Pagina 1 din 1

problema la frane

Scris: Mar 12-Mai-2009 22:59
de dj01fad
am o mica mare dilema; varianta scurta este ca mi se sparge garnitura de la dozator, cea din masina;
varianta lunga suna cam asa: masina mergea perfect pana cand a crapat returul de la dozator; am zis ca e batran, am pus altul, am testat masina, totul ok, si omul a plecat; dupa juma de ora vine inapoi ca a ramas fara frane, curge iar din ea si pedala e lemn; bagam nasul, de data asta garnitura din masina sparta; am scos dozatorul, curatat, pus alta garnitura, iar teste, mergea ok; tot testand, la un moment dat, s-a intarit pedala de nu mai puteai apasa pe ea, si a bounit iar garnitura, dar se vedea clar ca se umflase cumva de la presiune; am scos dozatorul, cu toate ca nu era uzat, si am pus altul pe care l-am curatat inainte; toate bune si frumoase, merge ca unsa, teste juma' de ora, totul ok; facem aerisirea inca odata, cand sa plece omul, iar se intareste pedala, iar face bum garnitura; nu este nici o conducta pusa invers, nu este nimic montat aiurea, furtunele de retur nu sunt infundate, ba chiar sunt noi, si sufland pe ele nu opun rezistenta;
ce drac sa aibe, ca imi e si frica sa mai pun alta garnitura ca mi-o sparge si pe aia; dozatorul este 100% bun (cel care l-am pus acum), pt ca e dat jos de pe o masina unde mergea beton;
mai ramane maine sa scot tot vasul afara sa vad ce e prin el, ca eu banuiesc ca e totusi ceva pe instalatie care obtureaza ceva, altfel nu imi explic, vreo bucata de garnitura ceva, sau.... dreaq stie...
astept totusi idei, ca eu nu mai am.

Scris: Mie 13-Mai-2009 07:28
de retro
Verifica sa nu fie bagat prea adanc tubul de plastic, "C" din poza.

Imagine

Scris: Mie 13-Mai-2009 08:26
de khan
si eu zic la fel, returul C infipt prea adinc

Scris: Mie 13-Mai-2009 11:32
de dj01fad
nu are cum sa fie asta pentru ca nu mai are colectorul ala; are un teu metalic, si furtune separate care vin de la dozator, deci nu are cum sa fie obturat... oricum, o sa verific inca odata si retururile, dar vreau sa ii spal instalatia deocamdata pt ca am aflat ca nu a schimbat uleiul de cand a luat masina, adica de peste 10 ani :shock:

Scris: Mie 13-Mai-2009 15:09
de sandor mihai
pai trage-i de proba 2 furtune de la fiecare retur de la dozator intr-un vas, ceva .porneste motorul "fa-i teste" cum zici tu si vezi ce se-ntimpla.daca vine pe ele ca de la robinet e clar,probabil nu pot face fata desi m-as mira ca ala de jos are diametru de nu baga pompa centrala cit poate merge pe el.daca nu vine nimic,probabil iesirile din dozator sunt infundate,poate chiar cu resturi din ciuperca.eu zic ca asa vezi clar ce are.

Scris: Mie 13-Mai-2009 16:16
de dj01fad
traseul de retur era infundat, dar... la recuperatorul de la vas era problema. intrase o bucata de cauciuc acolo si se proptise exact unde face curba.... probabil cand s-a crapat furtunul, vreo bucata din el a luat-o pe dinauntru, dar totusi cam greu de crezut. tare ciudata treaba. porcaria e ca nu facea tot timpul, avea doar momente. multumesc de sfaturi :lol: