Pagina 1 din 1
prbleme la suspensie
Scris: Sâm 02-Sep-2006 12:10
de cepoi cristian
salut, am si eu o problema la BX-ul meu;daca motorul este oprit de ceva timp si masina este pe treapta de mars si ma apas pe botul masini sa zic asa suspensia este elastica coboara usor si revine ,zic eu ca en regula dar daca pornesc motorul fata devine mult mai rigida si se simte destul de tare prin gropi cred ca asta nu este normal sau poate este normal?astept sfaturi ,ce ar putea avea? mersi anticipat
Scris: Sâm 02-Sep-2006 12:33
de sorin.
Verifica cu motorul pornit daca inaltimea suspensiei este corecta.
Scris: Sâm 02-Sep-2006 12:47
de cepoi cristian
nu stiu ce sa zic eu de cand am BX-ul am avut aceiasi inaltime ca si acuma (mie mi se pare in regula) daratunci ar trebui sa stiu care sunt inaltimile fata-spate si care sunt punctele de masurare a inaltimi. mersi
Scris: Sâm 02-Sep-2006 17:12
de nicum
Verifica presiunea din sfere.
Scris: Dum 17-Sep-2006 17:33
de oli cristian
Draga Cepoi Cristian inaltimea la BX se masoara astfel.Motorul sa fie pornit trebuie sa fie in pozitia de mers si pe fata pui mana intre roata si caroserie si trebuie sa ajungi la caroserie aproximativ 10 cm iar spatele pui masina pe un loc drept si te uiti sub ea sa fie la inaltimea egala intre drum si caroserie(caroseria adica partea dintre roti)Daca suspensea ta pe fata cu motorul pornit si in pozitia de mers este rigida atunci trebuie sa schimbi neaparat bilele pe fata nu le mai incarca ca sant varza.
Scris: Dum 17-Sep-2006 17:42
de nicum
Precizare: bilele = sferele. Intr-adevar daca presiunea a scazut sub 20 de bari, exista riscul sa se sparga membrana la urmatoarea reincarcare sau in orice caz sa nu tina presiunea.
Scris: Lun 18-Sep-2006 10:36
de khan
oli cristian scrie:Draga Cepoi Cristian inaltimea la BX se masoara astfel.Motorul sa fie pornit trebuie sa fie in pozitia de mers si pe fata pui mana intre roata si caroserie si trebuie sa ajungi la caroserie aproximativ 10 cm iar spatele pui masina pe un loc drept si te uiti sub ea sa fie la inaltimea egala intre drum si caroserie(caroseria adica partea dintre roti)Daca suspensea ta pe fata cu motorul pornit si in pozitia de mers este rigida atunci trebuie sa schimbi neaparat bilele pe fata nu le mai incarca ca sant varza.
e f greu sa te urmareasca cineva. hai sa incercam sa scriem inteligibil, iarta-ma ca iti spun. si in plus de asta hai sa nu dam informatii eronate, sint oameni care chiar conteza pe vorbele noastre. daca e tare fata poate fi si numai din cauza ca e reglata prost, la o inaltime mai mare, asta atita vreme cit cu motorul oprit, deci cu presiunea in scadere in instalatie, suspensia fata e supla. @Cristian, daca vei cauta pe forum vei gasi inaltimea corecta de reglaj a suspensiei la BX, masurata de la pamint la punti
Scris: Lun 18-Sep-2006 15:05
de cepoi cristian
dupa cum spuneam "fata devine mult mai rigida" dupa ce o pornesc dar totusi nu atat de rigida cat sa nu pot circula sau sa rup caroseria si odata oprita dupa ce face o pauza de cateva minute bune daca te apesi pe fata masini este elastica la modul placut as spune
Scris: Lun 18-Sep-2006 21:05
de tgyby
este posibil ca presiunea din sfere sa fi scazut, si este foarte posibil sa fi intrat lichid in sfere si in momentul cand ai pornit motorul si presiunea exercitata de pompa hidraulica si de corectorul de inaltime sa iti impinga si mai mult lichid si astfel sferele sa devina mai rigide, de aceea cand opresti motorul presiunea scade si sferele devin mai flexibile...
!!!! este doar o parere, si este doar o posibilitate, nu neaparat ca asta ti s-a intamplat si tie de ai necazurile astea
prbleme la suspensie
Scris: Sâm 07-Oct-2006 21:53
de theo79
Am si eu o problema asemanatoare, pornesc si spatele se ridica repede iar pentru fata dau maneta pe treapta a doua pana se misca botul masinii un pic dupa care aduc manete pt. mersul normal. Merge ok pina cand iau cu amindoua roti din fata o adancitura si parca se rupe bordul in bucati asa se manifesta oare de la ce sa fie.
Scris: Sâm 07-Oct-2006 21:56
de alexd
theo, la tine cred ca este corectorul de inaltime fata de vina. incearca o curatare, sau daca ai posibilitatea de hidraurincage...
prbleme la suspensie
Scris: Sâm 07-Oct-2006 22:10
de theo79
Mersi de raspuns alexd, voi incerca o curatare a corectorului de inaltime e cel de pe puntea fata asa ca o" tobita mica" in partea dr. caci nu prea stiu , la noi lichidul minunat nu prea este de gasit.
Scris: Sâm 07-Oct-2006 22:16
de alexd
ala este corectorul! poti incerca si o metoda empirica de curatare, un fel de inlocuitor al hidraurinsage-ului, si anume motorina combinata cu lhm. orice solutie ai incerca, nu neglija sa cureti si vasul cu filtrele lui.