ce ar putea fi?
Moderator: Echipa Tehnica
- tase.cristi
- pasionat
- Mesaje: 102
- Membru din: Mar 08-Aug-2006 18:55
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Ctiroen C5 II 2,2hdi 2005
ce ar putea fi?
de ceva vreme cand masina este la relanti acesta oscileaza cand se aude acel ticait de la hidraulica......ce ar putea fi?
Daca te simti bine, nu-ti fa griji; totdeauna exista un binevoitor care te ajuta sa-ti treaca!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
As indrazni sa spun ca e normal sa fie asa, cel putin la benzina. Cind spun asta iau in calcul si vechimea masinilor. La diesel in principiu nu ar trebui, avind in vedere cuplul mai mare. Face doar la rece sau si cu motorul cald?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- tase.cristi
- pasionat
- Mesaje: 102
- Membru din: Mar 08-Aug-2006 18:55
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Ctiroen C5 II 2,2hdi 2005
Problema nu poate fi cauzata de disjunctor? O functionare mai ciudata care la deschiderea/inchiderea supapelor din disjunctor sa forteze putin pompa? Ex: supapa de retur se deschide mai greu, astfel incat lichidul sa nu aiba unde se duce , pompa pt o fractiune de sec sa nu poata sa-si faca meseria si astfel sa fie nevoie de o putere mai mare a motorului ....
nu
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Si eu am observat acest lucru si la masina mea, la rece este OK, la cald cand masina functioneaza la relanti, atunci apar modificari de turatie datorita pompei hidraulice, care este solicitata mai des datorita uzuri sis. hidraulic, sincer nu cred ca este motorul , functioneaza corect, gazele sunt in limita. Adevarat este ca pompa hidra. ma cam lasa, si am observat o chestie interesanta uneori directia merge foarte usor, alteori mai greu, cand accelerez merge mai usor. La prima parere pompa hidraulica, dar daca pompa ar fi defecta tot timpul ar (si la relanti) directia ar functiona tot timpul greu nu sa aiba perioade , eu cred ca pierd presiune in alta parte , banuiesc franele.Pompa s-a stricat datorita pierderii de presiune pe instalatie, pompa functioneaza tot timpul, dar este mai solicitata cand se pierd presiune pe instalatia de ridicare si franare, si asta cred ca duce si la un consum de carburant mai mare
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo