Probleme la suspensie?...

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Probleme la suspensie?...

Mesajde nicum » Sâm 27-Mar-2004 09:28

Destul de rar si se pare ca atunci cind masina sta mai mult timp (aprox o saptamina), la pornirea motorului partea din fata a masinii se ridica dupa minute bune. Partea din spate se ridica practic imediat. O data am lasat-o sa vad cind are de gind sa se ridice si a durat citeva minute pina s-a ridicat. Ieri n-am mai avut rabdare si am ridicat-o folosind maneta pentru setarea garzii la sol (am ridicat-o la nivelul 3).
O alta observatie, desi nu stiu cita legatura are: de regula, in stationare, masina se "scufunda" greu (cel putin partea din fata). Se pare ca atunci cind masina se scufunda repede (intr-o noapte) la urmatoarea pornire partea din fata are sanse destul de mari sa se ridice mai greu...
Partea din spate a masinii nu are nici o problema, iar o data masina ridicata, nu mai sint alte probleme.
Ce sa fie, ce sa fie?...

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 29-Mar-2004 09:23

Probabil murdarie in corectorul de inaltime

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 29-Mar-2004 11:16

Am parcat masina simbata la ora 17 si a stat pina luni dimineata la 10:30. Practic s-a lasat foarte putin partea din spate. Partea din fata, daca s-a lasat, e insesizabil. Sper sa am am timp sa ma uit la corectorul de inaltime.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 29-Mar-2004 12:12

Am sa ma uit miine la culoarea lichidului LHM. Am completat anul trecut cam 1 litru de ulei cind mi s-a fisurat o conducta.
Stiu ca exista un ulei special numit hydracage (de alta culoare decit verde) folosit pentru curatirea instalatiei hidraulice. Aveti idee pe unde il pot gasi si la ce bani?

Vizitator

Mesajde Vizitator » Mar 30-Mar-2004 00:36

Salut!
Ce bucuros sunt sa gasesc un site romanesc cu pasionati de Citroen-uri.
Mi-am luat de curand un BX 16 TRS care are niste probleme. Am vazut ca unii dintre voi va pricepeti bine la masinile astea, ma gandeam ca poate ma ajutati si pe mine.
Problema cu prioritatea cea mai mare este frana. Se intampla urmatoarea chestie, daca apas brusc si puternic pe ea franeaza foarte foarte prost si opreste pe o distanta mare. Daca apas treptat franeaza mai bine, din ce in ce mai puternic. Oricum, indiferent cum as apasa nu pot opri rotile pana la blocare, nici pe aproape.
Franeaza cat sa se poata circula cu ea, dar daca imi sare ceva in fata .... e de rau.
Asta ar fi una din probleme.... O alta problema ar fi ca pierd ulei hidraulic si nu stiu ce sa-i fac. Initial picura putin din fata... m-am uitat si cred ca este de la o tzevusca care intra intra in dracia din fata motorului. Faza e ca a inceput sa se scurga si de pe la roata stanga de pe spate.
Din cand in cand ii mai bag o sticla de ulei de transmisie... ca asa m-a invatat vechiul proprietar. Spuneti-mi si mie cat de rau e ca fac chestia asta. Conteaza asa mult daca e LHM sau nu? Oricum, la cat ulei pierde nu mi-as permite sa-i pun ulei de 200 mii litrul.
Acum realizez ca pot scrie o carte intreaga despre problemele masinii mele....
In general au legatura cu sistemul hidraulic... As fi foarte recunoscator daca as gasi pe cineva sa-si arunce scurt o privire ... sa-mi dea si mie o idee.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 30-Mar-2004 13:17

Si nu ti se aprinde vre-un bec pe bord cum ca nu ai presiune prin instalatia hidraulica?
Placutele de frina si restul "instalatiei" de frinare sint ok? Nu stiu daca stii, dar masina asta are unul dintre cele mai bune sisteme de frinare din toate timpurile...
Foloseste doar ulei hidraulic LHM, nimic altceva, pentru ca in timp se deterioreaza garniturile, si toate celelalte si apar scurgeri. Si crede-ma e mult mai usor si mai ieftin sa intretii un sistem hidraulic decit sa-l repari..

