Pagina 1 din 2

conducte hidr

Scris: Sâm 25-Feb-2006 12:37
de Catalin29
Am fost ieri la service sa imi incarc o sfera pe spate. La ridicarea masinii din conducta de retur a tasnit lichid. Au incercat sa imi obtureze conducta [prin strangere cu un blit (parca asa ii spune)], dar nereusind sa o inchida complet, au desfacuto si au pus un surub de 8. Problema e ca dimineata am avut inca lichid scurs cred ca din conducta... Se poate ca lichidul sa se intoarca pe retur? Ce efect (exceptand faptul ca nu se mai lasa de spate) are pe termen mediu-lung aceasta modificare? Mi-au spus ca schimbarea conductelor ma costa 4-4,5 mil..... Am sa incerc si sa ma duc la cineva sa vad daca imi poate face el conductele. Astept pareri.

Scris: Sâm 25-Feb-2006 13:29
de MARIAN
Eu nu am inteles ce ti-au facut acolo... despre ce retur este vorba?Pe spate nu prea ai retur functional iar cele de recuperare LHM sunt pe cauciuc("paie").
Poti spune exact unde a montat acel surub?
Se potrivesc conductele(ca diametru) de oltcit sau poti cumpara conducte originale la metru dar, in ambele cazuri trebuie sa-ti faci o presa de bercuit.

Scris: Sâm 25-Feb-2006 18:20
de Catalin29
Surubul e montat pe ceva cilindric mic prins deasupra puntii spate. Iar conducta e pozitionata deasupra la puntea spate prins pe tabla masinii. Din cate banuiesc eu (nu am aprofundat problema) e ceva retur de la amortizoare spate. Respectiva conducta e metalica. pe chestia cilindrica surubul e dreapta sus. (grea matematica cand nu ai limbajul matematic format!). Orice ar fi conducta la capatul de sub punte a fost stransa cu blitul,deci lichidul vine pana acolo. Am sa incerc luni sa fac acelasi lucru si inainte de locul de scurgere ...

Scris: Sâm 25-Feb-2006 19:04
de MARIAN
Cred ca ti-au anulat returul functional de la corector.Acesta este comun cu cel de pe fata asa ca este normal sa mai ajunga lhm pe acolo.
Ce efect (exceptand faptul ca nu se mai lasa de spate) are pe termen mediu-lung aceasta modificare?
Daca au facut modificarea acolo unde cred eu este destul de grav deoarece presiunea nu poate decat sa intre in cilindrii dar, de iesit...
De ex. atunci cand incarci masina cu o anumita greutate va fi nevoie sa intre in cilindrii o anumita cantitate de LHM dar cand o sa descarci masina spatele va ramane cocotat pana cand se va pierde presiunea.

Scris: Sâm 25-Feb-2006 22:38
de Catalin29
Se potrivesc conductele(ca diametru) de oltcit sau poti cumpara conducte originale la metru dar, in ambele cazuri trebuie sa-ti faci o presa de bercuit.

Deja am inceput demersurile de schimbare conducte. Cine are nevoie de prin Cluj pot sa-i dau nr de la cineva care le face. Sper sa fie priceput, ca parca nici 4 mil+manopera nu ma incanta..... Sper ca nu o sa fie greu de schimbat--tema mea de casa :) Stie cineva cam cati metri imi trebuie la fiecare conducta?

Scris: Dum 26-Feb-2006 11:03
de MARIAN
Nu stiu exact dimensiunile dar pot sa spun(informativ) ca la un CX sunt
-tevi otel 26.255m
- tevi plastic 9.620m
- tevi cauciuc 6.390m
Total 42.265m tevi de diferite dimensiuni. 8)

Scris: Dum 26-Feb-2006 15:11
de retro
Salut, Intr-adevar, se pare ca e vorba de conducta pt. returul operational al corectorului de inaltime de la puntea spate. Daca da, este o conducta metalica cu diametrul de 3,5 mm si lungimea 380 cm. La capatul montat in corector are un niplu 8x1,25 mm iar celalalt capat intra intr-un furtun, undeva pe puntea fata. Atentie, la montarea noii conducte sa se urmeze traseul initial si sa fie prinsa in toate clemele de fixare. Succes!

Posted from a Sony Ericsson mobile phone

Scris: Dum 26-Feb-2006 20:59
de khan
daca nu gasesti mecanismul de bercuire (e putin probabil sa il gasesti...) se ia cea mai lunga conducta de oltcit si se inadeste cu inca una, eventual mai scurta, pina se ajunge la aceeasi lungime cu cea originala. cel mai indicat e sa faci inaditura invelind capetele ce urmeaza a fi sudate intr-o conducta mai mare, iar sudura sa se faca cu alama. se aplica pentru fiecare conducta in parte acelasi procedeu si dupa aceea se reda traseul original cu tot ce presupune acesta. nu va fi nevoie sa schimbi toate conductele masinii, cele care merg spre puntea spate sint cele care ruginesc de obicei, mai rar cele de pe fata

Scris: Lun 27-Feb-2006 19:30
de Catalin29
Dupa cateva sapaturi pe la cunoscuti si analiza a modului de lucru a celor de la Ludus, am ajuns sa spun "Adio" si sa ma duc la CJ unde e unul care combina pasiunea cu afacerea si la care financiar este simtitor mai bine. Are si cele necesare confectionarii de conducte... Sa vad cum opresc scurgerea ... (1. strangularea si in fata a orificiului, 2. Taierea partii afectate si punerea unui furtun cu colier, 3. anularea conductei si din capatul din fata).

Scris: Mie 01-Mar-2006 16:06
de cristian_v
La cine mergi la Cluj?

Scris: Joi 02-Mar-2006 06:13
de Catalin29
Un anume Mihai. Sta in zona Metro.

Scris: Joi 02-Mar-2006 10:01
de magyari
Am fost si eu, atat la Ludus, cat si la Mihai, insa iti recomand pe Mihai, este un baiat foarte serios, de treaba, si nici nu lucreaza scump, insa ar fi bine sa-l suni inainte, ca are multe BX-uri, si chiar daca nu trebuie sa faci programare, dar este indicat sa stie ca vii inainte cu vreo 2 zile, ca sa nu astepti.

Eu zic sa-i lasi in pace pe cei de la Ludus, nu-mi place sa critic pe nimeni, insa..........

Scris: Joi 02-Mar-2006 12:19
de nicum
Puteti sa lasati datele de contact ale acestui Mihai in sectiunea de adrese utile?

Scris: Joi 02-Mar-2006 12:48
de magyari
Stiu nr de telefon si adresa de mail, o sa-l pun nici o problema, insa daca va avea cineva timp, chef ar putea sa-l contacteze, deoarece s-ar inscrie si pe pe forum 100%. Am discutat cu el, si mi-a zis ca "umbla" pe un forum, dar acolo nu poate trimite mesaj, si miscarea e cam slaba, deci ar vrea sa se inscrie la noi sigur.

oricum, o sa-i vedeti adresa

Scris: Joi 02-Mar-2006 17:58
de paga
magyari scrie: s-ar inscrie si pe pe forum 100%. Am discutat cu el, si mi-a zis ca "umbla" pe un forum, dar acolo nu poate trimite mesaj, si miscarea e cam slaba, deci ar vrea sa se inscrie la noi sigur.


este inscris deja, de pe 07/09/2005. are data adresa , nr. de tel si cu ce se ocupa.