Pagina 1 din 1

Pierderi la furtunele de la telescoape Bx (nou venit)

Scris: Mie 17-Mar-2004 16:05
de lali
Salut !
Numele meu e Laurentiu (Craiova)
Am luat de curand un Bx 19 TRS
Are caroseria destul de buna dar suspensia....ramane de vazut .
Sincer ce e placut la aceasta masina este spatiul interior si lipsa balansului fata spate (ce apare la frane sau demaraj)
Este fabricatie 85 deci destul de veche asa ca o sa va enervez cu multe defecte :lol:
Ce ma enerveaza cel mai mult sunt scurgerile de LHM ce apar la imbinarile de la telescop (furtunele de cauciuc).
Am un manual de reparatii (cred ca Haines sau cam asa ceva 0
Din toate cautarile mele pe net si discutii am inteles ca la imbinari are si un fel de garnitura (tub plastic ceva ) ce rezista la lichidul asta LHM .
Dati-mi orice fel de sfaturi practice va rog :cry:
Lhm-ul e destul de scump si........
Nu sunt chiar afon in masini .
Am mai avut un GOLF 1 si mi-l reparam singur (de frica mecanicilor nepriceputi).
Apropo ma bucura ca am gasit acest forum :D
Mai am o intrebare:
Stie careva cam cata benzina ar lua motorul asta in mod real prin oras ?
Eu cred ca 11 :?

Multe Salutari
Laurentiu

Scris: Mie 17-Mar-2004 16:43
de masterofpuppets
Sa o stapinesti sanatos!
Si eu am avut asemenea probleme,dar am facut o adaptare: in loc de chestiile alea de cauciuc care se prind pe telescop mi-a facut cineva unele de fier (nu stiu exact ce material) si le-am pus o garnitura de cauciuc. Avantaju este ca astea de fier se pot stringe destul de mult.
Acu nu mai pierde nimic! :)
Cit ai dat pe masina si de la cine ai luat-o din Craiova (ca si io tot de pe aci sunt).
Bafta multa!

Scris: Mie 17-Mar-2004 17:45
de masterofpuppets
P.S. Mare grija la mecanicii de Citroenuri din Craiova. :shock:

Scris: Mie 17-Mar-2004 19:42
de WLD
Salut si bine ai venit pe forum!

Sa vorbim putin despre masina:
19TRS si 1985 este o utopie. In '85 existau 16TRS si 19GT (ca a mea). 19TRS s-au produs incepand cu semestrul 2 '86.
Sunt foarte curios ce indicativ are motorul: daca e 159A atunci e GT - o masina destul de rara deoarece s-au produs doar 40.000 bucati.
Consumul in oras la motoarele astea e mai degraba 12-13% :(

Revenind la problema ta:
In primul rand, orice cauciuc rezistent la ulei mineral va rezista si la LHM.
In al 2-lea rand, scurgerile de LHM la baza cilindrilor fata au implicatii ceva mai grave din pacate. Una din "bolile" Bx-ului sunt cilindrii fata. Acestia se uzeaza si incep sa piarda presiune ceea ce duce la degradarea retururilor. In aceste conditii, chiar daca se foloseste o piesa mai rezistenta problema nu se rezolva ci doar se muta cativa centimetri, indeajuns incat sa necesite o reparatie mai costisitoare.
Solutia definitiva consta in inlocuirea/repararea cilindrului de suspensie.

Raspund la toti

Scris: Joi 18-Mar-2004 08:49
de lali
:o
Am dat 1300 euro .
Mult ...putin ????
Tipul nu mi-l amintesc acu (numele)
E un Citroen crem deschis (DJ01ACB)
De fapt tipul cu actele e prin Spania da vad eu .
De mecanici.....nu prea ma apropii
De obicei fac singur ce trebuie.
E mai mult un hobby
:)
Ai dreptate Catalin :wink:
Masina e de fapt GT dar cei de la acte o au trecuta TRS
De fapt scrie si pe ea (idiotii)
Cred ca are motorul 159A :roll:
Chestia cu motorul o stiu aproape sigur ptr ca am tot rasfoit
manualul de am zapacit ! :D
De fapt cred ca e singura literatura citita de o saptamana incoace
Craioveanul sa-mi dea si mie un nr ceva ca poate as vrea sa vad si eu modificarea aceea :idea:
Pana la urma daca sunt cilindrii uzati o sa caut telescoape cu totul :roll:
Bineinteles nerulate in Romania...........
O sa vad pe la demontari masini uzate :x

Multe salutari
Laurentiu

Schimbat telescop

Scris: Lun 05-Apr-2004 11:30
de lali
Salut !
Catalin pana la urma tot la ce-ai spus tu am ajuns.
Am verificat scurgerea di fata dreapta de la telescop .
Telescopul era prea uzat si din cauza asta pierdea ulei .
Am schimbat telescopul cu tot si cu fuzeta (stii ca aveam si rulmentul fata dus).
Fuzeta +telescop au fost ~ 2,5 milioane :cry:
Acu vad pe spate dreapta o baltoaca .
Am vorbit cu cineva si poate-mi aduce un telescop (de spate sigur)
Multe salutari
Laurentiu

Scris: Sâm 02-Oct-2004 17:25
de gigel
apropo de garnituri, am nevoie sa inlocuiesc cateva (la prinderile conductelor hidraulice), am sunat la ATS si mi-au cerut 160 mii pe una. lasand deoparte faptul ca e revoltator pretul, credeti ca as putea sa mi le fac singur? apreciez orice sfat/idee.

Scris: Dum 03-Oct-2004 05:24
de Draku
ce fel de garnituri?