Pagina 1 din 1

Reparatie capitala la idraulica

Scris: Lun 30-Sep-2013 03:24
de RoBreak4x4
Buna la toti.
Am fost cindva moderator pe citroforumul din Italia, dar cind am "migrat" in Republica Moldova am avut multe de facut si m-am transferat la pensie (fara bani se intelege :D ) ca moderator :D totodata sunt inca in bune relatie cu toti si de acolo.
Acum trebuie se me intorc in tara mea de bastina dar am o masina foarte rara de pus pe roate.
Aici in republica moldova din pacate nu inteleg si nu stimeaza citroenelor.
Posed sferele modificate de tecnosir cu supape cu brevet tecnosir si cu kit de alimentare (tot cu brevet tecnosir din Vicenza).
BXul eu este unul foarte rar, un citroen BX break 4x4 cu alestiment intern de lux.

Acest citroen a fost explotat in mod incorect (nu de mine se intelege) si pentru asta am procurat si lichid hidroflush pentru curatire sistemul intern, si pompa noua. Am si citeva tavii dar nu stiu ce trebuie de schimbat, si inca mi ar placea se montez un antisink, dar acesta nu numai de cat.

Am nevoia de un atelier nu prea departe din Iasi, acum BXul sta pe burta, dar as potea s-o fac asa ca se pot ajunge la iasi, la urma urmii cu evaquator dar nu mult mai departe.
Ce nu posed: balon pentru/de azot.
Posed inca: cd original folosit de mehanici citroen (originale ale epocii respective), manuale in engleza, manuale in fraceza, ambii despre tututor lucrarilor posibile.
Pe cit am vazut eu preturi la voi sunt cam la fel de cit in Moldova, si asta tot e bine.
Poteti se me ajutati se gasesc un servis centru chiar familial dar cu adevarat pasionati pe linga Iasi sau cit se poate de aproape?
Multumesc anticipat si cer scuze pentru lexicul meu roman deficitar.
Roberto.

Scris: Lun 30-Sep-2013 11:05
de dj01fad
salut, si bine ai venit!

service in iasi nu stiu sa iti indic, dar, pentru avantul care il ai, te pot sponsoriza cu 2 supape antisink cadou! daca imi dai o adresa de romania ti le trimit prin posta.
iti doresc mult succes, si sper sa iti iese proiectul cat mai repede si cat mai bine.
modelul tau este unul deosebit de rar, iar asta il face sa merite din plin efortul tau si nu numai. eu te-as ajuta, dar sunt prea departe, si nici nu prea stau bine cu timpul.
ce motorizare ai? cumva 1.7 turbo?

Scris: Lun 30-Sep-2013 15:42
de benny_merty
Salutare.

Cu conducte, maruntisuri si sfaturi pentru acest prioect te pot ajuta si eu.

Pune si niste poze cu masina daca se poate. O zi buna. =;

bx

Scris: Lun 30-Sep-2013 19:01
de Valentin Sandu
Te pot ajuta si eu cu unele piese si sfaturi

Scris: Mie 05-Mar-2014 16:21
de abarth_mcm
felicitari pt ceea ce vrei sa faci, dar reconditionat e mult spus. nu prea poti reconditiona pt ca nu ai piese noi. asta e marea problema la citroen urile hidraulice..piesele noi f scumpe. ceea ce poti maxim e sa aduci sistemul hidraulic la parametrii optimi..mult succes. mai ales daca te si pricepi un pic e simplu de facut, dar repet piesele noi exagerat de scumpe sunt un obstacol mare. ok, conducte, furtune, sfere le cunperi noi, dar cam atata.