pete LHM langa bara din fata

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
VoidMain
simpatizant
Mesaje: 81
Membru din: Mar 18-Apr-2006 15:52
Localitate: Luxembourg

pete LHM langa bara din fata

Mesajde VoidMain » Mie 17-Mai-2006 21:43

Salut!

Am si eu o problema la hidraulica de la BX... :!: Nu stiu daca e mare, dar prefer sa nu risc...
Azi dupa ce am oprit motorul am observat 2-3 pete mici de LHM chiar langa bara din fata, pe la mijloc, putin spre partea stanga a masinii... M-am uitat dedesubt si am vazut ca pe colo trece o conducta de cauciuc pe care mai erau cateva picaturi de ulei... Nu reusesc sa-mi dau seama pe unde curge...
Sa nu uit sa precizez ca atunci cand e oprita nu mai curge (petele nu mai erau proaspete)...
Help please!!!! De unde ar putea fi? Sa merg la un service sa o verifice? :?:

PS: Sorry daca s-a mai discutat cumva vreo problema asemanatoare iar eu nu am gasit topicul :!:
Citroen Xsara II 2.0 HDi (1997cc) 90cp 2004 - AU 6787

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 17-Mai-2006 22:26

o verificare initiala o poti efectua :daca pornesti motorul ,teoretic trebuie sa observi pe unde curge.
parcata...daca lasa pata in acelas loc -nu e obligatoriu ca defectiunea sa fie pe aceasi directie,uleiul se poate prelinge
In cazul in care nu te descurci ,adreseazate unui service specializat

Avatar utilizator
VoidMain
simpatizant
Mesaje: 81
Membru din: Mar 18-Apr-2006 15:52
Localitate: Luxembourg

Mesajde VoidMain » Mie 17-Mai-2006 22:55

Ok... mersi... :) O sa incerc asa...
M-am uitat si dupa ce am pornit motorul dar nu se vedea ca ar mai curge... Dar poate scapa foarte putin si dureaza mai mult pana se observa... O sa ma mai uit maine, poate reusesc sa-mi dau seama de unde vine uleiul pentru ca, dupa cum spuneai si tu, nu curge din locul unde lasa petele ci se vede ca se prelinge pe conducta de altundeva (mi s-a parut ca vine din partea dreapta a masinii).
Inca o data mersi si o sa revin cand mai am alte amanunte...
Citroen Xsara II 2.0 HDi (1997cc) 90cp 2004 - AU 6787

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 18-Mai-2006 05:00

Ce inseamna partea dreapta? Partea cu borcanul verde sau partea cu soferul?

Avatar utilizator
VoidMain
simpatizant
Mesaje: 81
Membru din: Mar 18-Apr-2006 15:52
Localitate: Luxembourg

Mesajde VoidMain » Joi 18-Mai-2006 08:04

Dinspre partea cu borcanul verde. Ala e sfera centrala a hidraulicii, nu?
Doar ca furtunul ala e pe sub masina, chiar langa bara, nu e una din conductele care pleaca de sus, din sfera. O sam amai uit o data sa vad exact de unde vine.
Oricum, hidraulica pare doecamdata ca functioneze normal, masina se ridica repede, indicatoarele de presiune si stop stau aprinse cam 8-10 secunde dupa ce pornesc motorul si nu se aprind la curbe...
Citroen Xsara II 2.0 HDi (1997cc) 90cp 2004 - AU 6787

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 18-Mai-2006 08:25

Dupa cite povestesti tu, iti curge pe la returul de la disjunctor, daca spui ca furtunul de cauciuc e "patat". Cel mai bine faci asa: pui masina pe o groapa si cineva face gimnastica cu masina sus-jos si altcineva sta sub masina (atentie in groapa, sa nu ii cada masina in cap). In felul asta se forteaza un debit marit atit pe tur cit si pe retur si ar trebui sa se vada mai bine pe un de scapa. E recomandat sa stergi urmele de LHM inainte ca sa sa vezi pe unde apare.
Indicatorul de presiune hidraulica se stinge de regula cam in 1-2s, deci 8-10s mie mi se par cam mult sincer. Cit de des tacane conjunctorul?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
VoidMain
simpatizant
Mesaje: 81
Membru din: Mar 18-Apr-2006 15:52
Localitate: Luxembourg

Mesajde VoidMain » Joi 18-Mai-2006 16:06

Am numarat mai atent iar indicatorul de presiune si cel "stop" se sting cam la 4-5 s dupa ce am pornit motorul.
In schimb, conjunctorul tacane cam la 2-3 s sau poate si mai des...
Chestia cu groapa din pacate nu am unde sa o fac... asa ca probabil o sa merg cu ea la un service...

Imi puteti recomanda un sevice pentru hidraulica la care sa ajung usor din Militari (Apaca) :?: Si eventual daca aveti si un numar de telefon...
Citroen Xsara II 2.0 HDi (1997cc) 90cp 2004 - AU 6787

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 18-Mai-2006 16:11

Du-te la Ciocarlan, pe Cutitul de argint, vis a vis de Observatorul astronomic.
Se ajunge usor, intri pe Trafic Greu (Progresului) la Golden Blitz, treci de 13 septembrie, apoi de Calea Rahovei si mergi pana la intersectia cu Viilor - care e inca deranjata, cred.
Continui inainte, spre Parcul Carol, dar, dupa intersectia cu Viilor, la 250 m, faci dreapta, pe Cutitul de argint. Dupa inca 250 m, tot pe dreapta, ai sa vezi (in curba) intrarea in service. Mergi pana in capatul curtii (e lunga si ingusta) si tot pe dreapta, ai service-ul lui Ciocarlan.
Vezi ca biroul lui Ciocarlan e pe stanga 8)

Receptat?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 18-Mai-2006 16:11

Conjunctorul tau tacane foarte des... verifica intii sfera centrala. tb sa ai 62 de bari... Pentru service si pentru ca e problema de hidraulica, iti recomand o vizita la Cristi Stan la Ploiesti.
Indicatorul STOP e un supramartor, asa ca ar trebui sa se stinga simultan cu ultimul bec de averizare care se stinge (presiune ulei, presiune hidraulica, etc.)
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo