Pagina 2 din 3

Scris: Mie 13-Mai-2009 08:29
de khan
revin asupra a ce s-a scris mai sus. dozatorul de Xantia sau XM e identic cu cel de BX pina la un punct: arcul care regleaza intensitatea frinarii la puntea spate. corect ar fi ca inainte de a monta un dozator de Xantia/XM pe BX sa se inlocuiasca acel arc cu cel de BX, altfel spatele va frina mai putin

Scris: Mie 13-Mai-2009 11:17
de dj01fad
acum vin si eu cu o intrebare: dozatoarele de la un xm hatch si de la un xm break au arcul la fel sau difera si la astea?

Scris: Lun 15-Iun-2009 15:06
de khan
creca e la fel doseurul, difera etrierele discurile si placutele la break, sint ceva mai mari decit la berlina

Scris: Vin 31-Iul-2009 08:00
de CROCOLINO
salutare am si eu o nelamurire tot vb de dozatoare de frana ca sunt de doua modele dar eu nu am nici unu sin cele 2 modele eu am unu fara airisitor si cu returu in fata doar cu 4 gauri fara airisitor fara surub
Imagine

Imagine

Imagine

Scris: Vin 31-Iul-2009 09:44
de dj01fad
eee.... ala este dozator de cx serie 1 pana in 80 parca sa zic; nu prea inteleg ce cauta pe bx; acel dozator nu are incorporat compensatorul de greutate, si franeaza egal fata-spate, indiferent de incarcatura masinii.... daca cine l-a pus a montat si compensatorul auxiliar de greutate, atunci este bine, dar nu prea cred;

Scris: Vin 31-Iul-2009 10:12
de khan
daca nu ma insel si pe GS/GSA a existat asa ceva. merge bine? ca as avea nevoie de el daca vrei sa il schimbi

Scris: Vin 31-Iul-2009 15:38
de CROCOLINO
Am sa il schimb ca nu mai tine de loc ridicata masina de spate si da pe retur parca curge la robinet.

Scris: Vin 31-Iul-2009 16:15
de sandor mihai
dj01fad scrie:din cate am experimentat pana acum, nu am gasit dozator sa nu fasaie la revenirea pedalei, de la o franare mai violenta; la xm de exemplu se aude fas-ul mai atenuat pentru ca intre dozator si habitaclu mai este un distantier si zgomotul e diminuat; totusi, daca e terminat, se aude fasaind...

eu am pus mai demult la 2 bx-uri dozatoare noi (cam 7 500 000).si acelea fisiiau putin la lasarea pedalei.e normal ,e presiunea din tevile care merg spre etrieri si odata lasata pedala se intoarce spre vas pe retururi.

Scris: Vin 31-Iul-2009 19:30
de dj01fad
andrei, mi se pare ca am eu 2 dozatoare de cx din primele tipuri... o sa ma uit.

Scris: Sâm 01-Aug-2009 10:36
de CROCOLINO
am pus unul de bx dar tot nu e bun de unde pot cumpara unul nou la un pret mai accetabil am fost la citroen suceava si e 10 mil

Scris: Sâm 01-Aug-2009 13:20
de abarth_mcm
din nefericire sunt scumpe noi si asta e pretul lor :cry: decat ca orice lucru nou, e nou.

poate gasesti unul s-h in stare buna
bafta

Scris: Lun 03-Aug-2009 10:00
de DanT
parca nu sunt asa de scumpe astea noi .. :-#

inainte sa va mai ofticati de pret ia bagati un ochi la piese de schimb pentru dacia comunista, la pompa de servo-frana ..
si apoi va rog sa comentati. =; [-(

Scris: Lun 03-Aug-2009 18:42
de dj01fad
o pompa de servofrana de dacie comunista este 70-75 de lei, si stiu sigur asta pt ca am cumparat una acum cateva saptamani pt cineva.

Scris: Vin 11-Sep-2009 19:59
de abarth_mcm
DanT scrie:parca nu sunt asa de scumpe astea noi .. :-#

inainte sa va mai ofticati de pret ia bagati un ochi la piese de schimb pentru dacia comunista, la pompa de servo-frana ..
si apoi va rog sa comentati. =; [-(


E totusi o mare mare diferenta intre 75 de lei si 850 lei :lol: Dar, e si fireasc diferenta aceasta.

Scris: Sâm 04-Feb-2012 10:04
de petcasandrei
unde este pizitionat acest dozator? Pentru ca ieri mergeam linistit prin bucuresti cand de o data sa inmuiat pedala de frana si LH-u curgea intr-o veselie pe jos cam prim partea din spate a motorului. cand ma uit pe deasupra nu se vede nimic si nici pe dedesupt nu se vede mai nimic pentru ca este plina de zapada.