Pagina 1 din 1

conducta de la disjunctor

Scris: Vin 08-Sep-2006 16:46
de cepoi cristian
salut domnilor, am o intrebare pentru mai priceputii intrale BX-ului .vreau sa inlocuiesc conducta ce pleaca de la disjunctor sub masina (nu stiu cum ai zice la piesa aia) sa zicem cai un distribuitor cu un furtun facut la un atelier care face tot felul de furtune hidraulice pentru tot felul de utilaje si la acest furtun sa folosesc capetele de la conducta. ce parere aveti despre asta sau vi se pare o prostie; cineva ma asigurat car fi in regula, mersi

Scris: Vin 08-Sep-2006 17:22
de alexd
daca nu curge, este in regula...de ce nu?

Scris: Vin 08-Sep-2006 17:27
de cepoi cristian
a mai pus un prieten dea meu la un BX conducta ce vine de la pompa la disjunctor cam acuma un an si deocamdata este ok

Scris: Vin 08-Sep-2006 17:32
de cbx
prin ce modalitate va uni conductele de furtune.Daca din fabricatul a montat conducta care a fost motivatia ,poate presiunea mare .Ce siguranta confera adaptarea.

Scris: Vin 08-Sep-2006 20:15
de nicum
Tu vrei sa inlocuiesti o conducta cu un furtun? :shock: Nu-i mai simplu sa o comanzi la ATS? Costa citeva sute de mii? Crezi ca merita? Gindeste-te ca daca ingineria aia "poc" pierzi o gramada de ulei, inainte sa apuci sa iti dai seama despre ce e vorba.

Scris: Vin 08-Sep-2006 20:35
de cepoi cristian
da... eu am cerut pareri daca spuneti ca ests la ATS am sa caut acolo dar eu nu stiu sa fie in Timisoara astfel de magazin sau service, oricum mersi :(

Scris: Vin 08-Sep-2006 21:55
de ALEXX
eu zic s-o schimbi cu o conducta. mie mi s-a spart la sighisoara si am tras o zi sa o carpesc. nu cred ca furtunul rezista presiunii. eu am gasit la sh cu vreo 300.000 acum un an

Scris: Sâm 09-Sep-2006 09:18
de dj01fad
eu iti recomand sa lasi la o parte improvizatiile, ori ce ar spune lumea sau 'mecanicii' si sa pui acolo o piesa originala. mare atentie :!: ca sa reziste, chiar si cu piese originale, toate clemele de fixare a le conductelor trebuie sa fie puse corect.

Scris: Sâm 09-Sep-2006 11:52
de Catalin29
Eu nu aveam clemele de prindere la teava respectiva (nu faceti ca mine)si am schimbat doua tevi. Datorita vibratiilor aparea uzura la olandezele din capete si lichidul iese la aer curat ca din arteziana. Acum conducta e prinsa in 3 puncte (pe capete si mijloc) si sper sa nu mai am probleme.... un timp. Improvizatie=improvizatie si tine ca si o improvizatie...... pana cand ai nevoie urgenta de masina....