Pagina 1 din 1

problema !?!?

Scris: Mar 20-Dec-2005 11:40
de magyari
Sfera verificate si incarcate, sfera centrala nou-nouta, LHM curat, rezervor curatat, si masina tot se lasa jos foarte repede, circa 30 de min - 1 ora. Ce alte cauze ar mai fii, ca nu mai stiu ce sa-i fac............:))

mersi

Scris: Mar 20-Dec-2005 12:30
de nicum
Dozator de frina uzat?... Se aude un fisiit cind apesi frina?

Scris: Mar 20-Dec-2005 16:24
de Ford_V6
pierzi presiune undeva . . . nu are nici o legatura cu sferele sau cu LHM-ul murdar . . . cel mai probabil in dozatorul de frana !

Scris: Mar 20-Dec-2005 18:15
de paco
Dar nici nu e asa grav daca se lasa jos!
Si nu se lasa repede!
A mea lasa fundul in 10 minute...
N-am vazut BX sa nu coboare mai devreme sau mai tarziu.
Asadar, fii (mai) linistit.

Scris: Lun 09-Ian-2006 08:41
de magyari
De o vreme, in curbe, m-i se aprinde becul rosu si STOP-ul. In mod normal inseamna, ca este cam putin ulei in sistem, insa m-i se aprinde doar cand virez spre dreapta, adica greutatea se pune pe partea stanga, unde aveam sfera defecta. Dupa ce mi-am schimbat sfera respectiva, cu una noua, dupa vreo 2 zile iarasi a inceput sa se aprinda becul in curbe, dar numai cand virez spre dreapta. Din ce motiv ? Ce as putea sa fac ?!
Nivelul LHM-ului este bun, si din cate am vazut, foarte rar se mai aprinde si in caz de frana brusca.

Scris: Lun 09-Ian-2006 09:44
de nicum
Nivelul de LHM se verifica astfel: se ridica masina la max si nivelul indicat de plutitor tb sa fie intre cele 2 cerculete rosii. Daca nu e mai completeaza.
Daca se aprinde la frine bruste, asta poate insemna ca la un moment dat ai o lipsa acuta de presiune. Verifica sfera centrala.

Scris: Lun 09-Ian-2006 10:07
de magyari
Sfera centrala este deasemeni noua, l-am schimbat pe 14 dec. Oricum, cel mai ciudat este faptul ca se aprinde numai in curbe spre dreapta, chiar si la curbe mici, in conditiile in care, in curbe spre stanga, oricat de dure, nu se aprinde. Astept sfaturi

Scris: Lun 09-Ian-2006 10:15
de WLD
Asculta-l pe Nicu. Ai nivelul de LHM scazut. Daca te uiti cu atentie, martorul de nivel nu e pe centrul rezervorului de LHM ci este usor decalat catre dreapta, deci este normal sa se aprinda numai la curbe catre dreapta.

Scris: Mar 10-Ian-2006 18:18
de balanel
la mine avea simptomul asta (dar nu mai stiu daca era stanga sau dreapta), cand aveam o problema la servodirectie: in momentul cand viram in partea respectiva, pierdea ulei pe la un semering. culmea ca nu pierdea decat la rotirea volanului in partea aia. un alt simptom era ca mergea mai greu sa rotesc volanul intr-o parte decat in cealalta (initial credeam ca e de la geometrie).

Scris: Mar 10-Ian-2006 18:58
de paco
Martorii astia sunt cam aiuriti.
De exemplu, si eu am vazut becul de hidraulica aprins de cateva ori (curbe dure, cu masina incarcata), "caderi" de pe borduri mai inalte etc. Totusi, daca inalt masina la maxim, ciuperca e la linia de sus, deci ar trebui sa nu se aprinda nimic...Cum se explica?
Eu, de cele mai multe ori, tin lichidul nitel peste maxim (ciuperca peste linia de sus cand masina e urcata la max) si asa nu mai am batai de cap cu martorii de la bord. Undeva, ceva nu e in regula. Dar eu completez fff rar lichid: in 2 ani jumatate, n-am completat decat odata!