prbleme la suspensie

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

cepoi cristian
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Sâm 26-Aug-2006 17:03
Localitate: timisoara

prbleme la suspensie

Mesajde cepoi cristian » Sâm 02-Sep-2006 12:10

salut, am si eu o problema la BX-ul meu;daca motorul este oprit de ceva timp si masina este pe treapta de mars si ma apas pe botul masini sa zic asa suspensia este elastica coboara usor si revine ,zic eu ca en regula dar daca pornesc motorul fata devine mult mai rigida si se simte destul de tare prin gropi cred ca asta nu este normal sau poate este normal?astept sfaturi ,ce ar putea avea? mersi anticipat

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Sâm 02-Sep-2006 12:33

Verifica cu motorul pornit daca inaltimea suspensiei este corecta.

cepoi cristian
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Sâm 26-Aug-2006 17:03
Localitate: timisoara

Mesajde cepoi cristian » Sâm 02-Sep-2006 12:47

nu stiu ce sa zic eu de cand am BX-ul am avut aceiasi inaltime ca si acuma (mie mi se pare in regula) daratunci ar trebui sa stiu care sunt inaltimile fata-spate si care sunt punctele de masurare a inaltimi. mersi

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Sâm 02-Sep-2006 17:12

Verifica presiunea din sfere.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

oli cristian
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Joi 14-Sep-2006 22:11
Localitate: Sibiu

Mesajde oli cristian » Dum 17-Sep-2006 17:33

Draga Cepoi Cristian inaltimea la BX se masoara astfel.Motorul sa fie pornit trebuie sa fie in pozitia de mers si pe fata pui mana intre roata si caroserie si trebuie sa ajungi la caroserie aproximativ 10 cm iar spatele pui masina pe un loc drept si te uiti sub ea sa fie la inaltimea egala intre drum si caroserie(caroseria adica partea dintre roti)Daca suspensea ta pe fata cu motorul pornit si in pozitia de mers este rigida atunci trebuie sa schimbi neaparat bilele pe fata nu le mai incarca ca sant varza.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 17-Sep-2006 17:42

Precizare: bilele = sferele. Intr-adevar daca presiunea a scazut sub 20 de bari, exista riscul sa se sparga membrana la urmatoarea reincarcare sau in orice caz sa nu tina presiunea.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 18-Sep-2006 10:36

oli cristian scrie:Draga Cepoi Cristian inaltimea la BX se masoara astfel.Motorul sa fie pornit trebuie sa fie in pozitia de mers si pe fata pui mana intre roata si caroserie si trebuie sa ajungi la caroserie aproximativ 10 cm iar spatele pui masina pe un loc drept si te uiti sub ea sa fie la inaltimea egala intre drum si caroserie(caroseria adica partea dintre roti)Daca suspensea ta pe fata cu motorul pornit si in pozitia de mers este rigida atunci trebuie sa schimbi neaparat bilele pe fata nu le mai incarca ca sant varza.

e f greu sa te urmareasca cineva. hai sa incercam sa scriem inteligibil, iarta-ma ca iti spun. si in plus de asta hai sa nu dam informatii eronate, sint oameni care chiar conteza pe vorbele noastre. daca e tare fata poate fi si numai din cauza ca e reglata prost, la o inaltime mai mare, asta atita vreme cit cu motorul oprit, deci cu presiunea in scadere in instalatie, suspensia fata e supla. @Cristian, daca vei cauta pe forum vei gasi inaltimea corecta de reglaj a suspensiei la BX, masurata de la pamint la punti
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

cepoi cristian
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Sâm 26-Aug-2006 17:03
Localitate: timisoara

Mesajde cepoi cristian » Lun 18-Sep-2006 15:05

dupa cum spuneam "fata devine mult mai rigida" dupa ce o pornesc dar totusi nu atat de rigida cat sa nu pot circula sau sa rup caroseria si odata oprita dupa ce face o pauza de cateva minute bune daca te apesi pe fata masini este elastica la modul placut as spune

tgyby
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Vin 26-Aug-2005 14:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde tgyby » Lun 18-Sep-2006 21:05

este posibil ca presiunea din sfere sa fi scazut, si este foarte posibil sa fi intrat lichid in sfere si in momentul cand ai pornit motorul si presiunea exercitata de pompa hidraulica si de corectorul de inaltime sa iti impinga si mai mult lichid si astfel sferele sa devina mai rigide, de aceea cand opresti motorul presiunea scade si sferele devin mai flexibile...
!!!! este doar o parere, si este doar o posibilitate, nu neaparat ca asta ti s-a intamplat si tie de ai necazurile astea

theo79
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Dum 09-Apr-2006 18:18
Localitate: radauti

prbleme la suspensie

Mesajde theo79 » Sâm 07-Oct-2006 21:53

Am si eu o problema asemanatoare, pornesc si spatele se ridica repede iar pentru fata dau maneta pe treapta a doua pana se misca botul masinii un pic dupa care aduc manete pt. mersul normal. Merge ok pina cand iau cu amindoua roti din fata o adancitura si parca se rupe bordul in bucati asa se manifesta oare de la ce sa fie.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Sâm 07-Oct-2006 21:56

theo, la tine cred ca este corectorul de inaltime fata de vina. incearca o curatare, sau daca ai posibilitatea de hidraurincage...

theo79
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Dum 09-Apr-2006 18:18
Localitate: radauti

prbleme la suspensie

Mesajde theo79 » Sâm 07-Oct-2006 22:10

Mersi de raspuns alexd, voi incerca o curatare a corectorului de inaltime e cel de pe puntea fata asa ca o" tobita mica" in partea dr. caci nu prea stiu , la noi lichidul minunat nu prea este de gasit.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Sâm 07-Oct-2006 22:16

ala este corectorul! poti incerca si o metoda empirica de curatare, un fel de inlocuitor al hidraurinsage-ului, si anume motorina combinata cu lhm. orice solutie ai incerca, nu neglija sa cureti si vasul cu filtrele lui.


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot