Salut !
Numele meu e Laurentiu (Craiova)
Am luat de curand un Bx 19 TRS
Are caroseria destul de buna dar suspensia....ramane de vazut .
Sincer ce e placut la aceasta masina este spatiul interior si lipsa balansului fata spate (ce apare la frane sau demaraj)
Este fabricatie 85 deci destul de veche asa ca o sa va enervez cu multe defecte
Ce ma enerveaza cel mai mult sunt scurgerile de LHM ce apar la imbinarile de la telescop (furtunele de cauciuc).
Am un manual de reparatii (cred ca Haines sau cam asa ceva 0
Din toate cautarile mele pe net si discutii am inteles ca la imbinari are si un fel de garnitura (tub plastic ceva ) ce rezista la lichidul asta LHM .
Dati-mi orice fel de sfaturi practice va rog
Lhm-ul e destul de scump si........
Nu sunt chiar afon in masini .
Am mai avut un GOLF 1 si mi-l reparam singur (de frica mecanicilor nepriceputi).
Apropo ma bucura ca am gasit acest forum
Mai am o intrebare:
Stie careva cam cata benzina ar lua motorul asta in mod real prin oras ?
Eu cred ca 11
Multe Salutari
Laurentiu
Pierderi la furtunele de la telescoape Bx (nou venit)
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 54
- Membru din: Sâm 17-Ian-2004 11:24
- Localitate: Craiova
Sa o stapinesti sanatos!
Si eu am avut asemenea probleme,dar am facut o adaptare: in loc de chestiile alea de cauciuc care se prind pe telescop mi-a facut cineva unele de fier (nu stiu exact ce material) si le-am pus o garnitura de cauciuc. Avantaju este ca astea de fier se pot stringe destul de mult.
Acu nu mai pierde nimic!
Cit ai dat pe masina si de la cine ai luat-o din Craiova (ca si io tot de pe aci sunt).
Bafta multa!
Si eu am avut asemenea probleme,dar am facut o adaptare: in loc de chestiile alea de cauciuc care se prind pe telescop mi-a facut cineva unele de fier (nu stiu exact ce material) si le-am pus o garnitura de cauciuc. Avantaju este ca astea de fier se pot stringe destul de mult.
Acu nu mai pierde nimic!
Cit ai dat pe masina si de la cine ai luat-o din Craiova (ca si io tot de pe aci sunt).
Bafta multa!
-
- simpatizant
- Mesaje: 54
- Membru din: Sâm 17-Ian-2004 11:24
- Localitate: Craiova
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Salut si bine ai venit pe forum!
Sa vorbim putin despre masina:
19TRS si 1985 este o utopie. In '85 existau 16TRS si 19GT (ca a mea). 19TRS s-au produs incepand cu semestrul 2 '86.
Sunt foarte curios ce indicativ are motorul: daca e 159A atunci e GT - o masina destul de rara deoarece s-au produs doar 40.000 bucati.
Consumul in oras la motoarele astea e mai degraba 12-13%
Revenind la problema ta:
In primul rand, orice cauciuc rezistent la ulei mineral va rezista si la LHM.
In al 2-lea rand, scurgerile de LHM la baza cilindrilor fata au implicatii ceva mai grave din pacate. Una din "bolile" Bx-ului sunt cilindrii fata. Acestia se uzeaza si incep sa piarda presiune ceea ce duce la degradarea retururilor. In aceste conditii, chiar daca se foloseste o piesa mai rezistenta problema nu se rezolva ci doar se muta cativa centimetri, indeajuns incat sa necesite o reparatie mai costisitoare.
Solutia definitiva consta in inlocuirea/repararea cilindrului de suspensie.
Sa vorbim putin despre masina:
19TRS si 1985 este o utopie. In '85 existau 16TRS si 19GT (ca a mea). 19TRS s-au produs incepand cu semestrul 2 '86.
Sunt foarte curios ce indicativ are motorul: daca e 159A atunci e GT - o masina destul de rara deoarece s-au produs doar 40.000 bucati.
Consumul in oras la motoarele astea e mai degraba 12-13%
Revenind la problema ta:
In primul rand, orice cauciuc rezistent la ulei mineral va rezista si la LHM.
In al 2-lea rand, scurgerile de LHM la baza cilindrilor fata au implicatii ceva mai grave din pacate. Una din "bolile" Bx-ului sunt cilindrii fata. Acestia se uzeaza si incep sa piarda presiune ceea ce duce la degradarea retururilor. In aceste conditii, chiar daca se foloseste o piesa mai rezistenta problema nu se rezolva ci doar se muta cativa centimetri, indeajuns incat sa necesite o reparatie mai costisitoare.
Solutia definitiva consta in inlocuirea/repararea cilindrului de suspensie.
Raspund la toti
Am dat 1300 euro .
Mult ...putin ????
Tipul nu mi-l amintesc acu (numele)
E un Citroen crem deschis (DJ01ACB)
De fapt tipul cu actele e prin Spania da vad eu .
De mecanici.....nu prea ma apropii
De obicei fac singur ce trebuie.
E mai mult un hobby
Ai dreptate Catalin
Masina e de fapt GT dar cei de la acte o au trecuta TRS
De fapt scrie si pe ea (idiotii)
Cred ca are motorul 159A
Chestia cu motorul o stiu aproape sigur ptr ca am tot rasfoit
manualul de am zapacit !
De fapt cred ca e singura literatura citita de o saptamana incoace
Craioveanul sa-mi dea si mie un nr ceva ca poate as vrea sa vad si eu modificarea aceea
Pana la urma daca sunt cilindrii uzati o sa caut telescoape cu totul
Bineinteles nerulate in Romania...........
O sa vad pe la demontari masini uzate :x
Multe salutari
Laurentiu
Schimbat telescop
Salut !
Catalin pana la urma tot la ce-ai spus tu am ajuns.
Am verificat scurgerea di fata dreapta de la telescop .
Telescopul era prea uzat si din cauza asta pierdea ulei .
Am schimbat telescopul cu tot si cu fuzeta (stii ca aveam si rulmentul fata dus).
Fuzeta +telescop au fost ~ 2,5 milioane
Acu vad pe spate dreapta o baltoaca .
Am vorbit cu cineva si poate-mi aduce un telescop (de spate sigur)
Multe salutari
Laurentiu
Catalin pana la urma tot la ce-ai spus tu am ajuns.
Am verificat scurgerea di fata dreapta de la telescop .
Telescopul era prea uzat si din cauza asta pierdea ulei .
Am schimbat telescopul cu tot si cu fuzeta (stii ca aveam si rulmentul fata dus).
Fuzeta +telescop au fost ~ 2,5 milioane
Acu vad pe spate dreapta o baltoaca .
Am vorbit cu cineva si poate-mi aduce un telescop (de spate sigur)
Multe salutari
Laurentiu
apropo de garnituri, am nevoie sa inlocuiesc cateva (la prinderile conductelor hidraulice), am sunat la ATS si mi-au cerut 160 mii pe una. lasand deoparte faptul ca e revoltator pretul, credeti ca as putea sa mi le fac singur? apreciez orice sfat/idee.
Ultima oară modificat Dum 03-Oct-2004 17:10 de către gigel, modificat 1 dată în total.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib