problema la frane

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

problema la frane

Mesajde dj01fad » Mar 12-Mai-2009 22:59

am o mica mare dilema; varianta scurta este ca mi se sparge garnitura de la dozator, cea din masina;
varianta lunga suna cam asa: masina mergea perfect pana cand a crapat returul de la dozator; am zis ca e batran, am pus altul, am testat masina, totul ok, si omul a plecat; dupa juma de ora vine inapoi ca a ramas fara frane, curge iar din ea si pedala e lemn; bagam nasul, de data asta garnitura din masina sparta; am scos dozatorul, curatat, pus alta garnitura, iar teste, mergea ok; tot testand, la un moment dat, s-a intarit pedala de nu mai puteai apasa pe ea, si a bounit iar garnitura, dar se vedea clar ca se umflase cumva de la presiune; am scos dozatorul, cu toate ca nu era uzat, si am pus altul pe care l-am curatat inainte; toate bune si frumoase, merge ca unsa, teste juma' de ora, totul ok; facem aerisirea inca odata, cand sa plece omul, iar se intareste pedala, iar face bum garnitura; nu este nici o conducta pusa invers, nu este nimic montat aiurea, furtunele de retur nu sunt infundate, ba chiar sunt noi, si sufland pe ele nu opun rezistenta;
ce drac sa aibe, ca imi e si frica sa mai pun alta garnitura ca mi-o sparge si pe aia; dozatorul este 100% bun (cel care l-am pus acum), pt ca e dat jos de pe o masina unde mergea beton;
mai ramane maine sa scot tot vasul afara sa vad ce e prin el, ca eu banuiesc ca e totusi ceva pe instalatie care obtureaza ceva, altfel nu imi explic, vreo bucata de garnitura ceva, sau.... dreaq stie...
astept totusi idei, ca eu nu mai am.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mie 13-Mai-2009 07:28

Verifica sa nu fie bagat prea adanc tubul de plastic, "C" din poza.

Imagine

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 13-Mai-2009 08:26

si eu zic la fel, returul C infipt prea adinc

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 13-Mai-2009 11:32

nu are cum sa fie asta pentru ca nu mai are colectorul ala; are un teu metalic, si furtune separate care vin de la dozator, deci nu are cum sa fie obturat... oricum, o sa verific inca odata si retururile, dar vreau sa ii spal instalatia deocamdata pt ca am aflat ca nu a schimbat uleiul de cand a luat masina, adica de peste 10 ani :shock:
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Mie 13-Mai-2009 15:09

pai trage-i de proba 2 furtune de la fiecare retur de la dozator intr-un vas, ceva .porneste motorul "fa-i teste" cum zici tu si vezi ce se-ntimpla.daca vine pe ele ca de la robinet e clar,probabil nu pot face fata desi m-as mira ca ala de jos are diametru de nu baga pompa centrala cit poate merge pe el.daca nu vine nimic,probabil iesirile din dozator sunt infundate,poate chiar cu resturi din ciuperca.eu zic ca asa vezi clar ce are.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 13-Mai-2009 16:16

traseul de retur era infundat, dar... la recuperatorul de la vas era problema. intrase o bucata de cauciuc acolo si se proptise exact unde face curba.... probabil cand s-a crapat furtunul, vreo bucata din el a luat-o pe dinauntru, dar totusi cam greu de crezut. tare ciudata treaba. porcaria e ca nu facea tot timpul, avea doar momente. multumesc de sfaturi :lol:
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187762
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos