Prea repede se lasa BX-ul !
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 19:07
- Localitate: Pascani
Prea repede se lasa BX-ul !
Prea repede se lasa BX-ul ! Imediat dupa ce opresc..In cam 5 - 10 minute fata e jos
Spatele ramane sus...PArca e in bot..Ce poate avea? E normal ?
Asta cateodata...Ca daca inainte de a o opri o ridic la maxim si o pun apoi la pozitia initiala nu se mai lasa imediat fata... Help !
Spatele ramane sus...PArca e in bot..Ce poate avea? E normal ?
Asta cateodata...Ca daca inainte de a o opri o ridic la maxim si o pun apoi la pozitia initiala nu se mai lasa imediat fata... Help !
Eu cred ca ai cilindrii fata uzati
Dupa cum am discutat si pe messenger (fata se ridica in trepte), verifica cat ulei vine pe retur
Scoti unul din futunele de retur si vezi daca vine ulei (in mod normal nu ar trebui sa vina mai nimic); daca vine ulei, rezulta ca ai cilindrii uzati si trebuie inlocuiti
Parerea mea, ca neposesor de bx!
Dupa cum am discutat si pe messenger (fata se ridica in trepte), verifica cat ulei vine pe retur
Scoti unul din futunele de retur si vezi daca vine ulei (in mod normal nu ar trebui sa vina mai nimic); daca vine ulei, rezulta ca ai cilindrii uzati si trebuie inlocuiti
Parerea mea, ca neposesor de bx!

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca masina se ridica in trepte pot fi si cilindrii uzati, dar poate fi si pompa hidraulica. Daca insa se riddica masina la maxim si se lasa apoi jos din levierul de inaltime si coborirea este insotita de zgomote, atunci intr-adevar cilindrii sint uzati.
Nu prea e normal, dar se poate repara.
Nu prea e normal, dar se poate repara.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 19:07
- Localitate: Pascani
Deci intr-adevar masina se ridica in trepte. doar fata...Insa spatele nu, el se ridica constant si continuu. Fata se lasa foarte repede dupa oprirea motorului, se lasa chiar de tot, iar spatele ramane sus, si este moale. Cand ridic masina la maxim incepe sa se auda un scartzait profund...chiar cand e aproape de maxim...Ce poate fi ?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca se ridica doar fata in trepte foarte probabil "agata". Scirtitul ala e normal cind ridici masina la maxim. Acum si o veste buna: pompa hidraulica e buna.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 19:07
- Localitate: Pascani
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Problema asemanatoare am si eu (Xantia), dar mie imi coboara toata masina deodata(aprox), cum lucreaza pompa ?(tacanitul), aprox la cate secunde se aude tacanitul ?. Eu pierd presiune pe la dozatorul de franare, da, pentru ca asa este facut sistemul toate au legatura intre ele , directia(daca este servo, frana, suspensia) , nu este neaparat nevoie sa ai probleme pe suspensie in cocluzie probleama este mai nasol de depistat, Poti sa incepi cu suspensiile Verifici returul la fiecare telescop, pe plan drept , pe retur nu ai voie sa curga ulei mai nimic, daca este in regula telescoapele sunt in regula , dar de verificat sistemul hidraulic am vazut un document bine pus la punct in acest site .Am sa-ti mai scriu sa-ti zic si unde l-am vazut
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Uite aici l-ai vazut
Suspensia fata trebuie vazuta diferit de cea spate.
FATA: La o suspensie buna ar trebui sa existe un circuit "inchis" intre cilindrii si corectorul de inaltime(daca se lasa una din cele 3 componente pierde presiune)
SPATE:Ar trebui sa fie un circuit "inchis" asemanator cu cel de pe fata dar mai apare si dozatorul de frana(daca se lasa una din cele 4 componente pierde presiune)
Ma refer la suspensia hidropneumatica.

Suspensia fata trebuie vazuta diferit de cea spate.
FATA: La o suspensie buna ar trebui sa existe un circuit "inchis" intre cilindrii si corectorul de inaltime(daca se lasa una din cele 3 componente pierde presiune)
SPATE:Ar trebui sa fie un circuit "inchis" asemanator cu cel de pe fata dar mai apare si dozatorul de frana(daca se lasa una din cele 4 componente pierde presiune)
Ma refer la suspensia hidropneumatica.
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 19:07
- Localitate: Pascani
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 19:07
- Localitate: Pascani
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca nu ai citit, iti mai spunem o data: foarte probabil cilindrii tai sint uzati. Foarte probabil se pot si repara.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 19:07
- Localitate: Pascani
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Corectorull de inaltime poate fi murdar. In timp, daca LHM-ul nu este schimbat la timp, se formeaza un fel de namol care ramane in toate elementele hidraulice. Si cum tolerantele sunt de ordinul micronilor iti dai seama ca acestea se blocheaza.
Daca totusi corectorul de inaltime este defect si scapa presiune, nu se mai poate reconditiona, trebuie schimbat. Se poate folosi cu scces unul secon-hand daca masina de la care provine a avut tot timpul LHM in instalatie si acesta este curat, adica are culoarea verde. Vezi ca exista pe forum un topic despre cum arata LHM curat si LHM murdar/uzat.
Daca totusi corectorul de inaltime este defect si scapa presiune, nu se mai poate reconditiona, trebuie schimbat. Se poate folosi cu scces unul secon-hand daca masina de la care provine a avut tot timpul LHM in instalatie si acesta este curat, adica are culoarea verde. Vezi ca exista pe forum un topic despre cum arata LHM curat si LHM murdar/uzat.
"Ca daca inainte de a o opri o ridic la maxim si o pun apoi la pozitia initiala nu se mai lasa imediat fata... Help !"
Salut
Eu cred ca s-au slabit suruburile care fixseaza corectorul de inaltime , sau s-a desfacut una din piulitele din capul pistonasului de la corectorul de inaltime.Cilindri fata ar trebui inlocuiti deoarece au uzuri diferite pe anumite portiuni unde actioneaza pistonul acesta find si motivul care face ca fata masini sa se ridice in trepte si sa scoata zgomote ciudate, dar nu cred ca ei sunt de vina ca fata masini se lasa foarte repede jos,cred ca, ,corectorul de inaltime este problema.
Incearca sa-l demontezi si sa-l speli .
Salut
Eu cred ca s-au slabit suruburile care fixseaza corectorul de inaltime , sau s-a desfacut una din piulitele din capul pistonasului de la corectorul de inaltime.Cilindri fata ar trebui inlocuiti deoarece au uzuri diferite pe anumite portiuni unde actioneaza pistonul acesta find si motivul care face ca fata masini sa se ridice in trepte si sa scoata zgomote ciudate, dar nu cred ca ei sunt de vina ca fata masini se lasa foarte repede jos,cred ca, ,corectorul de inaltime este problema.
Incearca sa-l demontezi si sa-l speli .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo