Mesajde nicum » Lun 09-Ian-2006 10:17
E posibil... De asemenea e posibil ca daca insisti sa folosesti uleiul ala, sa te trezesti ca nu ai frine. E normal ca suspensia sa fie rigida, pentru ca debitul de ulei care trece prin orificiile sferelor e mult mai mic. Renunta la ce ai tu si pune LHM, altfel uleiul ala iti va ataca retururile si o sa te trezesti ca o sa iti curga peste tot. Nu trebuie sa iti mai spun ce se poate intimpla daca da un frig zdravan si ingheata uleiul ala prin conducte... De ce crezi ca LHM e asa de subtire? De asemenea cred ca iti dai seama ca in tot acest timp pompa hidraulica e stresata rau, pentru ca uleiul e mult mai viscos
S-a tot scris despre subiectul asta. Arunca o privire pe forum si ar trebui sa fi pe deplin edificat. Concluzi pe scurt ti-o spun eu acum: cel mai bun inlocuitor de LHM e chiar LHM-ul

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!