conducte hidr
Moderator: Echipa Tehnica
conducte hidr
Am fost ieri la service sa imi incarc o sfera pe spate. La ridicarea masinii din conducta de retur a tasnit lichid. Au incercat sa imi obtureze conducta [prin strangere cu un blit (parca asa ii spune)], dar nereusind sa o inchida complet, au desfacuto si au pus un surub de 8. Problema e ca dimineata am avut inca lichid scurs cred ca din conducta... Se poate ca lichidul sa se intoarca pe retur? Ce efect (exceptand faptul ca nu se mai lasa de spate) are pe termen mediu-lung aceasta modificare? Mi-au spus ca schimbarea conductelor ma costa 4-4,5 mil..... Am sa incerc si sa ma duc la cineva sa vad daca imi poate face el conductele. Astept pareri.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Eu nu am inteles ce ti-au facut acolo... despre ce retur este vorba?Pe spate nu prea ai retur functional iar cele de recuperare LHM sunt pe cauciuc("paie").
Poti spune exact unde a montat acel surub?
Se potrivesc conductele(ca diametru) de oltcit sau poti cumpara conducte originale la metru dar, in ambele cazuri trebuie sa-ti faci o presa de bercuit.
Poti spune exact unde a montat acel surub?
Se potrivesc conductele(ca diametru) de oltcit sau poti cumpara conducte originale la metru dar, in ambele cazuri trebuie sa-ti faci o presa de bercuit.
Surubul e montat pe ceva cilindric mic prins deasupra puntii spate. Iar conducta e pozitionata deasupra la puntea spate prins pe tabla masinii. Din cate banuiesc eu (nu am aprofundat problema) e ceva retur de la amortizoare spate. Respectiva conducta e metalica. pe chestia cilindrica surubul e dreapta sus. (grea matematica cand nu ai limbajul matematic format!). Orice ar fi conducta la capatul de sub punte a fost stransa cu blitul,deci lichidul vine pana acolo. Am sa incerc luni sa fac acelasi lucru si inainte de locul de scurgere ...
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Cred ca ti-au anulat returul functional de la corector.Acesta este comun cu cel de pe fata asa ca este normal sa mai ajunga lhm pe acolo.
De ex. atunci cand incarci masina cu o anumita greutate va fi nevoie sa intre in cilindrii o anumita cantitate de LHM dar cand o sa descarci masina spatele va ramane cocotat pana cand se va pierde presiunea.
Daca au facut modificarea acolo unde cred eu este destul de grav deoarece presiunea nu poate decat sa intre in cilindrii dar, de iesit...Ce efect (exceptand faptul ca nu se mai lasa de spate) are pe termen mediu-lung aceasta modificare?
De ex. atunci cand incarci masina cu o anumita greutate va fi nevoie sa intre in cilindrii o anumita cantitate de LHM dar cand o sa descarci masina spatele va ramane cocotat pana cand se va pierde presiunea.
Se potrivesc conductele(ca diametru) de oltcit sau poti cumpara conducte originale la metru dar, in ambele cazuri trebuie sa-ti faci o presa de bercuit.
Deja am inceput demersurile de schimbare conducte. Cine are nevoie de prin Cluj pot sa-i dau nr de la cineva care le face. Sper sa fie priceput, ca parca nici 4 mil+manopera nu ma incanta..... Sper ca nu o sa fie greu de schimbat--tema mea de casa

- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Salut, Intr-adevar, se pare ca e vorba de conducta pt. returul operational al corectorului de inaltime de la puntea spate. Daca da, este o conducta metalica cu diametrul de 3,5 mm si lungimea 380 cm. La capatul montat in corector are un niplu 8x1,25 mm iar celalalt capat intra intr-un furtun, undeva pe puntea fata. Atentie, la montarea noii conducte sa se urmeze traseul initial si sa fie prinsa in toate clemele de fixare. Succes!
Posted from a Sony Ericsson mobile phone
Posted from a Sony Ericsson mobile phone
Ultima oară modificat Dum 26-Feb-2006 15:26 de către retro, modificat 1 dată în total.
daca nu gasesti mecanismul de bercuire (e putin probabil sa il gasesti...) se ia cea mai lunga conducta de oltcit si se inadeste cu inca una, eventual mai scurta, pina se ajunge la aceeasi lungime cu cea originala. cel mai indicat e sa faci inaditura invelind capetele ce urmeaza a fi sudate intr-o conducta mai mare, iar sudura sa se faca cu alama. se aplica pentru fiecare conducta in parte acelasi procedeu si dupa aceea se reda traseul original cu tot ce presupune acesta. nu va fi nevoie sa schimbi toate conductele masinii, cele care merg spre puntea spate sint cele care ruginesc de obicei, mai rar cele de pe fata
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Dupa cateva sapaturi pe la cunoscuti si analiza a modului de lucru a celor de la Ludus, am ajuns sa spun "Adio" si sa ma duc la CJ unde e unul care combina pasiunea cu afacerea si la care financiar este simtitor mai bine. Are si cele necesare confectionarii de conducte... Sa vad cum opresc scurgerea ... (1. strangularea si in fata a orificiului, 2. Taierea partii afectate si punerea unui furtun cu colier, 3. anularea conductei si din capatul din fata).
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
Am fost si eu, atat la Ludus, cat si la Mihai, insa iti recomand pe Mihai, este un baiat foarte serios, de treaba, si nici nu lucreaza scump, insa ar fi bine sa-l suni inainte, ca are multe BX-uri, si chiar daca nu trebuie sa faci programare, dar este indicat sa stie ca vii inainte cu vreo 2 zile, ca sa nu astepti.
Eu zic sa-i lasi in pace pe cei de la Ludus, nu-mi place sa critic pe nimeni, insa..........
Eu zic sa-i lasi in pace pe cei de la Ludus, nu-mi place sa critic pe nimeni, insa..........
Stiu nr de telefon si adresa de mail, o sa-l pun nici o problema, insa daca va avea cineva timp, chef ar putea sa-l contacteze, deoarece s-ar inscrie si pe pe forum 100%. Am discutat cu el, si mi-a zis ca "umbla" pe un forum, dar acolo nu poate trimite mesaj, si miscarea e cam slaba, deci ar vrea sa se inscrie la noi sigur.
oricum, o sa-i vedeti adresa
oricum, o sa-i vedeti adresa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo