conducte hidr

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

conducte hidr

Mesajde Catalin29 » Sâm 25-Feb-2006 12:37

Am fost ieri la service sa imi incarc o sfera pe spate. La ridicarea masinii din conducta de retur a tasnit lichid. Au incercat sa imi obtureze conducta [prin strangere cu un blit (parca asa ii spune)], dar nereusind sa o inchida complet, au desfacuto si au pus un surub de 8. Problema e ca dimineata am avut inca lichid scurs cred ca din conducta... Se poate ca lichidul sa se intoarca pe retur? Ce efect (exceptand faptul ca nu se mai lasa de spate) are pe termen mediu-lung aceasta modificare? Mi-au spus ca schimbarea conductelor ma costa 4-4,5 mil..... Am sa incerc si sa ma duc la cineva sa vad daca imi poate face el conductele. Astept pareri.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Sâm 25-Feb-2006 13:29

Eu nu am inteles ce ti-au facut acolo... despre ce retur este vorba?Pe spate nu prea ai retur functional iar cele de recuperare LHM sunt pe cauciuc("paie").
Poti spune exact unde a montat acel surub?
Se potrivesc conductele(ca diametru) de oltcit sau poti cumpara conducte originale la metru dar, in ambele cazuri trebuie sa-ti faci o presa de bercuit.

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Mesajde Catalin29 » Sâm 25-Feb-2006 18:20

Surubul e montat pe ceva cilindric mic prins deasupra puntii spate. Iar conducta e pozitionata deasupra la puntea spate prins pe tabla masinii. Din cate banuiesc eu (nu am aprofundat problema) e ceva retur de la amortizoare spate. Respectiva conducta e metalica. pe chestia cilindrica surubul e dreapta sus. (grea matematica cand nu ai limbajul matematic format!). Orice ar fi conducta la capatul de sub punte a fost stransa cu blitul,deci lichidul vine pana acolo. Am sa incerc luni sa fac acelasi lucru si inainte de locul de scurgere ...

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Sâm 25-Feb-2006 19:04

Cred ca ti-au anulat returul functional de la corector.Acesta este comun cu cel de pe fata asa ca este normal sa mai ajunga lhm pe acolo.
Ce efect (exceptand faptul ca nu se mai lasa de spate) are pe termen mediu-lung aceasta modificare?
Daca au facut modificarea acolo unde cred eu este destul de grav deoarece presiunea nu poate decat sa intre in cilindrii dar, de iesit...
De ex. atunci cand incarci masina cu o anumita greutate va fi nevoie sa intre in cilindrii o anumita cantitate de LHM dar cand o sa descarci masina spatele va ramane cocotat pana cand se va pierde presiunea.

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Mesajde Catalin29 » Sâm 25-Feb-2006 22:38

Se potrivesc conductele(ca diametru) de oltcit sau poti cumpara conducte originale la metru dar, in ambele cazuri trebuie sa-ti faci o presa de bercuit.

Deja am inceput demersurile de schimbare conducte. Cine are nevoie de prin Cluj pot sa-i dau nr de la cineva care le face. Sper sa fie priceput, ca parca nici 4 mil+manopera nu ma incanta..... Sper ca nu o sa fie greu de schimbat--tema mea de casa :) Stie cineva cam cati metri imi trebuie la fiecare conducta?

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 26-Feb-2006 11:03

Nu stiu exact dimensiunile dar pot sa spun(informativ) ca la un CX sunt
-tevi otel 26.255m
- tevi plastic 9.620m
- tevi cauciuc 6.390m
Total 42.265m tevi de diferite dimensiuni. 8)

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Dum 26-Feb-2006 15:11

Salut, Intr-adevar, se pare ca e vorba de conducta pt. returul operational al corectorului de inaltime de la puntea spate. Daca da, este o conducta metalica cu diametrul de 3,5 mm si lungimea 380 cm. La capatul montat in corector are un niplu 8x1,25 mm iar celalalt capat intra intr-un furtun, undeva pe puntea fata. Atentie, la montarea noii conducte sa se urmeze traseul initial si sa fie prinsa in toate clemele de fixare. Succes!

Posted from a Sony Ericsson mobile phone
Ultima oară modificat Dum 26-Feb-2006 15:26 de către retro, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 26-Feb-2006 20:59

daca nu gasesti mecanismul de bercuire (e putin probabil sa il gasesti...) se ia cea mai lunga conducta de oltcit si se inadeste cu inca una, eventual mai scurta, pina se ajunge la aceeasi lungime cu cea originala. cel mai indicat e sa faci inaditura invelind capetele ce urmeaza a fi sudate intr-o conducta mai mare, iar sudura sa se faca cu alama. se aplica pentru fiecare conducta in parte acelasi procedeu si dupa aceea se reda traseul original cu tot ce presupune acesta. nu va fi nevoie sa schimbi toate conductele masinii, cele care merg spre puntea spate sint cele care ruginesc de obicei, mai rar cele de pe fata
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Mesajde Catalin29 » Lun 27-Feb-2006 19:30

Dupa cateva sapaturi pe la cunoscuti si analiza a modului de lucru a celor de la Ludus, am ajuns sa spun "Adio" si sa ma duc la CJ unde e unul care combina pasiunea cu afacerea si la care financiar este simtitor mai bine. Are si cele necesare confectionarii de conducte... Sa vad cum opresc scurgerea ... (1. strangularea si in fata a orificiului, 2. Taierea partii afectate si punerea unui furtun cu colier, 3. anularea conductei si din capatul din fata).

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Mie 01-Mar-2006 16:06

La cine mergi la Cluj?

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Mesajde Catalin29 » Joi 02-Mar-2006 06:13

Un anume Mihai. Sta in zona Metro.

Avatar utilizator
magyari
simpatizant
Mesaje: 79
Membru din: Mar 19-Iul-2005 13:51
Localitate: Targu Mures

Mesajde magyari » Joi 02-Mar-2006 10:01

Am fost si eu, atat la Ludus, cat si la Mihai, insa iti recomand pe Mihai, este un baiat foarte serios, de treaba, si nici nu lucreaza scump, insa ar fi bine sa-l suni inainte, ca are multe BX-uri, si chiar daca nu trebuie sa faci programare, dar este indicat sa stie ca vii inainte cu vreo 2 zile, ca sa nu astepti.

Eu zic sa-i lasi in pace pe cei de la Ludus, nu-mi place sa critic pe nimeni, insa..........

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 02-Mar-2006 12:19

Puteti sa lasati datele de contact ale acestui Mihai in sectiunea de adrese utile?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
magyari
simpatizant
Mesaje: 79
Membru din: Mar 19-Iul-2005 13:51
Localitate: Targu Mures

Mesajde magyari » Joi 02-Mar-2006 12:48

Stiu nr de telefon si adresa de mail, o sa-l pun nici o problema, insa daca va avea cineva timp, chef ar putea sa-l contacteze, deoarece s-ar inscrie si pe pe forum 100%. Am discutat cu el, si mi-a zis ca "umbla" pe un forum, dar acolo nu poate trimite mesaj, si miscarea e cam slaba, deci ar vrea sa se inscrie la noi sigur.

oricum, o sa-i vedeti adresa

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Joi 02-Mar-2006 17:58

magyari scrie: s-ar inscrie si pe pe forum 100%. Am discutat cu el, si mi-a zis ca "umbla" pe un forum, dar acolo nu poate trimite mesaj, si miscarea e cam slaba, deci ar vrea sa se inscrie la noi sigur.


este inscris deja, de pe 07/09/2005. are data adresa , nr. de tel si cu ce se ocupa.


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo