Pagina 1 din 2

de ce se lasa bx-ul intr-un minut pe burta..?

Scris: Vin 04-Aug-2006 22:27
de cata_30
salut..baieti..//
am o problema de hidraulica si nu stiu sigur care ar fi cauza..dar poate ma ajutati voi..//
din ce cauza mi se lasa jos in maxim un minut dupa ce opresc motorul..si fata si spatele..iar disjunctorul tzacane din secunda in secunda..?
ce sa fie de vina..? pompa hidraulica..?

Scris: Sâm 05-Aug-2006 18:23
de nicum
Sfera centrala e descarcata, de-aia ti se lasa fata repede si tacane asa des. Spaetle se lasa probabil din cauza de dozator uzat. Cind pui frina fisie?

Scris: Sâm 05-Aug-2006 21:20
de alexd
la mine, la 14-le meu, dozatorul nu fasaie, e "tzatza de matza" si se lasa popou' instantaneu. Nu ca m-ar deranja, dar chestia cu dozatoru cred ca-i poveste, pentru ca la 19, fasaie audibil si nu se lasa a naibii de pardalnica. Uff! Incurcate-s caile hidraulicii. D'aia am zis - faca cum o vrea ea, dar in mers sa stea bat!

Scris: Sâm 05-Aug-2006 22:02
de cata_30
da cand pun frana fasaie..//
sa fie de vina sfera centrala..?

Scris: Dum 06-Aug-2006 14:48
de nicum
@cata_30: probleme tale sint urmatoarele:
- sfera centrala descarcata: de-aia se lasa repede de fata. Mai poate sa fie chiar din disjunctor, dar afera centrala e punctul de unde trebuie sa incepi
- dozator uzat: de-aia se lasa spatele
Rezolva-le intii pe astea si pe urma mai vorbim.

Hidraulica

Scris: Sâm 09-Sep-2006 20:44
de niros
Am si eu aceeasi problema. Daca totusi nu este sfera centrala descarcata? Eu am incarcat sferele la Craiova si mesterul mi-a spus ca sfera centrala se incearca asa: se opreste motorul cu maneta de reglare a inaltimii pe mers normal. Dupa asta te dai jos din masina si astepti sa se regleze inaltinea. Dupa asta doar stand aplecat pui maneta pe inaltimea maxima si daca totul este O.K. masina trebuie sa se ridice. Asta ar trebui sa insemne ca sfera centrala este buna sau cel putin are presiune mai mare decat restul sferelor. E corect ce am spus eu? Prin urmare daca este asa ce ar mai putea fi stricat? Ar putea cumva sa fie bila de la disjunctor care nu inchide bine? Stie cumva cineva ce diametru ar trebui sa aiba bila respectiva? Si mai e ceva: daca desfac o sfera si o pun la loc fara sa fac nimic altceva masina se comporta ca si cand ar fi nou nouta aproximativ 2 saptamani in conditii de mers zilnice. Ce face aerul care evident intra in sistem de o tine in erectie? In orice caz e ceva dubios si de neinteles pentru mine.

Scris: Sâm 09-Sep-2006 23:38
de dj01fad
daca masina pica instantaneu si de bot si de spate nu este problema de sfera centrala sau de dozator, mai ales daca acesta nu fisiie. vinovata se face vana de securitate care nu mai inchide circuitul in lipsa presiunii.
treaba cu testatul sferei centrale cu lasatul pe normal si trecerea pe sus este reala, dar nu functioneaza in toate cazurile, plus ca trebuie sa ai un lansaj extraordinar la brate si cilindrii super ca sa se intimple asta.
@sorin: faza cu demontat-montatul unei sfere e cea mai tare duma a hidraulicii... stiu si eu ca prinde aer dar nu stiu sa explic ce se intimpla. la cine ai fost la craiova?

Scris: Dum 10-Sep-2006 08:21
de cepoi cristian
aceiasi problema o am si eu la un BX D din'87 dar cand o pornesc nu as putea spune ca tacane foarte des doar cai trebuie vreo 8-10 secunde pana se stinge STOP de pe bord si dupa aia se ridica. ar fi bine daca sar gasi cineva sa faca otara lumina in chestia asta ca eu am ajuns la capatul stiintei.

Scris: Dum 10-Sep-2006 11:31
de nicum
Sferele (centrala sau de suspensie) se verifica asa: se demonteaza, se pun pe banc si se masoara presiunea. Punct.
Sorin, la masinile noastre vechi, pierderile de presiune sint mari, asa ca povestea asta e valabila pentru masini mai noi.

hidraulica

Scris: Dum 10-Sep-2006 11:34
de niros
Am fost la Craiova la d-nul DRICU, undeva pe langa JIUL. Foarte multumit.

hidraulica

Scris: Dum 10-Sep-2006 11:40
de niros
La mine e valabila chestia cu testatul sferei centrale pe masina. De-aia va tot intreb pentru ca cred ca problema nu e din uzuri si alte chestii de care se tot vorbeste atat pe forum. Cineva mi-a inchis un post si m-a trimis la altul care nu avea legatura cu ce am intrebat eu. Prolema e asa: un pic de aer nu poate sa faca o masina sa se comporte ca noua. Deci problema este mult mai subtila. Si nici nu cred ca este asa de complicata. Dar de obicei chestiile foarte simple se depisteaza f. greu. Din pacate eu nu am posibilitatea la Tg-Jiu sa verific presiuni desi cred ca aici este problema principala a BX-urilor.

Scris: Dum 10-Sep-2006 13:05
de dj01fad
eu am scris mai sus care cred ca e problema: VANA de securitate blocata sau nu mai inchide bine. am avut aceeasi problema la una din masini care cadea si de bot si de spate definitiv in maxin 2 minute si am schimbat-o. acum sta in picioare cam 12 ore. nu zic ca s-ar putea sa fie si alte cauze, dar in nici un caz nu are legatura cu sferele.

Scris: Dum 17-Sep-2006 17:09
de oli cristian
Cata_30 parerea mea e ca bilele tale sant varza inclusiv cea de presiune.Iti voi spune si cum sa verifici bilele nu sa le dai jos ci pornesti masina si pui maneta pe liniuta de mers cand sa ridicat in acel punct de duci la fiecare colt a masinii si apesi pe ea daca telescoapele sant rigide bilele sant varza si nici incarcatul nu te mai ajuta dor noi.

Scris: Dum 17-Sep-2006 17:21
de alexd
oli cristian scrie:parerea mea e ca bilele tale sant varza inclusiv cea de presiune.


:shock: bilele? are asa ceva citroenul? bile care se fac varza???. Poate vrei sa zici sfere, darde la bile la sfere e o cale lunga....

Scris: Dum 17-Sep-2006 18:02
de oli cristian
Ma scuzi Alexd,da ma refeream la sfere nu credeam ca sant si oameni asa de sensibili pe aici dar pana la urma vorbim de Citroen nu de un joc de biliard asa ca cred ca ai inteles si asa scumpule.