Pagina 1 din 1
Probleme pompa hidraulica..?
Scris: Sâm 23-Sep-2006 19:14
de rufusgti
De curind am montat un motor de 2000 cm3 de pe un XM pe BX-ul meu cu tot cu accesoriile de la hidraulica (pompa ,disjunctor ,distribuitor de servo) ,dar am o problema:
Pompa tacane foarte tare iar disjunctorul nu mai are tacanitul ala specific la 15-20s cum avea inainte. Uneori stau si cateva minute si nu se intimpla nimic cu el. Masina se ridica f. repede ,becul se stinge in 2-3 s cand o pornesc dimineata dar totusi de ce a disparut tacanitul la disjunctor?
Si de ce pompa face zgomotul ala de lant (care este f. deranjant).
Tin sa precizez ca pe XM functiona normal ,fara zgomote accentuate.

Scris: Sâm 23-Sep-2006 19:25
de dj01fad
pai se poate sa se fi uzat pompa, si in cazul asta nu mai tacane ca nu mai ajunge la presiunea de descarcare probabil.
Scris: Dum 24-Sep-2006 13:25
de nicum
Zgomotul de lant inseamna pompa uzata.
Eu iti recomand sa astepti citeva zile, sa vezi daca ii trece. Ce povestesti tu e simptom clar de "umblat proaspat al hidraulica".
Scris: Lun 25-Sep-2006 19:23
de cepoi cristian
zgomotul ala de lant se aude cumva mai accentuat cand se opreste motorul, intreb ca tot veni vorba peaici si la mine la BX-ul meu sesizez un astfel de zgomot dar eu nu iam dat mare importanta dar cand opresc se aude ca un zgomot de lant ca si cum sar mai roti otara

Scris: Mar 26-Sep-2006 08:09
de rufusgti
Uzura poate sa apara asa peste noapte?
Pe XM nu se auzea zgomotul ,functiona normal.
Zilele trecute am montat alta pompa, tot de XM si avea acelasi zgomot deranjant.
Pacat ca nu pot monta o pompa de BX caci nu am loc sa montez furtunul mare care vine de la rezervorul de LHM . Pompele sunt diferite la pozitia stutului de alimentare cu LHM.

Scris: Mar 26-Sep-2006 08:29
de nicum
Uzura nu apare peste noapte, ci treptat, numai ca la un moment dat incepe sa se manifeste si auditiv
Mai verifica sa fie cureaua bine intinsa. Nu trebuie sa patineze absolut deloc. O curea slaba da aceleasi simptome.
Scris: Joi 28-Sep-2006 19:31
de khan
eu stiu ca hidraulica de xm e tarata pentru alte presiuni de functionare din cauza diferentelor de greutate intre masini si necesitatilor diferite de presiune in circuit. e posibil sa fie prea mare presiunea deci, de unde si tacanitul f rar. incearca initial sa pui o pompa de BX in locul celei de XM, ar trebui sa dispara zgomotul macar
Scris: Joi 28-Sep-2006 19:59
de MARIAN
Regulatorul de presiune este identic(ca presiuni de lucru) la ambele modele. Distribuitorul de servo de pe xm lucreaza la presiuni mai mari decat bx-ul.
Incearca sa schimbi aceasta componenta si pe urma te asteptam cu detalii despre comportamentul masinii.
Scris: Vin 01-Dec-2006 14:23
de Catalin29
Si pompa mea tacane en-gros. De atata tacanit conducta de presiune a fost schimbata de cateva ori.... eu ziceam ca e disjunctorul... in cazul asta schimb pompa? Am una de rezerva, dar e cam greu de demontat... si parca nu am chef pe vremea asta de munca inutila (in caz ca problema e o pierdere de presiune in retea).
Scris: Vin 01-Dec-2006 20:44
de khan
teava crapa in primul rind daca nu e ancorata in toate locurile in care trebuie sa fie ancorata. daca tacane des incearca intii sfera de la disjunctor. daca nu are efect, probabil ca disjunctorul e de vina si trebuie inlocuit
Scris: Vin 01-Dec-2006 21:01
de Catalin29
Sfera=ok, disjunctorul relariv ok, se lasa destul de incet jos (dupa cam 5 ore inca mai era de unde sa se lase)...
Scris: Sâm 02-Dec-2006 18:41
de khan
pai ai masurat ceva presiuni pe acolo? la sfera de la disjunctor, presiunea de conjunctie? are servo? ca daca are servo e posibil sa pierzi presiune pe acolo...