Pagina 1 din 2

Un mic ajutor, testat de mine

Scris: Joi 20-Apr-2006 11:27
de florin_budea
Daca o conducta (metalica) hidraulica s-a spart (fisuri mici) o puteti repara cu OXIPOL.Fara gluma , respectati instructiunile de lipire , si va fi OK. Eu cum am facut ?, am folosit aprox. 2 cutii, prima am folosit-o la prima infasurare cu OXIPOL ,Intre infasurari am folosit o teava de cupru. Merg cu ea asa cam de 6 luni si nu am probleme la nivelul normal al masinii, doar cand incerc sa o ridic la maxim imi curge dar daca o aduc inapoi la inaltimea normala nu mai curge.
Este si asta o solutie temporara in caz ca aveti probleme in drum

Scris: Joi 20-Apr-2006 11:42
de sandu2006v
Nu e bun ce zici tu.....e o presiune foarte mare in acele conducte de cupru...Oricum...CAuta si schimb-o....

Scris: Joi 20-Apr-2006 13:48
de nicum
Eventual o poti folosi ca ceva temporar, sa nu ramii in drum. Mai poti folosi Poxilina.
Daca mergi asa de 6 luni, inseamna ca vrei sa provoci destinul :lol:
- intr-o conducta hidraulica e o presiune foarte mare
- poxipolul e casant si datorita vibratiilor va crapa in timp, ceea ce va duce la o noua fisura

Scris: Mar 11-Iul-2006 13:41
de florin_budea
Ca sa demonstrez si acum am tot acea lipitura si totul este OK . Daca nu credeti am sa va atasez si o imagine cu lipitura in sine.

Scris: Mar 11-Iul-2006 23:29
de bezz
poxipol/poxilina sunt recomandate pentru tevi cu regim de presiune 6-10 bar; de curiozitate, ce presiuni sunt in instalatiile voastre hidraulice?daca depasesc 15 bar, deja nu e recomandat poxipol-ul, iar dupa cum a zis si nicu, vibratiile deterioreaza lipitura; apropo, eu am lipit cu poxipol suportii de la capacul de plastic al motorului (niste amortizoare de cauciuc pe prezoane metalice) si dupa o luna s-au dezlipit.deci vibratiile strica :cry:

Scris: Mie 12-Iul-2006 10:23
de nicum
In conductele de suspensie sint intre 135 si 170 de bari, iar la frina variaza... oricum am mari indoieli ca poxipolul ala rezista la presiunile astea, chiar daca nu ar fi vibratii.
OXIPOL inca nu am vazut... florin_budea poate ne spui mai multe.

Scris: Mie 12-Iul-2006 11:13
de florin_budea
Atat ulei am pierdut de 2 luni, cu acesta lipitura.Sper sa reusesc sa introduc si imaginea.Lipitura de de prin noiembrie.Si pierde din ce in ce mai putin ulei in timp.
[img]c:/1.jpg[/img]

Scris: Mie 12-Iul-2006 12:46
de florin_budea
Daca imi scrie cineva cum se ataseaza o imagine am sa va arat?

Scris: Mie 12-Iul-2006 14:29
de pesteimputit
o pui pe imageshack
http://imageshack.us/

Scris: Mie 12-Iul-2006 19:49
de florin_budea

Scris: Mie 12-Iul-2006 20:05
de retro
N-am mai vazut asa ceva!! Cum tu mergi de atata vreme cu tavita aia care recupereaza lhm-ul ? Nu-i mai simplu sa schimbi totusi conducta? Sau daca e vb. de carpeala, macar alameste-o. Daca curge lhm pe cauciucul de la suportul sferei acesta se uzeaza si candva se va rupe, trecand prin capota!

Scris: Mie 12-Iul-2006 20:08
de nicum
...mai incearca o data, eu nu vad nimic.

Scris: Mie 12-Iul-2006 20:20
de paco
Eu am vazut si un fund de sticla de 2 litri, in care se scurgea lichid verde...
Pare destul de empiric...Tine smecheria?

Scris: Mie 12-Iul-2006 20:26
de retro
Ce ochi ai paco! Eu nu mi-am dat seama daca este de 2 litri si am ridicat-o la rangul de tavita. Se pare ca aceasta tine fara probleme. In rest...

Scris: Mie 12-Iul-2006 20:30
de paco
Se pare ca nu numai eu sunt pornit pe hidraulica...florin o chinuie si mai tare! 8)
Seamana cu improvizatiile facute pe vremuri de mesteri cand se infunda furtunul de tur de benzina la Dacie: ca sa evite rezervorul, puneau o sticla de plastic plina cu benzina in compartimentul motor si masina se alimenta direct de acolo (ca un ciclist!)...
Florin, in afara discutiei, mai e festivalul Gheorghe Pitut la Beius???