Pagina 1 din 1

probleme hidraulica

Scris: Dum 21-Dec-2014 15:59
de tobiasles
Buna ziua, sunt un mandru proprietar de citroen Bx, a 3-a pana acum, niciodata nu am avut probleme de hidraulica cu niciuna pe care nu am putut-o rezolva, insa cea de acum si-a dat duhul in mijlocul drumului, pru si simplu in timp de am mers cu ea am ramas fara frana de pe un moment pe altul, mi-am dat seama ca nu tzacane si in 30 min s-a lasat complet jos, de atunci nu merge hidraulica, am pus ulei direct pe furtun si s-a ridicat odata, dar urmatoarea zi nu s-a mai ridicat nici asa, am schimbat si pompa si disjunctor de atunci dar fara folos (nu sunt sigur ca sunt mai bune cele schimbate). va rog sa ma ajutati cumva sa-i dau de capat ptr ca sunt foarte disperat, doresc sa folosesc masina si nu gasesc specialist sa ma ajute, sunt nevoit sa fac eu, am cunostinte foarte minime de mecanica/hidraulica, va multumesc.

Scris: Dum 21-Dec-2014 22:38
de dj01fad
daca nu tacane, problema poate sa fie de la pompa, de la disjunctor, sau cumva se pierde undeva dupa disjunctor foarte multa presiune. masina are cumva servodirectie? daca da... problema poate sa fie de la repartitorul de debit. daca tacane si nu se ridica, verifica supapa de siguranta in primul rand, apoi corectoarele.
in primul si in primul rand scoate sitele din vas, si vezi sa nu fie infundata aia rotunda sau sa aibe un soi de gelatina formata in ea. am vazut asa ceva la 2 masini, si era efectiv imposibil ca pompa sa traga ulei din vas.

poti sa mai faci o chestie: scoti returul care vine de la disjunctor din vas, si il prelungesti cumva cu un tub transparent, dupa care il bagi tot in vas, pe gura de umplere. in felul asta vei putea vedea daca vine pe el ulei cand o pornesti. daca vine ulei pe el, pompa baga, daca nu vine ulei, nu baga pompa.

Scris: Lun 22-Dec-2014 08:15
de sandor mihai
cele de 1.4 nu au servodirecÞie. Dacã problema a apãrut brusc, e probabil ca pompa sã tragã puÞin aer pe la vreo crapaturã de furtun.eºti sigur cã nu a pierdut ulei deloc ? Mai poate fi pompa defecta cum zicea ºi nik ºi s ar putea ca pompa pe care ai pus o sã nu se fi Amorsat. Cel puÞin un diagnostic ar trebui sã fie foarte uºor de pus.mã gândesc ºi la bila de la conjunctor , sã nu fi desfãcut ªurubul de tot cÎnd ai Încercat sã Amorsezi.

Scris: Lun 22-Dec-2014 12:31
de tobiasles
nu tacane, nu pierde ulei si dupa schimbul de pompa nici numai trage ulei, cand dau jos furtunul de la disjunctor atunci trage, daca il pun inapoi numai trage, astea cu uleiul turnat direct prin palnie, nu are servo, o sa caut mai atent dupa crapaturi in furtune dar nici aia nu pare. am desfacut surubul de tot, dar am avut grija ca bila sa ajunga la locul ei inapoi.

Scris: Lun 22-Dec-2014 14:25
de benny_merty
Salut . Sa eliminam pe rand. Coboara din maneta masina pe treapta de jos. Scoate furtunul de la pompa . Ia alt furtun cu o palnie conecteaza la pompa toarna ulei in palnie si porneste masina.Va trebui sa se stinga becurile de la bord ce indica presiune. dupa de sau stins becurile conesteaza furtunul la pompa si vezi daca se ridica cand o pui pe treapta minim. Daca nu te descurci suna Tel. 0767148877 sau 0740656870 Benone.
:steering:

Scris: Mar 23-Dec-2014 11:05
de tobiasles
multumesc mult de ajutor, voi reveni cu un telefon peste cateva zile ptr ca acum trebuie sa lucrez ptr ceva banuti de sarbatori (ma ocup de electrocasnice, daca va pot fi de folos, cu toata placerea), deocamdata pompa este domantata si am reusit sa rup furtunul dintre pompa si disjunctor ptr ca tot timpul slabeam sa vad daca pompa e amorsata, am piese nu-i problema doar sa pun din nou la dispozitie o zi sa ma ocup de ea doar. As mai avea o intrebare stupida, pot sa bag benzina prin instalatie ca s-o curat, pe urma se poate curata benzina sa pot baga uleiul inapoi?

Scris: Mar 23-Dec-2014 11:25
de cbx
nu

Scris: Mar 23-Dec-2014 17:10
de julaikos
Eu am patit asa cand am schimbat disjunctorul si cel "nou" nu avea bila in spatele surubului de aerisire,doua zile m-am invartit pe langa masina :lol:

Scris: Vin 26-Dec-2014 10:09
de abarth_mcm
verifica conjunctorul

Scris: Mie 31-Dec-2014 15:27
de tobiasles
am luat ulei nou, am schimbat disjunctorul si sfera centrala, dupa chinuiala multa mi-am dat seama ca pompa ce am schimbat-o nu era buna, am pus alta, si cu multa aerisire si-a dat drumul, acum am patit altceva, motorul e distrus complet, facea bule in apa de mai demult si am decis sa repar chiuloasa, cand am desfacut mi-am dat seama ca e distrusa, cu gauri, fisuri, numai am ce sa-i fac, ma costa 400 lei reparatul, trebuie sa cumpar alt motor.

Scris: Mie 31-Dec-2014 16:30
de dj01fad
de care 1.4 este?

Scris: Mie 31-Dec-2014 20:14
de tobiasles
masina e 1.4 te 1990 motor KDZ

Scris: Dum 01-Feb-2015 20:17
de tobiasles
am schimbat motorul, toate merg perfect.