Nicu, te rog sa nu mai citezi mesajul anterior pentru ca se incarca nejustificat baza de date. Daca e nevoie sa citezi ceva, pastreaza doar ceea ce este important. Merci, Catalin

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 30-Mar-2004 17:21

Nicu, te rog sa nu mai citezi mesajul anterior pentru ca se incarca nejustificat baza de date. Daca e nevoie sa citezi ceva, pastreaza doar ceea ce este important. Merci, Catalin


ok, dar nu stiu cum sa fac sa introduc ideile mele printre cele ale partenerului de discutie, pentru ca eu vad ceva ca niste tag-uri. Asa ca ori citez complet, ori deloc. Invata-ma tu ce sa fac... [/quote]

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

BX

Mesajde MARIAN » Mar 30-Mar-2004 19:02

Ai incercat sa aerisesti frinele?
Cit despre uleiul de transmisie citeste te rog topic-ul “Ce stim despre LHM & HydraFlush”.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mar 30-Mar-2004 22:30

nicum scrie:ok, dar nu stiu cum sa fac sa introduc ideile mele printre cele ale partenerului de discutie, pentru ca eu vad ceva ca niste tag-uri. Asa ca ori citez complet, ori deloc. Invata-ma tu ce sa fac...


E destul de simplu. Acele "tag-uri" reprezinta comenzi pe care le dai aplicatiei. Orice comanda respecta un anumit sablon.

De pilda, pentru a cita ceva, pui la inceputul frazei comanda [citeaza] si la sfarsit [/citeaza]
Ceea ce scrii dupa [/citeaza] nu va fi inclus in citat.

Bineinteles, tag-urile sunt in engleza.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mar 30-Mar-2004 22:56

Anonymous scrie:. Faza e ca a inceput sa se scurga si de pe la roata stanga de pe spate.


Ai verificat sa nu curga pe la etrierul de frana ? Asta ar explica si franele groaznice :idea:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

ulei de curatare

Mesajde nicum » Mie 31-Mar-2004 11:35

Ok... m-am uitat pe site-ul total si am cautat si pe net... Astia de la total au site (si deci business oficial) in Burkina Faso si n-au in Romania, sa mi se faca rau nu altceva.
Aveti idee careva pe unde se gaseste pe plaiurile mioritice un asemenea ulei?

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mie 31-Mar-2004 17:16

Importatorul Total in .ro este Autotech Lubricants. Tel. 021-4119150 / 4119151

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Re: BX

Mesajde gigel » Mie 31-Mar-2004 21:47

MARIAN scrie:Ai incercat sa aerisesti frinele?

Daca ai putea sa-mi spui cum fac asta ar fi beton...
Ultima oară modificat Mie 31-Mar-2004 21:56 de către gigel, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigel » Mie 31-Mar-2004 21:55

nicum scrie:Foloseste doar ulei hidraulic LHM, nimic altceva, pentru ca in timp se deterioreaza garniturile, si toate celelalte si apar scurgeri. Si crede-ma e mult mai usor si mai ieftin sa intretii un sistem hidraulic decit sa-l repari..

As folosi... dar raul a fost facut. Are scurgeri serioase peste tot.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Re: BX

Mesajde WLD » Mie 31-Mar-2004 22:15

gigel scrie:Daca ai putea sa-mi spui cum fac asta ar fi beton...

Mult mai simplu decat la o masina normala, pentru ca nu trebuie sa ai un ajutor care sa pompeze pedala.
Ai de aerisit in mai intai dozatorul de frana (pompa de frana). Pentru asta, pornesti motorul si tii frana apasata cu un lemn sau altceva corespunzator. Pe corpul dozatorului vei gasi un aerisitor identic cu cele de la roata. Il desfaci1/2 tura si astepti 1-2 sec. pana iese lichid curat. Strangi la loc si treci mai departe, la roti. Cele din fata nu prezinta probleme deosebite. In schimb, pentru a aerisi corect spatele trebuie sa selectezi pozitia de inaltime maxima.
Daca ai nevoie de sfaturi "pe viu" nu ezita sa ma contactezi.


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo