1 pas:
se pune un cric sub bascula

Uploaded with ImageShack.us
se desface piulita de la antiruliu:

Uploaded with ImageShack.us
se desface si piulita de la cilindru

Uploaded with ImageShack.us
se indeparteaza antiruliu de sus si se scoate cilindrul dupa ce s-a desfacut si surubul de la el.(am uitat sa fac poza, insa e clar despre ce vorbesc) (in prealabil se dau si retururile jos)

Uploaded with ImageShack.us
Montarea este inversa:
-se pune cilindrul si se monteaza returile folosind colier, fie el de metal fie de plastic

Uploaded with ImageShack.us
-se ridica cricul si se strange antirului, totodata se strange si surubul care tine cilindrul

Uploaded with ImageShack.us
In final se strange piulita de sus de la cilindru, punanad o pana de lemn.

Uploaded with ImageShack.us
Poate oi fi scapat vreun mic detaliu, insa sper sa va fie de folos informatiile!.
Nota: nu se desface sfera si nici flansa de la cilindru


Continui si cu alte informatii:
cam asa arata in mare un cilindru desfacut:

Uploaded with ImageShack.us
Defectiunile cele mai des intalnite:
-tije ruginite (astea care le-am pozat sunt cele mai rele) In general tijele prezinta uzura si daca mai pot fi folosite se slefuiesc cu pasta verde

Cele din poza clar nu mai pot fi folosite

Uploaded with ImageShack.us
-cam toate prezinta uzuri la ciuperca. Voi pune o poza cu o ciuperca faramata la maxim!

Uploaded with ImageShack.us
Alte defectiuni intalnite, dar mai rar insa: bucsa de jos sparta sau cu uzura. Am uitat sa fac poza.
Bineinteles si celelate componente se uzeaza, insa in o masura mai mica si nu conteaza asa de mult ca cele prezentate de mine. (cel putin asa cred)