Pagina 1 din 2

lhm si h46

Scris: Vin 14-Iul-2006 18:32
de dan37
am BX ul de un an de zile l-am luat doar cu 15 milioane lei anul trecut si arata destul de bine interior-exterior, a avut in el ulei h46 in loc de lhm cum l-am achizitionat am schimbat uleiul cu lhmiar acum am pe el h46, de ce? cu ulei lhm se ridica mai greu la pornire si daca opresti motorul se lasa instantaneu jos, cand masina este in relanti observam cum se ridica usor si coboara usor, dupa ce am pus h46 se ridica repede si sta mai mult timp pana coboara iar in relanti ramane la acelasi nivel tot timpul. intrebare pentru cei care au de mai multi ani BX uri, de ce aceasta anomalie (daca este anomalie) cu LHM. LHM de la OMV?

PS. sunt foarte multumit cum merge acum, si nu as vinde BX ul niciodata. :D

Scris: Vin 14-Iul-2006 18:50
de MARIAN
Functionand mult timp cu h46 in instalatie, componentele acesteia au capatat o uzura mare deoarece h46 nu are in componenta aditivi antiuzura. Vascozitatea uleiului H46 compenseaza pierderile in componentele hidraulice si de aceea suspensia are un comportament relativ mai bun, decat atunci cand se foloseste LHM. Daca vrei sa folosesti LHM ar fi bine sa verifici starea corectoarelor si a regulatorului de presiune(astea in prima faza) :D .

Scris: Vin 14-Iul-2006 18:56
de dan37
am verificat si este in parametrii normali. chiar nu stiu ce sa fac h46 de la prista oil sau lhm de la omv.

Scris: Vin 14-Iul-2006 19:00
de MARIAN
Normal ca LHM, indiferent de producator.

Scris: Vin 14-Iul-2006 19:10
de retro
@dan37
citeste pe forum despre H46 vs. lhm
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=184

Scris: Vin 14-Iul-2006 20:00
de dan37
am facut rost si de cevaa bani acum si as vrea s-o fac ca 5 ani sa nu am probleme cu ea, indiferent ca este hidraulica, mecanica, electricitate etc. credeti ca ajung 25 milioane?

Scris: Vin 14-Iul-2006 20:22
de nicum
...depinde... oricum la iarna nu cred ca o sa mai poti folosi uleiul ala romanesc...
In plus, H46 ataca toate retururile asa ca nu o sa fie de mirare daca te vei trezi cu comportamente stranii la masina.

Scris: Vin 14-Iul-2006 21:21
de paco
5 ani fara reparatii la BX? N-ai nici cea mai mica sansa. :D
De altfel, nici daca-ti iei Mercedes nou nu scapi 5 ani...E un fel de puscarie, ma rog!

Scris: Vin 14-Iul-2006 21:42
de alexd
Oh God! in 5 ani, masina aia o sa devina piesa de patrimoniu. Oricat ai insista sa o faci sa stea erecta mai mult de juma de ora, tot nu ii poti schimba anul de fabricatie si toate componentele din ea, inclusiv caroseria ( prima serie cam rugineste rau) .

Scris: Vin 14-Iul-2006 22:47
de cbx
Nu treziti omul , viseaza frumos . Poate are noroc si bate recordul de Bx fara reparatie. :rolleyes:

Scris: Sâm 15-Iul-2006 06:04
de paco
Acum serios, pe mine cel mai mult m-a tinut fara reparatie doua luni (si) vreo 5-6000 km un BX. Cand zic reparatie, zic vizita la service, nu lucruri majore.

Scris: Sâm 15-Iul-2006 12:07
de cbx
Daca la socoteala nu se pune schimbul de ulei,filtre si becuri pot declara 12 luni fara reparatie.

Scris: Sâm 15-Iul-2006 12:33
de paco
Si cati km? Ca daca sta in parcare...

Scris: Sâm 15-Iul-2006 12:34
de paco
Pardon, si pe mine m-a tinut mai mult (cam 6 luni si 15.000 km), dar ma refeream de la momentul achizitiei...vroiam sa spun ca atunci cand iei o masina de la cineva, trebuie sa te astepti sa mai cada una, alta.

Scris: Sâm 15-Iul-2006 12:35
de cbx
11000 km