Pagina 1 din 1
retur conjunctor.
Scris: Mar 25-Ian-2011 15:51
de bx18soso2000
salutare tuturor! am o problema cu returul de la cojunctor ,sare desi n-ar trebui sa fie presiune asa mare incit sa sara din legatura lui, chestia e ca de o vreme se ridica destul de greu, aprox un minut dupa pornirea motorului si becurile se sting dupa ce salta partea dreapta apoi la citeva secunde partea stinga.
daca ma poate indruma cineva cam care ar fi problema si cum s-ar putea rezolva as ramine recunoscator. masina e din semnatura cu servo si AC.
multumesc
Scris: Mar 25-Ian-2011 17:00
de cbx
cilindrii hidraulici fata uzati
Scris: Mie 26-Ian-2011 20:04
de bx18soso2000
ok. cilindrii fata uzati , dar de ce pe returul de la conjunctor?are cumva legatura si cu distribuitorul de servo?? sau poate chiar conjunctorul prezinta oarece uzuri?!?!
multumesc
Scris: Mie 26-Ian-2011 20:44
de khan
foarte probabil sa fie o prob si cu conjunctorul. ia scoate sfera si vezi daca nu cumva basesti acolo ceva in neregula, eu am patit sa se desfaca surubul ce tine piesa aia peste pistonasul principal si iesise si biluta de sub aceeasi piesa si dadea grav pe retur din cauza asta dar se ridica inca. verifica asta, daca e totul ok, asigura-te ca e buna sfera
Scris: Mie 26-Ian-2011 21:25
de bx18soso2000
se ridica , dupa circa 1 min e drept, ideea e ca nu curge mult ulei . si de sarit a sarit (returul) dupa un numar bun de kilometri facuti. nu chiar des( repede). acuma sa se mai lase frigul asta ca nu am garaj. sper sa mai pot merge ceva timp, nu mult , sau exista vrun risc???
multumesc.
Scris: Mie 26-Ian-2011 22:39
de abarth_mcm
Cine stie ce se mai poate intampla..e posibil ca si alte furtune de retur sa sara..cum ar fi cele de la cilindrii fata daca zici ca ii ai uzati...Si daca apuca sa sara retururile nu mai ai ce-i face...
Iti sugerez sa dai conjunctorul jos, sa il desfaci si sa il cureti atunci cand o sa fie mai cald afara Pe timpul asta daca nu ai garaj incalzit, nu prea iti vine sa lucrezi.
Totusi, la ce interval tacane?
Scris: Joi 27-Ian-2011 07:59
de bx18soso2000
cam la 25-30 secunde , alte retururi n-au sarit,de mers merg zilnic cu ea si chiar am nevoie de masina altfel ar fi dificil sa ajung la serviciu.
Scris: Vin 25-Feb-2011 15:11
de Ady
salut, schimba sfera centrala pentru ca este golita si o sa vezi ca nu mai arunca returul de la disjunctor.
Scris: Vin 25-Feb-2011 18:57
de bx18soso2000
Salutare!! Dupa ce am fixat mai bine returulde la conjunctor( cu un colier mai strins),am mai mers o vreme pina am constatat ca returul de la cilindru dreapta fata are o gaura si pe acolo mai curgea ulei . Am schimbat cilindru si am facut citeva sute de kilometri, deocamdata nimic rau. As avea nevoie de un furtun de retur pentru cilindru fata ca cel care l-am pus e cam batrin.Daca cilindrul e bun nu ar avea motive sa plinga ramine de vazut.de stins martorii din bord( semnul de la uleiul hidraulic si stop ) se sting tot dupa circa un minut iar de ridicat se ridica inainte de ase stinge martorii. Poate sa-mi spuna cineva care ar fi cauza ridicarii tarzii si a stingerii martorilorasa de greu???? Uleiul hidraulic l-am schimbat anul trecut in primavara.
multumesc,
Scris: Vin 25-Feb-2011 22:28
de ViperDodo
furtunele alea sunt cam greu de gasit! noi sunt pe undeva in jur de 90 lei.