu sunt asa de scumpe astea noi ..
inainte sa va mai ofticati de pret ia bagati un ochi la piese de schimb pentru dacia comunista, la pompa de servo-frana ..
si apoi va rog sa comentati.
E totusi o mare mare diferenta intre 75 de lei si 850 lei
Dar, e si fireasc diferenta aceasta.
Scris: Sâm 04-Feb-2012 10:04
de petcasandrei
unde este pizitionat acest dozator? Pentru ca ieri mergeam linistit prin bucuresti cand de o data sa inmuiat pedala de frana si LH-u curgea intr-o veselie pe jos cam prim partea din spate a motorului. cand ma uit pe deasupra nu se vede nimic si nici pe dedesupt nu se vede mai nimic pentru ca este plina de zapada.