Pagina 1 din 1

Ajutor aerisire

Scris: Joi 10-Noi-2005 18:59
de @lucian
Am incerca sa aerisesc franele pe spate (pt.ca se ridica de spate cand franez ) si nu am reusit sa desfac aerisitoarele . nu le-am fortat ca mi-e frica sa nu se rupa, desi le-am dat cu spray de desfacut suruburi ruginite.
Ce-i de facut in cazul asta?
Merci.

Scris: Joi 10-Noi-2005 19:08
de eugenro2001
Le desfaci cu un cleste cu autoblocare. S-ar putea sa le strici asa ca pregateste-te cu altele noi, merg de Oltcit.

Scris: Joi 10-Noi-2005 19:09
de @lucian
Pai ma duc sa cumpar aerisitoare prima data
Multam de raspuns.

Scris: Dum 13-Noi-2005 16:12
de @lucian
Tot n-am reusit sa le desfac , cred ca s-au lipit cu timpul si am rotunjit si ,,piulita``
Intrebarea mea este oare le mai pot desface cumva vreodata?

Scris: Dum 13-Noi-2005 16:39
de Ford_V6
da . . .dai gaura cu bormasina , faci alt filet si dupa aia bagi o reductie . . .

Scris: Dum 13-Noi-2005 17:10
de sorin.
Poti sa mai incerci sa il bati cu un ciocanel(se taseaza putin filetul), apoi sa il desfaci cu un cleste. Apoi merge sa pui unul nou fara probleme.Eu am desfacut unul asa.

Scris: Dum 13-Noi-2005 19:42
de @lucian
L-am ciocanit in toate partile si tot nimic + ca l-am dat si cu spray.
E intepenit serios.

Scris: Lun 14-Noi-2005 09:34
de eugenro2001
Tocamai de aceea ti-am spus de clestele cu autoblocare. E clestele folosit de tinichigii sa tina tablele prinse cand sudeaza. Sau poti sa scoto etrierul si sa prinzi capatul aerisitorului in menghina si sa invarti etrierul.
Ideea este sa il prinzi cu ceva care poate strange suficient de tare ca sa il poate tine fix.
Sau cauta un cleste de teava mic, modelul care falca mobila se poate misca in asa fel incat cand misti clestele pe piesa pe care vrei sa o desfaci, datorita miscarii falcii se impaneaza pe piesa.

Scris: Lun 14-Noi-2005 15:20
de @lucian
Multumesc pt. explicatie.
O sa incerc sa fac asa cum ai zis si revin.

Scris: Lun 14-Noi-2005 16:25
de nicum
Eu am patit o chestie asemanatoare la etrierul spate dreapta. Surubul de aerisire s-a intepenit in asa hal, incit s-a torsionat pina s-a rupt :!: :!: :!:
Solutia: Catalin (WLD) a facut o gaura mai mare, pe care a "astupat-o" cu un surub pe masura. Dupa 1 an de zile am inlocuit etrierul cu pricina.
Ca masura de prevedere, am uns bine suruburile de aerisire.

Scris: Lun 14-Noi-2005 16:45
de jgr1001
si la mine tot la etrierul dreapta spate s-a blocat aerisitorul;
incercand sa-l desfac in menghina, s-a rupt! :(
am rezolvat prin inlocuirea semietrierului (cel cu aerisitorul)

Scris: Lun 14-Noi-2005 17:40
de eugenro2001
Ultima solutie - se sudeaza pe aerisitor o piulita mai mare. Datorita temperaturii mari se va "sparge" blocajul sise va putea desface mai usor.