Pagina 1 din 1
intrebare
Scris: Lun 29-Iun-2009 08:54
de ionsv
la dozatorul de frina sunt 2 furtune care ajung in rezervorul de lhm, intrebareea este daca au vreo legatura intre ele deoarece am constatat ca pe cel de sus nu curge ulei,dar cel care are traseul pe jos curge destul de tare cind il scot de la rezervor, este normal asa ? lamuriti-ma si pe mine va rog.
Scris: Lun 29-Iun-2009 12:31
de dj01fad
cele 2 iesiri de retur comunica inauntru; normal sa iese ulei pe cel de jos mai mult ca pe cel de sus...
Scris: Lun 29-Iun-2009 20:18
de ionsv
dar e normal sa iasa ulei pe la retururi sau e dozatorul defect?
Scris: Mar 30-Iun-2009 00:38
de dj01fad
pai daca stai cu motorul pornit si nu apasa nimeni pe pedala, nu trebuie sa iese ulei pe acolo cam deloc; o picatura la cateva secunde se accepta, dar nu sa curga siroi; fasaie rau la franare? (e posibil ca la xantia sa nu auzi fasaitul pt ca dozatorul e pus departe de habitaclu, si la unele se aude, la unele nu)
Scris: Mie 01-Iul-2009 22:21
de ionsv
am schimbat pana acum 2 dozatoare si tot fasie cind apas pedala, primul care lam avut pe masina nu fisia asa de tare dar tot curgea pe la furtunurile alea de la retur si cum opream motorul imediat se lasa de spate in jos, iar acum fisie nu sta ridicata si da si mult ulei pe retur si pe deasupra si pompa ori dijunctorul tacane neitrerupt, ce sa fie oare?
Scris: Joi 02-Iul-2009 00:11
de dj01fad
toate dozatoarele care le-ai folosit uzate....
este clar asta, din moment ce spui ca da ulei pe retur; ulei pe retur trebuie sa dea doar cand ridici piciorul de pe frana, sau este asa macar teoretic in conditii ideale; ca pica masina de spate nu e neaparat tragic, stiu masini care pica rapid si au dozatorul chiar nou... asta poate sa fie si uzura telescoapelor spate; cert este ca fasaiala excesiva, uleiul de pe retur, si poate chiar aruncarea pedalei inapoi la franare, sunt semne clare de uzura;
Scris: Joi 02-Iul-2009 10:37
de ionsv
o alta problema pe care nu o inteleg: inainte de a schimba cele 2 dozatoare,cu ala care era pe masina aveam frina buna, nu fisia tare, in schimb se incalzeau rotiile pe spate, acum cu astea 2 ca leam probat pe amindoua se incalzesc rotiile pe fata , as putea sa spun ca merg aproape infrinat cu masina plus ca fisie de ma scoate afara din masina, si pompa tacane parca e mitraliera,care ar putea sa fie cauza?
Scris: Joi 02-Iul-2009 12:29
de DanT
ambele dozatoare sunt uzate.
asta plecand de la premiza ca ai montat acelasi tip de dozator
Scris: Joi 02-Iul-2009 14:54
de ionsv
da, ambele dozatoaresunt de acelasi fel(tip 1)
cred ca pina ce voi gasi un dozator bun am sa-l montez pe ala care a fost la inceput si sa vad ce "minuni" vor mai fi.
si as mai vrea o lamurire daca se poate: in timpul cit masina este pornita si ridicata binenteles daca slabesc un pic surubul de la disjunctor se aude asa ca un fluierat si la bord se aprinde becul care imi indica lipsa presiune in instalatie, este normal sa se auda acel fluierat sau nu.....?
vreau sa precizez ca nu am pierderi de lichid vizibile in instalatie
astept ceva lamuriri pentru rezolvarea problemelor mentionate.
Scris: Joi 02-Iul-2009 15:40
de sandor mihai
este normal sa fisie si sa se aprinda becul in bord.daca bate si conjunctorul des probabil e sparta su sfera acumulator.