Pagina 1 din 2
Prea repede se lasa BX-ul !
Scris: Lun 10-Apr-2006 07:52
de sandu2006v
Prea repede se lasa BX-ul ! Imediat dupa ce opresc..In cam 5 - 10 minute fata e jos
Spatele ramane sus...PArca e in bot..Ce poate avea? E normal ?
Asta cateodata...Ca daca inainte de a o opri o ridic la maxim si o pun apoi la pozitia initiala nu se mai lasa imediat fata... Help !
Scris: Lun 10-Apr-2006 08:26
de jgr1001
Eu cred ca ai cilindrii fata uzati
Dupa cum am discutat si pe messenger (fata se ridica in trepte), verifica cat ulei vine pe retur
Scoti unul din futunele de retur si vezi daca vine ulei (in mod normal nu ar trebui sa vina mai nimic); daca vine ulei, rezulta ca ai cilindrii uzati si trebuie inlocuiti
Parerea mea, ca neposesor de bx!

Scris: Lun 10-Apr-2006 09:09
de nicum
Daca masina se ridica in trepte pot fi si cilindrii uzati, dar poate fi si pompa hidraulica. Daca insa se riddica masina la maxim si se lasa apoi jos din levierul de inaltime si coborirea este insotita de zgomote, atunci intr-adevar cilindrii sint uzati.
Nu prea e normal, dar se poate repara.
Scris: Lun 10-Apr-2006 10:50
de sandu2006v
Deci intr-adevar masina se ridica in trepte. doar fata...Insa spatele nu, el se ridica constant si continuu. Fata se lasa foarte repede dupa oprirea motorului, se lasa chiar de tot, iar spatele ramane sus, si este moale. Cand ridic masina la maxim incepe sa se auda un scartzait profund...chiar cand e aproape de maxim...Ce poate fi ?
Scris: Lun 10-Apr-2006 12:04
de nicum
Daca se ridica doar fata in trepte foarte probabil "agata". Scirtitul ala e normal cind ridici masina la maxim. Acum si o veste buna: pompa hidraulica e buna.
Scris: Mar 11-Apr-2006 08:25
de sandu2006v
Asa, bine ca e buna...Dard e ce se lasa fata la 5 minute dupa oprirea motorului ? Asta nu s-a lamurit

Scris: Mar 11-Apr-2006 10:55
de florin_budea
Problema asemanatoare am si eu (Xantia), dar mie imi coboara toata masina deodata(aprox), cum lucreaza pompa ?(tacanitul), aprox la cate secunde se aude tacanitul ?. Eu pierd presiune pe la dozatorul de franare, da, pentru ca asa este facut sistemul toate au legatura intre ele , directia(daca este servo, frana, suspensia) , nu este neaparat nevoie sa ai probleme pe suspensie in cocluzie probleama este mai nasol de depistat, Poti sa incepi cu suspensiile Verifici returul la fiecare telescop, pe plan drept , pe retur nu ai voie sa curga ulei mai nimic, daca este in regula telescoapele sunt in regula , dar de verificat sistemul hidraulic am vazut un document bine pus la punct in acest site .Am sa-ti mai scriu sa-ti zic si unde l-am vazut
Scris: Mar 11-Apr-2006 14:56
de MARIAN
Uite
aici l-ai vazut
Suspensia fata trebuie vazuta diferit de cea spate.
FATA: La o suspensie buna ar trebui sa existe un circuit "inchis" intre cilindrii si corectorul de inaltime(daca se lasa una din cele 3 componente pierde presiune)
SPATE:Ar trebui sa fie un circuit "inchis" asemanator cu cel de pe fata dar mai apare si dozatorul de frana(daca se lasa una din cele 4 componente pierde presiune)
Ma refer la suspensia hidropneumatica.
Scris: Mar 11-Apr-2006 17:46
de sandu2006v
Nu inteleg nimic, sorry

Scris: Mie 12-Apr-2006 10:31
de sandu2006v
Cine stie ce-o avea... Eu am scris mai sus ce are..Cititi va rog si sa-mi spuneti doar atat..Ce-ar putea fi de se lasa fata asa repede si se ridica in trepte...
Scris: Mie 12-Apr-2006 21:07
de nicum
Daca nu ai citit, iti mai spunem o data: foarte probabil cilindrii tai sint uzati. Foarte probabil se pot si repara.
Scris: Joi 13-Apr-2006 06:43
de sandu2006v
Am sunat la Service la persoana care se ocupa de masina si a zis ca e defectat Corectorul de Inaltime ... Stie careva care e acela ? Vreo poza ceva ? Va rog...Cum se reconditioneaza ? (daca se poate)
Scris: Joi 13-Apr-2006 10:08
de eugenro2001
Corectorull de inaltime poate fi murdar. In timp, daca LHM-ul nu este schimbat la timp, se formeaza un fel de namol care ramane in toate elementele hidraulice. Si cum tolerantele sunt de ordinul micronilor iti dai seama ca acestea se blocheaza.
Daca totusi corectorul de inaltime este defect si scapa presiune, nu se mai poate reconditiona, trebuie schimbat. Se poate folosi cu scces unul secon-hand daca masina de la care provine a avut tot timpul LHM in instalatie si acesta este curat, adica are culoarea verde. Vezi ca exista pe forum un topic despre cum arata LHM curat si LHM murdar/uzat.
Scris: Joi 13-Apr-2006 18:33
de gigi m
"Ca daca inainte de a o opri o ridic la maxim si o pun apoi la pozitia initiala nu se mai lasa imediat fata... Help !"
Salut
Eu cred ca s-au slabit suruburile care fixseaza corectorul de inaltime , sau s-a desfacut una din piulitele din capul pistonasului de la corectorul de inaltime.Cilindri fata ar trebui inlocuiti deoarece au uzuri diferite pe anumite portiuni unde actioneaza pistonul acesta find si motivul care face ca fata masini sa se ridice in trepte si sa scoata zgomote ciudate, dar nu cred ca ei sunt de vina ca fata masini se lasa foarte repede jos,cred ca, ,corectorul de inaltime este problema.
Incearca sa-l demontezi si sa-l speli .
Scris: Joi 13-Apr-2006 19:39
de nicum
Daca ai fi avut probleme cu corectorul de inaltime, atunci masina s-ar fi ridicat greu.