Pagina 1 din 1
Fata rigida - pica fffoarte repede
Scris: Sâm 07-Mai-2011 09:59
de kallyn85
Ca sa incep direct, am si eu un citroen BX 17 din 1987, versiunea cu ace pe bord nu cu tamburul acela pe post de chilometraj. Si asi avea o problema sau chiar doua. Masina nu a mai fost pornita de vreo 2 ani, a avut un retur de la telescoapele pe fata rupt, le-am inlocuit pe amandoua cu altele noi, am complectat cu ulei LHM: 1 -fata masinii este rigida, nu amortizeaza cum trebuie, masina se ridica si coboara la toate treptele de pe maneta.
2 - Masina coboara ffoarte repede dupa ce opresc motorul, in 15-20 minute.
In rest masina ii exceptionala, nu am nici un repros.
Please help
Thank You
Scris: Sâm 07-Mai-2011 18:26
de ViperDodo
din cate mai tin eu minte pe subiectu asta, problema ta e de la telescoape in sine! s-ar putea sa te trezesti ca-ti sar iar retururile pe care le-ai schimbat!
Scris: Sâm 07-Mai-2011 21:28
de kallyn85
eu le-am schimbat ca erau vechi si coapte si mi s-o rupt un furtun de la unu. ideea e masina seridica repede cand o pornesc, dar dupa ce e oprita pica in 20 min.I-am schimbat pompade frana, adica aia pe care apasa pedala, ca mi-a curs ulei in masina pe langa pedala si acuma cand apas frana face un ssit. Sa fie de la pompa de frana sa nu mai stea sus, dupa ce o opresc. Iar partea cu rigiditatea am inteles ca e de la sfere, oricum ma duc maine sa le incarc si o sa vad ce e diferit.
Scris: Sâm 07-Mai-2011 23:07
de dj01fad
daca cu dozatorul vechi (pompa de frana) nu sasaia, atunci pune garnitura de cauciuc de la asta de l-ai pus pe masina si pune-l pe ala la loc. incarca sferele si mai povestim dupa aia, s-ar putea sa se schimbe datele problemei.
Scris: Vin 13-Mai-2011 17:43
de kallyn85
Am incarcat toate sferele. Imediat s-a simtit diferenta, masina nu mai era rigida. Am cumparat membrana pt pompa de frana. am schimbat si pompa. ACUMA PROBLEMA E CA IMI PICA FATA, LA MASINA!!!! dupa ce opresc motorul la 1 minut pica fata. Pompa de frana are un surub bagat acolo unde trebuia sa fie aerisitorul (asa a fost din totdeauna). Surubul(aerisitorul) e in partea de sus. Asa trebuia sau am pus-o invers??
P.S. Nu am aerisit franele dupa ce am schimbat pompa.
P.S Acuma nu mai sasaie frana si nici pompa hidraulica deabia o mai aud, foarte rar.
Pls HELP.
Scris: Vin 13-Mai-2011 23:07
de dj01fad
franele trebuie aerisite, asta e clar; daca pica fata repede, ai 2 posibilitati: ori corectorul pierde mult, ceea ce nu prea cred, ori vreun telescop din fata sau chiar ambele pierd presiune destul de mult. poti verifica asta scotand colectorul de retur din fiecare, iar daca iese ulei mult pe acolo este clar ca e uzat...
Scris: Sâm 14-Mai-2011 08:38
de kallyn85
Si colectorul de la telescoape, une e? E un furtun ce intre in vasul de lhm? Acolo trebuie sa vad daca vine ulei? Asta verific cu motorul oprit sau pornit? Pls help
Scris: Sâm 14-Mai-2011 09:04
de dj01fad
pe fiecare telescop ai 2 furtune, iar unul merge catre vas; pe ala il scoti si vezi daca ai debit mare de ulei.
Scris: Sâm 14-Mai-2011 09:34
de kallyn85
Cand masina ii pornita, pe pozitie normala, atunci sa vad daca vine ulei pe retur? Si daca vine ce rezolvare am??
Scris: Sâm 14-Mai-2011 20:51
de abarth_mcm
reconditionati sau alti cilindrii daca nu se mai pot repara.
Scris: Sâm 14-Mai-2011 21:28
de dj01fad
da, cu masina pornita pe pozitia normala.